fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jak pridat par kobylek?
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 17:38 
Zdravim.mozna tu nekde toto tema zaznelo,ale nenasel jsem ho.Jak by slo za neakou rozumnou cenu pridat par kobylek.... kdyz tam dam bentin s oktanovym cislem 98 a ne 95,neublizim mu tim?dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 18:04 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 00:36
Příspěvky: 42
Bydliště: Ostrava-Poruba
To by mě taky zajímalo. Zda třeba vyšší teplota vznikající při spalování vysokooktanového paliva nemá na motor destrukční účinky.

_________________
Ford Orion 1.6 EFi. Byl to držák...
Ford Escort 1.6 16V tuning release. Byl to mazlík....
Fabia 1.4 MPI combi. Byl to šrot...
Seat Ibiza 1.2 12V. Byl to drak...
Golf 1.6. Byl to vergl...
Octavia II Elegance. Byla to královna...
Superb II 1.8 TSI Elegance. Je to krasavec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 18:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Natural 98 motoru neublíží, ale nepřidá to nic, vůbec nic. Prostě se smiřte s realitou.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 18:24 
takze to vubec nijak neovlivni chod motoru??? :o A neni lepsi ha tam obcas nalyt,aby se treba nak vycistil,nebo tak neco?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 20:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Pokud chceš pročistit motor a zkultivovat jeho chod, zkus raději Shell V-Power 95 než N98. Myslím, že je to i levnější varianta.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 12:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Presne tak, pry je dobry aspon dve nadrze pred vymenou oleje jezdit jen na V-Power, staci uplne ta 95ka. Subjektivne se mi zdalo, ze mozna to jde lip i odspodu, ale zadny velky rozdil necekejte ani nahodou. Mozna se mi to jen zdalo, clovek se preci jen vic snazi vnimat, jak to jede, kdyz ma v nadrzi neco trochu lepsiho

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 13:35 
čus,

spíš si myslim že to jen subjektivní pocit člověka a trocha český nátury k tomu, když dáš pár kaček navíc tak od toho něco čekáš :-D U shellky tankuju skoro pořád, občas i v-power když je člověk po vejplatě a že by to naopak nějak míň jelo když tanknu jinde ...to bych neřek. Každopádně bych netankoval u podezřele levnejch benzínek. Pár koníků a to doslova by mohl přidat sportovní filtr, ale taky nevim jestli to bude nějakej rozdíl.
Pak už jedině číhnout po nějakejch tuningovejch motorovejch dílech ale to nevim jestli se na 1,3 vůbec dělá.

v.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 14:27 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Mno, je vidět, že tuhle diskuzi ještě nezahlédli "fordí pardálové" z tohoto fora, jinak by jsme asi početli zajímavé příspěvky :lol:

Ale jak už bylo řečeno v dotazu o turbu, nestojí to za to, vážně ne. Z 1.3 toho moc nevymáčkneš, řekl bych, že nic. To už je lepší buď 1.4EFI(to legálně i povolej a dá se na něm trošku laborovat, nebo alespoň 1.6CVH 105PS, tam už je to o něčem jiném. Ale do 1.3 bych nedal ani kačku(teda kromě údržby). Vyhozené peníze...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 15:32 
Dik za rady.Jen tak pro zajimavost...kdyz se tam da treba ta 1.6,musej se delat jeste naky upravy vozu?treba lepsi brzdy(kotouce i v zadu),nebo neco takeho?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 21:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud bych měnil motor, šel bych rovnou do RS2000, jen těch dílů se musí vyměnit více. Nebo se smířit s malým výkonem 1.3 a zapomenout na nějaké zvyšování výkonu. Prostě se smiřte s tím, že zvednout u tohoto motoru nejde, resp. jde, ale stálo by to strašné peníze.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 21:31 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
jestli chces za rozumnou cenu par kobylek, tak muzes zacit jedine tak prohlidnutim motoru jestli vsechno funguje jak ma. Tj. zmerit kompresni tlaky (zjistis stav motoru po mechanicke strance) a pak diagnostika elektroniky. Pokud na nic u takhle stareho auta nenarazis jsi stastny clovek, pokud jo tak to oprav a hned mas par kobyl.
Jinak jedine co je jeste cenove dostupne je ten sportovni filtr (ovsem nikdo ti v tomhle smeru narust vykonu nezaruci), ostatni upravy vzhledem k cenam postradaji pro takhle slaby motor smysl.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 07:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Mno s tím filtrem bych to taky neviděl zavratněji, pár kobylek tam poznat není. Je pravda, že to lépe jede, jde to více od spodu, snadněji se to vytáčí a jde to ochotněji za plynem.

Jinak už se to tu bralo a je to celkem časté, že s 1,3 tu někdo touží po zvýšení výkonu, ale bohužel :-(

Jinak ohledně přestavby je zde někde příspěvek co a jak povolí za změny v motorizaci. Zkus to projít není to tak dlouho co to tady proběhlo.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 21:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Tak přesně tohle jsem čekal, že zase někoho napadne.
1,3 je malej motor s málo křečkama, prostě 100 křečků z něj dostaneš tehdy, pokud koupíš jinej motor.
A co bys nasypal do svýho motůrku peněz, za to bys měl jiný auto.

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: benzínka
PříspěvekNapsal: 09 črc 2006 21:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 2006 19:12
Příspěvky: 85
Bydliště: Kadaň
:!: :!: :!: Co kdyz na benzince ti tam lejou natural 91 do nadrze s 95,tak se jim to vyplati.Bydlim v Kadani u Chomutova a benzinka SHELL tu ma nejhorsi benzin. :!: TAk bacha na SHELL ;-)

_________________
Ford Escort MK7 1.6 16V Zetec 95HP / 5850 ot.
--------------------------------------
Sluneční Folie LUMEN
Interier z RS2000
Alu kola SPEEDLINE 7Jx15
BARUM Bravuris 195/50R15
Přední maska v tahokovu
interiér s doplňkama imitace karbonu a podsvícený 2 neony
Brzdové kotouče BREMBO.
Sportovní vzduchový Filtr EUFAB
kit saní 3A-RACING USA & JACKY SPORT
Zapalovací svíčky DENSO iridium
Autoradio SONY CDX-GT100
Repro Pioneer TS-S15 TS-A1303i TS-A6904i
Repro Blaupunkt GT300
Kapacitor TOXIC 1F
Zesilovač COMODO 1000W 4-kanal
-----------------------------------------
KDN&KNO Sewer Street Tuning
www.sewertuning.tym.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz