fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 čer 2024 18:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 dub 2004 20:19 
Mám problém.Při zahřátém stavu mám ručičku teploměru úplně dole na nápisu NORMAL ani ne u N.V zimě to topilo celkem slusně.A když jsem teď stál nedávno v koloně stoupla mi ručička k písmenu R a zapl se ventilátor.Jen nevím jestli je vadný termostat nebo čidlo.Dá se to nějak zjistit?Kolik stojí termostat a kolik čidlo?Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2004 22:32 
Mam podobny problem. Po nastartovani mi zacne rucicka teplomeru pomalu stoupat, ale za jizdy klesne zase uplne zpet dolu, jakoby byl motor uplne studeny. Nevim, cim to muze byt. Poradte nekdo!!! Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2004 07:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Funkce termostatu jde testnout tak,ze nastartuju studeny motor a necham na miste blafat, pokud vsechno OK,tak hadice od motoru k chladici je studena, pri urcity poloze rucicky teploty(ta je pomalu u kazdyho forda jina) je citit,ze hadici zacina proudit tepla voda,voda v motoru ma uz dostatecnou teplotu a termostat se zacina otvirat. Pri delsim stani na niste,nebo popojizdeni neni dostatecny proudeni vzduchu chladicem,proto spina vetrak, cim je venku tepleji a jizda pomalejsi,tim casteji naskakuje. V zime se to vubec nemusi projevit.
Pokud teplota pri jizde klesne niz, skoro bych tipnul,ze je to ropak. Ale neda se ani vyloucit,ze termostat otevreny porad a kdyz ne moc teplo, chladi se to moc. Tam je pri ohrivani motoru znat,ze hadice se zacina ohrivat hned od pocatku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2004 08:46 
Pokud ti zacne rucicka hodne klesat pri jizde a drzi se nekde u bilyho pole a pokud astavis a chvili stojis na miste tak povyleze, tak by to mohl byt nedovirajici termostat... Nebo aspon tohle to bylo u me, stacilo vymenit a vse je O.K.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2004 15:12 
Mne to taky delalo. Porádne mi neotvíral termostat. Ve fordeu stuj 450+55 tesnení.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 09:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
TO ALL - nekupujte termostat u FORDA !!!! Jestli mate tu moznost, kupte ho v AutoPrima - 170 Kc.
Menil jsem ho o vikendu, mel jsem stejne priznaky jako vy - teplota vystoupala k prvnim pismenkum a za jizdy klesla k plnemu bilemu poli. Po vymene je vsechno v pohode.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2004 11:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já jsem ho kupoval u malého prodejce s náhradními díly za 150,-Kč. Už 2 roky mi zdárně funguje. Hned jsem také vyměnil nemrznoucí směs a tu jsem koupil přímo u Forda 1.5L stojí okolo 130,- Kč a ředí se na 1/2 s destilovanou vodou. Je potřeba koupit 3l, protože se tam vejde celkem 6l.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2004 07:55 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Zkus www.pop-art.cz je to firma v Třinci má zásilkový obchod a ceny jsou obdobné. Lexa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2004 22:27 
Tak díky moc za rady.No tak to bude určitě termostat......hned jsi ho objednám a snad to bude v poho.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Termostat
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 06:50 
Jedna teoreticka otazka. Co by se delo, kdyby termostat naopak oteviral prilis pozde?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 12:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George - častěji by spínal větrák, motor by pracoval při vyšší teplotě, než je optimum, těsnění pod hlavou by odešlo dříve, při delší jízdě by se více hřál i olej. Prostě nic hezkýho, to už je lepší, když otevírá dříve.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 23:47 
S tou teplotou je to trochu složitější, protože jsou asi dva nebo tři druhy termostatů. To jestli termostat funguje správně se dá poznat podle toho kolik otevře při teplotě, kterou má na těle vyraženou. Správně by si ho měl ohřát ve vodě s teploměrem. A stím spinačem větráků je to podobné, protože zase má na sobě teplotu při které spíná a vypíná. Nelekej se ale když spínací teplota bude vyšší než ta, u které vypne.
lstp


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2004 20:06 
Měl jsem ten samý problém. Ručička max u N a frčel ventilator. Výměna čidla ventilátoru - neúspěch! Tak mi tam šoupli nové čidlo teploty a vše bylo OK!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 19:49 
Ten problém mám taky, asi to fakt vypadá na termostat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2004 21:42 
Panove,

nenechte se zmast, cidlo, ktere ovlada rucicku na pristrojove desce je jine, nez cidlo, ktere dava informace RJ o teplote vody a uplne jine cidlo dava spinaci ventilatoru chladice informaci, aby se spustil. Ja mam Forda Oriona (je to Escort,ale sedan) r.v 1991/09, motor 1,6 CVH (vícebodovka). Cidlo, ktere ovlada rucicku na plubni desce se nachazi zepredu motoru hned pod prvni svickou (tou pravou), na telese termostatu se nachazi dalsi cidlo, ktere spousti spinac ventilatoru chladice a cidlo teploty vody pro RJ se nachaz mezi sacima kolenama. Alespon u tohoto vozidla to tak mam :D

P.S. - ja jsemmel rucicku teploty vody spalou uplne dole a bylo mi divny ze by se motor vubec neohral a ze by nevykazoval zadne chyby pri chodu motoru, tak jsem vymenil to cidlo pro tu rucicku a bylo vse OK


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz