fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor nemá výkon
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 11:05 
Offline
Nováček

Registrován: 06 dub 2006 10:50
Příspěvky: 36
Bydliště: Vepřek
Mám takový problém a to,že mi muj Escortík moc dobře nejede.
Vyměnil jsem Lambdu, kabely, svíčky, palivový filtr, proměřil tlaky-OK, hallův snímač-OK, teplota nas. vzduchu-OK, snímač škrtící klapky-OK.
Nějak jsem nenašel čidlo teploty vody a u MAF nevim jaké mají být hodnoty.
Dvojka a trojka jakž takž, ale čtyřka a pětka hrůza, jinak auto úplně v poho chytá super nechcípá jen ten výkon stojí za h...o!
Prosím poraďte dik Marty

_________________
F. Escort 1.4, r.v. 1996, 14"El. kola Dotz Imola pneu Bridgestone ER300 Turanza, rádio Sencor, repro Panasonic, výfuk Laityng


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Víc by ti asi pomohla diagnostika, zkus si ji zbastlit a vyblikat podle návodu nebo ti ji cca za litr udělají u Forda. MAFem to může být, zkus ho odpojit, jestli se to nějak projeví. Taky to může být zacpaný výfuk - zhroucené přepážky v tlumičích, sesypaný katalyzátor...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 15:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
K tomu co píše Wizzy bych ještě dodal, že bys mohl změřit tlak paliva na liště, pokud jsi to ještě nedělal.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Výkon
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2006 22:54 
Offline
Nováček

Registrován: 06 dub 2006 10:50
Příspěvky: 36
Bydliště: Vepřek
Tak už jsem to našel, palivový ventil na rozváděcí liště je v háji - vyměněn.
Motor jde super do otáček, konečně požitek z jízdy.


Díky moc za rady
Marty

_________________
F. Escort 1.4, r.v. 1996, 14"El. kola Dotz Imola pneu Bridgestone ER300 Turanza, rádio Sencor, repro Panasonic, výfuk Laityng


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
prosim tě a kde jsi sehnal novy ventil na palivo v liště?

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 17:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
K tomu co píše Wizzy bych ještě dodal, že bys mohl změřit tlak paliva na liště, pokud jsi to ještě nedělal.

Nemohli by ste niekto skusit nahodit tu fotku toho rozvadzaca? Vobec netusim o co ide, ze o co ide. Ani som sa s tym este nestretol.
Ide o to, ze mam teraz v lete pocit, ze mi to moc netaha. Som momentalne na sluzobke a nemam auto po ruke, takze som si povedal,ze zber nejakych info mi neuskodi. Ked som naposledy isiel do kopca (barrandak v Prahe) presne v poludnie, pocas seriozneho horka so zapnutou klimou, tak mi to tahalo asi ako skoda 105 S :roll:
Diky vopred
PS: Predpokladam ze v pripade problemom s tlakom paliva diagnostika nic nevyblika, alebo sa mylim?

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 18:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TA LIŠTA JE UMISTĚNA NAD VSTŘIKAMA JE TO TA HLINIKOVA PODLOUHA LIŠTA DO KTERE VEDE Z LEVA HADICE S PALIVEM A NA DRUHE STRANĚ SE PALIVO VRACI ZPĚT DO NADRŽE A NA ZAČATKU JE VENTIL,KTERY UDRŽUJE TLAK PALIVA NA VSTŘIKÁCH :smt014 :smt006 :smt035

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 20:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: Fotem nedisponuju, ale samotná operace změření tlaku je banalitka, stačí sundat krytku (já mám modrou) z ventilku na té hliníkové liště, nastartovat nebo aspoň nechat natlakovat čerpadlem benzín po zapnutí klíčku do II. polohy. Změříš to klasickým měřákem tlaku na kola, jediný problém může být, že bude ventilek "utopený" jako že to mám já a co pak s tím...asi vyšroubovat.
Doufám, že jsi se ptal na tohle, víc Ti asi nepovím.
P.S. Mně to za horka taky někdy jede jako zdechlina, to je normální, dělá to tak kde komu..

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 21:04 
-petr- má pravdu, já tůhle jel ve 2 lidech s klimou po okreskách, samej kopec, a dejchali mi na záda 105ky taky..... :? ale jinak to "celkem" jede.. ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 21:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Za současného subtropického počasí jsem vypozoroval pravidelně opakující se scénář, už jsem to tu někde psal... Když jedu v tom horku odpoledne, autu se moc nechce, je to všechno nějaké takové jakoby líné a ospalé. V noci, když už není přes 30°C ale pod 20°C, auto ožije a jede zase jako blesk, je to výrazně znát. Nevím čím to, ale je to prý normální.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 21:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To je jednoduché - jak se vzduch ohřeje, tak je ho míň, je řidší. A méně ho i proteče MAFem a nateče do válce, tak RJ dávkuje méně paliva.
(proto mají turbo motory IC, aby to k něčemu vůbec bylo, víme? :-) )

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 22:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jo vidíš, píšeš to., tak dobře no, už mlčím už mlčím :-))

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TO PETR,A KOLIK MÁ BÝT TLAK NA LIŠTĚ PALIVA?

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Kua chlapi, na co je na hlavní stránce sekce download, technics a tajná sekce? Grr, já se do toho FAQu snad jednou opřu.

Tlak na palivové liště u 1,6 Zetec je podle Etzolda aspoň 300kPa při nulovém průtoku. Čili zapni zapalování, nech zabzučet čerpadlo, ale nestartuj, vypni zapalování a pak to na liště změř.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 09:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Diky IndyJones, -petr-, vsetci.
Skontrolujem to az doma za cca 2 tyzdne, po navrate zo sluzobky.
Kazdopadne suhlas s tym, ze za studena mi to fakt ide lepsie.
Uz som myslel, aj na ten nestastny 92C termostat :)
Inak pri tych testoch som mal v podstate naplno nalozene auto, 4 ludia a vzadu obrovsky nakup. Najprv som to pritlacil a radil som pri na vyssi stupen pri 5500 rpm uz s vypnutou klimou, ktoru som vypol pod kopcom lebo som myslel,ze mi to zhasne pri rozjazde.
No a potom takmer na konci stupania som mal celkom co robit, aby som akceleroval zarovno s nejakym formanom, v ktorom bol len sam vodic :(
Co mi vsak vrta hlavou je ze doma u golfu3 1,4 som nikdy nespozoroval tuto ostychavost vykonu pri vyssich vonkajsich teplotach :roll:

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 11:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Wizzy píše:

Tlak na palivové liště u 1,6 Zetec je podle Etzolda aspoň 300kPa při nulovém průtoku. Čili zapni zapalování, nech zabzučet čerpadlo, ale nestartuj, vypni zapalování a pak to na liště změř.


Myslím, že takto ten tlak nezměří, mi ukazoval manometr při měření bez nastartování jen 50kPa a po nastartování 200kPa, po výměně palivového filtru pak 220 kPa. Popisoval jsem to tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 11:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Taky si myslím, že by se to mělo měřit při běžícím motoru.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 13:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Je rozdil v tlaku za chodu motoru se zapojenym a vypojenym podtlaku, se zapojenym ma byt cca 2,1 plusminus 0,2, s vypojenym vic, ale musim se mrknout doma do Haynese. Po chcipnuti to ma nejakou dobu drzet urceny tlak, taky se musim mrknout.Tohle jsou hodnoty na 16V, CVH ma trosku jiny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 13:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TAK JSEM BYL NA VÝZVĚDÁCH VE FORDU A TAM MI ŘEKLI ŽE TAM MÁ BÝT TLAK 2,7 A S ODPOJENOU HADIČKOU 3,3 A JEL MNOHEM LIP ALE HROZI PŘI ODPOJENI ŽE TO VYRAZI TĚSNĚNI NA VSTŘIKACH,TAK MUSIM SEHNAT NOVY PODTLAJKOVY VENTIL ACH JO :?

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2006 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak na 16V podle Haynese ma byt tlak v liste bez podtlaku 2,7 plusminus 0,2 bar, se zapojenym podtlakem 2,1 plusminus 0,2 a po 5minutach odstaveni motoru se musi udrzet tlak na 1,8. Jsou to hodnoty zarucene do 95 roku, u mladsich se neda vyloucit nejaka zmena, ale obecne se uvadi u fordovskyho vstrikovani 2,7. Jinak mi neni jasny, co by mohl vyrazit nebo poskodit vyssi tlak v liste, zkousel jsem i 3,5 a nic se nedeje, neni tam zadny slaby misto. Ten vyssi tlak je ale zbytecnej, zere to vic a tutove to o tolik lip nejede.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz