fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1.3 ???
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 11:51 
Zdravím všechny,potřebuju poradit,jestli je vůbec možný abych měl v Escortu 1996 kombi motor1,3.Když se dívám na fotky motorů stejně starých Esek tak jsou ůplně jiný.Je možný aby někdo přede mnou tam dal jinej motor třeba z Fiesty?Koupil jsem ho nedávno,byl dotaženej z Něměcka.Díky za odpověď.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 12:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
podivej se tady do tohodle manualu http://www.fordfans.cz/download/manual/escort.zip tam ten motor je uvedenej.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 13:17 
Díky,už jsem se bál že mě natáhli


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 14:33 
to jsem zase já.V té příručce není ten typ co mám já,už jen ten vzduchovej filtr je jinej a navíc tam mám ke každýmu válci vedený nějaký nerezový potrubí silné asi 8 mm.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 14:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
uff, to by chtělo fotku

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 14:59 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
A co ti pise VIN dekoder a technicak? A jezdi to vubec na benzin? (Asi blba otazka, ale na co pak to 8 mm potrubi).

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 15:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Jo, to je fakt, prožeň to VIN dekodérem a hoď sem výsledek.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 15:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Podle mne to bude to prisavani vzduchu do vejfuku jako ma zmetec, je to pravdepodobne vylepsena verze puvodni 1,3, aby to splnovalo ekologii novou.Skoro bych rekl, ze to muze bejt i 4bodovej vstrik.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 15:27 
Checked VIN --------------> WF0NXXGCANSL50465

Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Model --------------------> Escort95
Body style ---------------> Estate 4/5 doors
Production date ----------> 1995/05
Complectation ------------> CLX
Engine -------------------> HCS 1.3 CFI
Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed)
Drive --------------------> LHD 2WD
Conditioner --------------> Without AIR Conditioner
Produced for -------------> D
Colour -------------------> AURALIS BLUE
Interior -----------------> RAVEN
vyznáte se v tom trochu?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 15:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, 4bod to neni, je to Central fuell injection a HCS , high compression swirl. To ostatni je spis vybava, jen u ty prevodovky bych predpokladal, ze tam bude bud BC5, nebo spis IB5.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2004 16:19 
díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 15:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Předpokládám, že to potrubí navíc, máš na výfukových parohách. Pokud ano, tak je to EGR systém. V češtině je to regenerace výfukových plynů. TZN, že se část výfukových plynů vrací zpátky na spálení do sání. Měl jsem to taky. Vyřadil jsem to z provozu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 16:33 
Je to na parohách výfuku.Takže je to na nic?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 07:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Nedá se říct, že je to na nic. Zlepšuje ti to emise. Ale když zkusím uvažovat trochu logicky. Tak si uvědomíš, že se ti vlastně do sání vrací lehce ohřátý vzduch. Tím pádem je ho tam míň a je o malinko nižší výkon.
Ale není to až tak markantní ztráta. V mém případě se jednalo o to, že to šlo přes takový směšovací ventil. Ono se to totiž ještě míchá se vzduchem z venku. Ten ventil odešel, a protože se mi ho nechtělo kupovat nový, tak jsem to z parohů vyházel a byl pokoj.

Nevím od kdy sleduješ Forďáckou scénu, ale já si vzpomně na tenhle článek, podle kterého jsem to řešil. Ford není ediné auto s tímhle systémem. Tak si ho prostuduj a rozhodni se.
http://tuning.motorhome.cz/tuning/?page ... 103&ftno=0


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz