fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 23:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor se dusí
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 16:43 
Offline
Forďák

Registrován: 05 led 2009 17:42
Příspěvky: 93
Bydliště: Žihle
Zdravím všechny, potřeboval bych radu, motor se dusí, ztrátí chvílemi tah, v otáčkách od volnoběhu do tak 2000 ot/min. Na volnoběh né, ale jak přidám trochu víc, né plnej, ale víc jak mírně, tak se začne motor cukat, jen občas, ale s autem to pěkně pohupuje. Byl sem nedávno v servisu a ten chlápek mi čistil filtr, předtím to nedělalo, až teď. Proč si myslíte, že to začlo takhle cukat a jen do tich 2000 ot/min? Dyž točím nad 2000, tak už je to v pohodě. Ale dost mi to štve, dyž se rozjíždím a nebo jedu pomalu, tak vypadám jak ňákej máčo, páč se auto houpe, jak kdybych cukal se spojkou :-) . Díky za každé rady.

_________________
Ford Escort VII 1.8 16V ZETEC RKC AAL, 85 kW (115 hP), EEC V, rok výroby 1998,převodovka manual 5ti stupeň, benzín, tmavě zelená metalíza, 2x airbag, elektrické ztahování předních oken, klimatizace, CD autorádio, 2 repráky v předu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 18:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Co myslíš Ty, resp. ten mechanik pojmem "čistil filtr"? Jaký?
Filtry se nečistí, ale rovnou mění.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 21:08 
Offline
Forďák

Registrován: 05 led 2009 17:42
Příspěvky: 93
Bydliště: Žihle
myslím vzduchový filtr a myslím si, že ho čistil tak, že ho normal profouk kompresorem, ale víc sem se neptal, páč to sem po něm ani nechtěl, já byl u něj s něčím jiným, tohle bylo od něj jakoby navíc, ale jestli se třeba nemohlo stát, že ho tam špatně dal zpátky nebo něco, páč ten motor šel předtím nádherně, neměl sem s ním problém, pokud to nevyřeším já, zajedu za ním a ať s tím něco udělá a zadarmo, páč při návštěvě u něj nebyla ani zmíňka, aby čistil vzduchovej filtr, měl jen vyměnit jednu napínací kladku a řemen, ale tak právě, jestli nevíte, čím by to mohlo bejt, že bych s tím něco udělal doma, je to tím filtrem né? jinak se tam teď měnil olej, olejovej filtr a jak sem psal, drážkovej řemen a napínací kladka, ten vzduchovej filtr je to jediný, co mi napadlo, že by to mohlo dělat

_________________
Ford Escort VII 1.8 16V ZETEC RKC AAL, 85 kW (115 hP), EEC V, rok výroby 1998,převodovka manual 5ti stupeň, benzín, tmavě zelená metalíza, 2x airbag, elektrické ztahování předních oken, klimatizace, CD autorádio, 2 repráky v předu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 21:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
O profukování filtru slyšim poprvý... :shock: jesi ti profouk origo filtr tak to potěž :-D mrkni na něj v jakym je stavu a popř. kup novej u Forda nebo v autodílech..Čistěj se jen bavlněný filtry pokud teda vim..a ty se navíc perou...

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 22:57 
Offline
Forďák

Registrován: 05 led 2009 17:42
Příspěvky: 93
Bydliště: Žihle
to čištění chápu, to je papírovej filtr a takhle se to dělá, praní vůbec, ale koukal sem na něj a je v pohodě, akorát sem teda ještě vyčistil tu filtrovou skříňku nebo nevím jak to nazvat, to kde je filtr, ale ještě sem to nezkoušel, jak to běží teď, ale díky za rady, já sem si právě nebyl jistej, jestli je to tím filtrem nebo ne, ale jak vidím, tak to asi bude fakt tím, takže ještě jednou díky a mějte se, snad už to bude v pohodě, zejtra to zkusím

_________________
Ford Escort VII 1.8 16V ZETEC RKC AAL, 85 kW (115 hP), EEC V, rok výroby 1998,převodovka manual 5ti stupeň, benzín, tmavě zelená metalíza, 2x airbag, elektrické ztahování předních oken, klimatizace, CD autorádio, 2 repráky v předu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2009 06:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, nevím, já se jen pozastavoval nad tím čištěním, ale příčinu v tom moc nevidím. Zkus reset ŘJ.
Vzduchový filtr má sice interval výměny asi 40 000 km, ale ve zdejším prašném a pylem prosyceném vzduchu nemusí být od věci častější výměna. Asi bych doporučil dát tam originál Motorcraft, měl jsem i UFI a byl tak nějak hustší.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2009 08:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
A proč všichni jdete po filtru, já bych začal u zapalování, ucpanej filtr to nedokrmý ůplně nahoře ne u 2000 :wink:
Chce akcelerovat tak na to šlápne.... dá podlahu a motor se se špatnejma svíčkama 100% zadusí, vejš už to pobere, ale kritický to je právě od spoda. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2009 17:15 
Offline
Forďák

Registrován: 05 led 2009 17:42
Příspěvky: 93
Bydliště: Žihle
tak sem to dneska vyřešil, včera sem vyčistil znovu vzduchový filtr a ten prostor, kde je filtr a dneska sem to zkoušel a dělalo to furt, ale až když se to ohřálo a jen při nižších otáčkách, tak mi to nedalo a cestou sem se stavil v servisu, kde sem byl nedávno. Povídám to tomu chlapíkovi ze servisu, a on, jo, jo, já myslel, že se to vypaří, on totiž čistil motor a voda se dostala i do hlavy, jak je prostor mezi vačkama, jak vedou přívodní kabely ke svíčkám, tak se na to kouk a říká, to si s tím ještě dokázal jet? bylo tam tak přes deci vody, tak to vyfouk kompresorem a hle, už to jezdí jako dřív :D , ale stejně díky všem, co mi zde radily, jak se říká, každá rada se cenní, tak se mějte fajn a mnoho štěstí na cestách

_________________
Ford Escort VII 1.8 16V ZETEC RKC AAL, 85 kW (115 hP), EEC V, rok výroby 1998,převodovka manual 5ti stupeň, benzín, tmavě zelená metalíza, 2x airbag, elektrické ztahování předních oken, klimatizace, CD autorádio, 2 repráky v předu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2009 23:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Dobrej sevisák..k němu bych si něco dal :wink: :D

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2009 11:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
to říkám - zapalování.. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2009 23:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2009 14:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Klatovy
TO Krtek filtr ale taky nebyl od věci čím víc otáček tim věčí pod tlak ve zminované skřínce na filtr a tim večí šance na to že to ten zaje.anej filtr profoukne... nevim je to moje teorie je dost velká pravděpodobnost že se mílym ale logika mi řika že to zapalování bych řadil na stejnou uroven z filtrem a nehazel bych ten filtr hned za hlavu.. :-)

_________________
Ford Escort 1,4 CL 1991 3dv v plnej palbě ničeho to znamená plně automatycky manuální stahování oken :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2009 11:21 
Offline
Nováček

Registrován: 05 zář 2007 13:35
Příspěvky: 9
Bydliště: Skoro PCE
Zdravím ve spolek. Teď se mi taky objevil zádrhel. Auto mi ztratilo výkon resp. při vyších otáčkách nejde do výkonu. Teďka musím jezdit tak do 2500 ot. a plynule, jinak je znát dušení. Dusí se to ale tak nějak plynule, a to bez cukání. Takže ztrátil mi výkon a zdá se mi, že začal víc baštit. Kámoš mi radil kup váhu vzduchu, že to bude tím. Žel to není zrovna levnej komponent a nechtěl bych pak zjistit, že to tím nebylo. Nejhorší je, že jsem zrovna chtěl vrazit nějaký lowe do rozvodů, vejfuku, oleje a vyklube se takováhle zrada. Nemá tu někdo nějakej tip? Ď

_________________
Ford Orion 1.8i, 16V, 77kW/105PS, 1992, Ghia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2009 19:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ta investice do výfuku měla mít i jiný než estetický účel?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2009 08:09 
Offline
Nováček

Registrován: 05 zář 2007 13:35
Příspěvky: 9
Bydliště: Skoro PCE
No, původně z estetickýho hlediska, ale je na tom opravdu špatně asi i funkčně. Asi před rokem jsem mi chlapík měnil zadní část, tak ta je ok. Středový díl je na tom ale dost zle. Když mě dával ten zadní díl, tak říkal, že se mu ten střední vysypal. Bohužel jsem neměl už bank, tak mi ho zamontoval zpět. A pak jsem se na to už nemák. Že by tam byla nějaká ucpávka? Myslím, že jsem tuhle variantu tady někde už četl.

_________________
Ford Orion 1.8i, 16V, 77kW/105PS, 1992, Ghia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2009 22:06 
Offline
Nováček

Registrován: 05 zář 2007 13:35
Příspěvky: 9
Bydliště: Skoro PCE
Tak výfuk je vyměněný, bohužel problém přetrvává. Strašný zlo.

_________________
Ford Orion 1.8i, 16V, 77kW/105PS, 1992, Ghia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2009 10:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Proveroval si katik - jestli neni ucpany ?

Vaha vzduchu se da promerit. Ale chce to osciloskop. Stojici auto, neutral, kratce dat podlahu a napeti z lambdy musi vyskocit alespon na 4V.
Meril jsem ji Nitrovi, ma "mladyho" neolitanyho Escorta a myslim ze sla na 4.5V.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2009 15:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
tomin píše:
Proveroval si katik - jestli neni ucpany ?

Vaha vzduchu se da promerit. Ale chce to osciloskop. Stojici auto, neutral, kratce dat podlahu a napeti z lambdy musi vyskocit alespon na 4V.
Meril jsem ji Nitrovi, ma "mladyho" neolitanyho Escorta a myslim ze sla na 4.5V.


jak se proveruje kat prosimte..?

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2009 18:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Myslim jestli neni rozpadly uvnitr. Pricpany.
Kdyz delali ten vyfuk ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2009 12:52 
Offline
Nováček

Registrován: 05 zář 2007 13:35
Příspěvky: 9
Bydliště: Skoro PCE
Tak sláva, problém je zažehnán. Opravdu byl přicpanej katík. Dnes si pro něj jedu k léčiteli a už se těším na to, až mě poveze domů. Díky za rady. :D

_________________
Ford Orion 1.8i, 16V, 77kW/105PS, 1992, Ghia.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz