fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 07:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Umisteni cidla polohy Klikoveho hridele
PříspěvekNapsal: 31 črc 2006 00:57 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Kde prosim najdu cidlo polohy klikoveho hridele u 1.6i 16V (Zetec). Hromada temat na nej odkazuje pri reseni nenastartovani, nedocetl jsem se ale kde ho najit. Zjistil jsem ze mi nepali 1-4 valec, 2-3 haze jiskru normalne. Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla, tak uz me ze zapalovani nic jineho nenapada. Vzduch je OK, Benzin strika, system paliva zustane natlakovany Dik za radu.

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2006 09:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Čidlo polohy klikovky najdeš na přírubě motoru u převodovky. Konektor směřuje směrem dolů k vozovce, určitě ho najdeš, na te přírubě už další konektor není.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2006 10:58 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Standa píše:
Čidlo polohy klikovky najdeš na přírubě motoru u převodovky. Konektor směřuje směrem dolů k vozovce, určitě ho najdeš, na te přírubě už další konektor není.


Dekuji, odpo se na ni pujdu podivat. Prirubu jsem ale prosel zrakem i hmatem. Jsem zvedavej proc je schovana. Nebo jsem ji nekde ztratil, a proto nejezdim. :-). K cemu vedou ty 3 dratky co vylezaji z prevodovky skoro spolecne s nahonem tachometru? Predpokladam spravne ze to je otackomer?

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2006 11:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To čidlo není přímo na přírubě ale těsně vedle ní, jak jsem psal směřuje dolů a směrem dopředu. U náhonu tachometru je snímač rychlosti VSS viz: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=vss

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2006 23:57 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
O5 prosim o pomoc, cidlo jsem nasel, vyndal, ocistil, bylo v perfektnim stavu, na meraku pri pohybu zelezneho predmetu generuje signal.

Elfik ale stale nestartuje, resp. do valcu 1-4 nehazi jiskru. Ma nekdo nejaky poznatek, ktery bych mohl jeste vyzkouset? Co jsem uz udelal

!.) Vymena svicek, byli tam iridiove BOSH, najezdilo to s nima 35000. Jak nastal problem s nenastartovanim, vymenil jsem je za platinove dle vyrobce.
II.) Zkousim vsechny kabely na civce kde jiskru hazi, pro jistotu jsem ale zkusil i druhou sadu stejnych kabelu z funkcniho Escorta.
III.) Vymenil jsem civku za jinou
IV.) zkontroloval jsem filtracni kondik na drzaku civky
V.) precvakal jsem vsechny konektory
VI.) Prehodil jsem RJ (u spolujezdce) za jinou
VII.) nasel, vyndal, ocistil a namontoval cidlo polohy klikovky
VIII.) Vymenil jsem filtr, zkontroloval cistotu saci strany motoru.
IX.) Zkontroloval jsem pruchodnoost vyfuku

Lambda je tam rok stara, vsechny kabliky na ni jsou neposkozene.

Nestartuje znamena za

Jiskru hazi pouze svicky 2 a 3
starter motorem toci, ten ma tendence naskocit, ale je citit pouze benzin, a po chvili motor "strili" ale nenaskoci.

Jedna se o ZETEC 1,6 16V EFI .........

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 08:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 08:43 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2006 22:43 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
edu píše:
Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.


tak jsem skoncil s testovanim, vsechno vypada OK, a ELFik porad nestartuje, a ani nejiskri ty svicky 1-4. V patek to budu muset pristavit k FORDovi. Jsem zvedavej co me ta sranda bude stat.....

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 12:31 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
edu píše:
edu píše:
Standa píše:
Po těch všech výměnach co jsi provedl to vypadá na špatný, či přerušený vodič, nebo konektor. Jde jenom o to který to je a jak ho najít. Zapalovací cívka, jsou vlastně cívky 2 a jiskru hází vždy 2 svíčky připojené k jedné cívce. Jedna cívka ti tedy nefunguje, protože válec 1-4 nepáli. Píšeš že cívku jsi měnil, tvou jsi náhodou na jiném autě nezkoušel. Jen abys měl jistotu že opravdu funguje. Předpokládám že cívka je OK, teď jde o to co je na vstupu do cívky. Od ŘJ potažmo EDISu jde signál na cívku. Tady bude nejspíš problém a signál nebude pro obě cívky, ale jen pro jednu. Může být problém na vodiči mezi ŘJ a cívkou. Píšeš že ŘJ jsi také zaměnil a nepomohlo, počítám že je tedy OK. Byla ta měněná ŘJ shodná s tvou? Tedy měla zabudovaný EDIS, jak předpokládám že máš ty. Edis mimo je na starších Escech do roku 94. Jestli bys ověříl funkčnost vodičů mezi ŘJ a cívkou a ty byly OK, tak pak bude třeba hledat na vodičích mezi vstupy do ŘJ a čidly. Samo že jenom mezi těmi co mají vliv na generování signálu pro zapalování.


Dik Stando, budu merit. U techto nevysvetlitelnych zavad me muze cert vzit.


tak jsem skoncil s testovanim, vsechno vypada OK, a ELFik porad nestartuje, a ani nejiskri ty svicky 1-4. V patek to budu muset pristavit k FORDovi. Jsem zvedavej co me ta sranda bude stat.....



dle informaci z diagnostiky u Forda umrela RJ. Schanim na Escorta 1,6i 16v zetec RJ, ktera zacina kodem SME105 ....... Mate li nekdo, zkuste nabidnout.

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A to umřela ta původní, nebo ta měněná? Nějak se mi to nezdá...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 12:41 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Wizzy píše:
A to umřela ta původní, nebo ta měněná? Nějak se mi to nezdá...


cele toto tema je bohuzel o jedne zavade. Proste at se delalo co se delalo, nenastartuje. Dal jsem to proto do Forda, a odtamtud mi zavolali ze si mam zkusit sehnat novou RJ s kodem zacinajicim na SME105. tak shanim. Me se to sice take nezda, ale cidla, svazky kabelu, civka a co ja vim co vvsechno bya merena mnou i Fordem. RJ hlasi vse OK, cidla jsou OK a svicky 1a4 porad nejiskri.

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 13:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
edu píše:
...Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla...



Mě to akorát neštymuje s tím, co jsi psal úplně na začátku, když jsi RJ už měnil, tak by byla docela smůla, kdyby obě vykazovaly stejnou chybu, ne?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 13:13 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Wizzy píše:
edu píše:
...Vymena RJ, civky, kabelu a svicek nepomohla...



Mě to akorát neštymuje s tím, co jsi psal úplně na začátku, když jsi RJ už měnil, tak by byla docela smůla, kdyby obě vykazovaly stejnou chybu, ne?


jsem nemel tu spravnou RJ, rikal motorar. takze shanim takovou aby se mu libila....

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 21:51 
Offline
Nováček

Registrován: 11 kvě 2006 23:25
Příspěvky: 19
Bydliště: Decin
Dodal jsem spravnou RJ dle pozadavku motorarny ve Ford Homolka, Decin. Po urgenci me volali ze je to OK, auticko ze jezdi. Mam si privest 3500 za nalezeni zavady a "vymenu" RJ. Jsem zvedavej na jake konecne cene se zitra dohodneme. Byl jsem pripraven zaplatit za znovuoziveni ELFika, ale zase rozumne. Dle info ze na tom bylo odpracovano 6 hodin. Na zakazce mam Motor Diagnostika FDS .... 1644,58 s DPH. Predpokladal jsem plus hodku viceprace, suma rekneme 2000. Tototo ale budu minimalne prudit ze bych rad nejaky rozpis praci a hodinovy rozpocet...

_________________
Escort 1,6i 16v HB '95
Mazda GE 2.0D Comprex


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz