bbstunt píše:
Stando, pises ze si to udelal s 1,6 z jaky jednotky si tam dal mapy z 1,8? nebo 2.0?
mam 1,6 16V zetec L1J 66kw myslis ze by to slo provest i s timhle motorem?
Co znamena "jelo pocitove lip"
Muze to skutecne zvednout vykon?
Dikes
Na 1,6 jsm měl mapy 2.0l a to asi týden, zhruba jsem projel 1/2 nádrže a měl jsem pocit že motor jede líp odspodu a má lepší dynamiku. Spotřeba byla na palubáku astronomická jakmile jsem dotankoval do plné nádrže tak se ukázalo, že byla normální tedy do 8 l/100 km
tomin píše:
V)
2, na zacatku to pojede trochu lip, protoze tam pujde vic benzinu (az nezdrave moc), ale jakmile se to stahne adaptacema, pojede to stejne jako pred vymenou. A jelikoz 1.6 / 2 je o +25%, tak to ty adapt. jen taktak stahnou zase na tu 1.6ku.
Tohle se mi nepotvrdilo, ale adaptace jsem tehdy nevyčetl, protože nebylo čím. Ale když vemeš v potaz že 2.0l používá jiný typ MAFu a také jiné vstřikovače, tak je otázka jestli u těch 1,6 komponent tam víc benzínu vůbec poteče.
Z této logiky by také mělo při použítí jednotky 1.6 na motoru 1,8 téct více benzínu a adaptace být v plusu, ale není tomu tak. Neo5 takhle nějaký čas jesdil a adaptace měl v normálu. Můžou to mít na svědomí právě větší vstřikovače 1,8, že benzínu teče akorát i když použiješ jednotku 1.6, jen to jede hůř.
Radek124 píše:
a nemůže se taky "zvýšit" ten výkon kvůli jinému předstihu??
Já myslím, že klidně může
_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PSTrend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PSGhia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Escort Jak jsem dával dohromady motor