fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: odvzdusnovaci ventil na motore L4B
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 10:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
kde sa nachadza tento ventil? Vo fordackom servise ho nenasli ?! Tlaci mi totiz olej cez nalievacie viecko a spod rozdelovaca hoci som dal v maji pretesnit cely motor kompletnou sadou. Aj na TK mi dali do zapisu tesnost motora. Kde moze byt chyba? Ja myslim ze nema kadial tlak ujst tak sa derie kade sa len da... :-(

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 11:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ahoj, možná budu trochu bludařit, vycházím pouze z tech. dokumentace. Motor L4B je 1,6 EFi se vstřikem K-Jetronic (aspoň literatura to tvrdí), a nyní co se píše o odvětrání motoru se vstřikem 1,6: Odvětrání prostoru klikového hřídele má přímé napojení na sací koleno. Vždy po 40000km musíme ventil, který provětrání zajišťuje a je umístěn NA HADICI k sacímu kolenu, vyměnit.. toliko moudra z knihy, uf ale ta zkleróza než jsem to našel... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 12:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
moj motor L4B ma KE-jetronic na 100-pro. Podla tej knihy som postupoval aj ja ale ventil tam NIE JE ! A teraz bud mudry kolega :)

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak a nyní knihy stranou... :D Nejsou ty zvýšený tlaky v oleji způsobený prostě opotřebením pístních kroužků, a válců potažmo taky, protože tohle vypadá na velký únik tlaků z válců do vany, a olej se tlačí tímto tlakem ven, kudy jen může, víčko není nijak moc tlakotěsný, a o kroužek kolem rozdělovače taky neustojí takový tlaky. Podle mě musel olej lítat do sání, takže to muselo i pěkně kouřit. Nevím proč by jinak měl vznikat takový tlak v oleji. Nech si přeměřit kompresní tlaky, am by se to mělo ukázat...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 15:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
tlaky sme merali v maji, su v rozsahu 1,1 az 1,15.

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 15:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
Este nieco. Motor ma slusny tah, to mi potvrdili aj ostatni co sa v nom viezli :-)

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: odvzdusnovaci ventil na motore L4B
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 15:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
red arrow píše:
...Aj na TK mi dali do zapisu tesnost motora.

Já jen doplním, že u TK se u starších aut musí vždycky něco napsat i když to není pravda. Prostě mužeš tam mít nablýskaný motor co vypadá že opustil fabriku, ale protože auto už má nějakej ten pátek, nepíšou netěsnost motoru nebo převodovky. To je staré a známé. Jinak si taky myslím že ty kroužky budou už off. Kolik máš najeto ? Jejich netěsnost taky znatelně zvýší spotřebu.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 15:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
186.000Km. Zatial som dal len pretesnit ventile a vymenil vsetky tesnenia na bloku a pod hlavou. Plus co bolo treba...

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 15:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Tak to už má motor něco málo za sebou. Jestli mu pořádně šlapeš na krk tak je to jasné. Ono stačí malinká netěsnost. Jak se to začně v klikové skříni kumulovat, tak to musí někudy ven. A ta spotřeba ? Mrkni se v jakém stavu je olej. Pokud máš kde udělat rozbor, tak se dozvíš víc. Jen pro úplnost k rozboru je třeba dodat též vzorek nového oleje stejného typu a značky.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
red arrow píše:
tlaky sme merali v maji, su v rozsahu 1,1 az 1,15.
tlaky sme merali v máji a už boli v háji...za 4 měsíce se mohlo hodně změnit, a těžko k lepšímu... kompresní tlak má být mezi 12-14 bary, dolní mez na opravu je 10 barů..

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 10:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
ono tej olej uz tlaci dlhsie. Postupne sme robili co sa dalo ale nic nepomohlo. Olej menim pravidelne, mam tam Castrol TXT 5W40. Motor netocim do zblbnutia, max. do 4000, najcastejsie tak do 3500... Pomohla by ta vymena piestnych kruzkov?

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 10:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Obvykle se v tomhle stádiu rozpadu motoru provádí tzv. pologenerálka (nové kroužky, písty,výbrus válců, pístní čepy, a repas lágrů klikovky by taky neškodil)... holt motor po 190000 už něco potřebuje...jen škoda tý práce co jste stím měli dosud a zbytečně...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
jako to ti teče jenom kolem víčka a rozdělovače?tak bych skusil sehnat jiné víčko,a přetěsnil bych ten O kroužek na rozdělovači,a mohlo by být po problému.Jinak kouří to,když tomu šlápneš?žere olej?,plná syntetika na takový motor si myslím že je docela dobré,co třeba přejít na polo,jestli

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 13:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
tieklo to uplne vsade t.j. pod vieckom ventilov, blok motora odzadu, spod rozdelovaca. Cez viecko nic netlacilo. Teraz po kompletnom pretesneni v maji t.j. kompletnou sadou tesneni to tecie asi po ubehnuti 1000km cez viecko naliavania a spod rozdelovaca. Uz som dal robil dva krat v dvoch roznych servisoch ale v jednom ma neupozornili ze by bola nutna poloGO :-( Ide ma z toho rozhodit :-( lebo som do auta uz dost investoval aby vyzaralo ako "anglicak" ale ten motor... Brrrr... Olej to zda sa nezere, aspon som nepozoroval ubytok. A ani to udajne nedymi ked tomu vytnem...

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2006 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2005 12:32
Příspěvky: 362
Bydliště: Milevsko,Sepekov
Když ti to tak teče a tlačí olej ven tak většinou jsou zapečený pístní kroužky na to stačí málo ten tlak tomu napovídá.

_________________
žabožrout .P106 1,1taková nákupní taška do města prodán
peugeot 807 v plný palbě,bohužel chtěl sem původně Galaxe
807 na prodán ,momentálně ford fusion 1,4 tdci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 13:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
este ma napadlo ci by nepomohlo odkarbonizovanie... ja uz neviem... ufff :-(

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2006 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
red arrow píše:
este ma napadlo ci by nepomohlo odkarbonizovanie... ja uz neviem... ufff :-(
nepomohlo, ani svěcenou vodou.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2006 18:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
red arrow píše:
som do auta uz dost investoval aby vyzaralo ako "anglicak" ale ten motor... Brrrr...


Tyhle auta jsou super kasička. Já už do něj víc jak 45000kč a pořád by to ještě něco chtělo, ale už jsem to vzdal.
Jinak k tématu: Já jsem měl také problém s tlakem oleje. Když jsem auto koupil, bylo to v pořádku. Po 5000km byly najednou pod autem louže oleje a teklo to u rozdělovače a asi taky měrkou. Nakonec jsem měnil kroužky avše je OK. Motor by měl mít dle dostupných údajů najeto 133t km, ale podle stavu ve kterém jsem auto koupil má teď tak 230t km a olej nežere, z výfuku se nekouří.. Spotřeba benzínu 7l/100km (s lehkou nohou). Jedniné co se mi nelíbí jsou zdvihátka, která trochu klapaji...

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2006 10:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
ja uz vobec investicie do svojho RED ARROW neratam :-) Zo stareho auta mas len raz radost: ked ho predavas :) :) Ja som ten moj uz aj dal na predaj ale som si to rozmylsel. Tie kruzky moj motor asi neminie... Mlaku to pod autom nerobi takze aspon setrim prirodu :-) Inac aj ten moj ma kombi spotrebu ako ten tvoj. Nemame nahodou tie iste motory?

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz