fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Životnost motoru
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 15:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
Zdravím chci se zeptat kolik tak vydrží motor v escortu 1.6 16V z 97roku, mám nalítáno 230 000 a servisku to má vedenou do 130 000, mám moje autí šetřít nebo je to držák? :D

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 17:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Něco je tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=686

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
Dík,mrknu na to...

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 21:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
No asi záleží na jaké auto narazíš. Já jsem kupoval dovoz z D se serviskou a mělo najeto 93 000. Teď mám 119 000 a auto mám zrovna v servisu na repasi hlavy. :( což je podle mě dost brzo.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 10:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Kilometrům na počítadle bohužel v dnešní době nelze věřit. Ani seviska a milion dalších potvrzujících dokumentů nic neřeší. Vždy je nutno počítat s tím, že za hranicema najedou ročně kolem 20 tisíc Km.
Já osobně mám na počítadle 156 tisíc Km a motor šlape výborně - tlaky v pořádku a výkon na brzdě byl 69 kW.
Nedávno můj kamarád natočil 200.000 Km a zatím bez problémů.
M. Geleta ani bych se nedivil, že tvé auto má kolem 250 tisíc Km.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 10:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
O zeteca se neboj, repase hlavy není od věci, vodítka a výfukový ventily dost trpěj, hydra taky nemaj neomezenou životnost, ale spodek motoru je velice dobře udělalnej. Pokud mažeš, tak jedeš............

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 15:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Nic těm 250 000 nenasvědčuje, myslímcelkové opotřebení auta, podvozku interiéru apod. ale možné je všechno.

A těch 20000 v německu? Dobře je to průměr ale někdo najede tolik, jiný tolik. Je blbost přijít do bazaru, vidět auto z německa s rokem výroby 2000 a s tacháčem na 80 000 km a myslet si že je to blbost, že podle nějaké cifry musí mít přece najeto 120 000!!!

Můj názor je, že tento motor je trochu choulostivější

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 16:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
M. Geleta píše:
Nic těm 250 000 nenasvědčuje, myslímcelkové opotřebení auta, podvozku interiéru apod. ale možné je všechno.

A těch 20000 v německu? Dobře je to průměr ale někdo najede tolik, jiný tolik. Je blbost přijít do bazaru, vidět auto z německa s rokem výroby 2000 a s tacháčem na 80 000 km a myslet si že je to blbost, že podle nějaké cifry musí mít přece najeto 120 000!!!

Můj názor je, že tento motor je trochu choulostivější

Kasli na to chlape, ja som mal na tachaci 02xxx, takze som predpokladal, a stale predpokladam, ze tam bolo 102 t km. Stav neodpovedal 202t km.
Hlavu som takisto musel repasovat, aj ked nie nejak akutne. Najhorsie tlak bol na 4 valci, myslim ze to bolo o 3 atm menej nez 1 a 2 valci, treti bol niekde medzi.
Repas vysiel este tak nejak za rozumnu cenu.
Proste sme si vybrali , kde ak predosly majitel na vsetko drbe, snazi sa setrit tym,ze dava napr. polosyntetiku namiesto syntetiky, tak ten novy majitel si to uzije.
Motor je to fakt chulostivejsi, ale za cenu coho? Kurna...
Malo nezere, a nejak suprovo tiez netaha :roll:

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 17:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nemohu s vámi úplně souhlasit. Vzhledem k počtům motorům vyrobených v Escortech, Mondeích, Focusech - vsechno Zetec, je poruchovost na velice velice slušné úrovni. Ono to je skutečně o té údržbě a o tom, co tam lil předešlý majitel, jak na to šlapal, když to bylo studený, kolik je skutečně najeto. Viděl jsem hodně aut s kilometrovníkem přes 200 tisíc a vnitřek a stav auta na ot nevypadal. Ale netvrdím, že nic není nemožné a repase ve vašem případě msuela přijít celkem brzo. Ale jak píše Lukas, spodek motoru vršek několikrát přežije.
Co se týče spotřeby, tak není nějak úchvatná, ale ostatní - musíme brát v potaz auta stejného stáří - na tom nejsou nějak lépe a pokud se motor pořádně vytočí, táhne na 1.6 dobře. Nemůžeme čekat, že z objemu 1.6 bude raketa :D

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 18:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
Mě zatim ale šlape v pohodě až na přetrženej kliňák a ulítlou napinací klapku :-) jen by mě ještě zajímalo kolik stojí ten test výkonu na brzdě,popřípadě jak zjistím že moje auto šlape jak má a nemá nějakej vadnej slabej motor?

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 18:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Já jsem měřil na Jarově, kde mají brzdu na měření výkonu. Měření stojí 1090 Kč, což sice není málo, ale napoví o skutečném stavu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 18:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
Díky, jemže já jsu z Brna nevíte někdo kde mají v Brně brzdu? :wink:

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2006 12:19 
M. Geleta píše:
No asi záleží na jaké auto narazíš. Já jsem kupoval dovoz z D se serviskou a mělo najeto 93 000. Teď mám 119 000 a auto mám zrovna v servisu na repasi hlavy. :( což je podle mě dost brzo.


čus,
můžem si podat ruce... auto má podle servisky najeto 106 000 a zrovna ho mám u forda na repas hlavy + rozvody. Asi fouklo těsnění pod hlavou. Do tý doby asi rok jsem s nim jezdil bez jakýchkoliv problémů. Myslim si že je úplně jedno jestli má auto najeto 100 nebo 200 tisíc.. raději si koupím auto s 200 který bylo pravidelně servisovaný a jetý než auto se 100 na který nikdo nehráb od tý doby co vyjelo z fabriky. V mym případě si myslím že problémy s motorem se projevily potom co auto asi rok a půl někde stálo. Na kiláky nebo servisku bych příště asi moc nekoukal.
V.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz