fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 07 říj 2024 06:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vykon motoru
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 07:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
daval sem si zavod s kamosem co ma esco 1.4i jednobod r.v. 91 75ps a ja mam 1.8i rv95 105ps.na jednicku sem ho predjel o pul delky auta,na dvojku o delku auta a na ostatni rychlosti se mi drzel za ,,prdeli,, porad ve stejne vzdalenosti!tocili sme max. 4000ot/min.je mi divny ze se mi s tou 1.4 porad drzel!teoreticky by sem mu musel ujet.da se nejak posnat ze motor nema vykon.jinak me se motor chova bezvadne!volnobeh a tak...poradite mi prosim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 08:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak to je presne ten pripad, kterej se mi taky obcas stava, clovek ma problem s autem, ktery by papirove melo bejt nekde jinde. Z toho jsem vyvodil prakticky zaver, ze rozdil 10-20k neni zase tak propastny, aby to silnejsi zvitezilo rozdilem tridy a jeste se pritom clovek stoural v nose.Kdyz za to ten slabsi fest taha, musim za to vzit taky naplno, potom je urcity rozdil poznat, ale nemuzu asi ocekavat, ze mu zmizim v dalce. Ono by se to vic projevilo na delsi trati, ve vyjezdu ze zatacek, jizde do kopcu atd.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 08:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Pokud ma slabsi motor taky kratsi kvalty, tak v nizkych rychlostech (cca do 80km/h?) muze byt temer rovnocennym souperem. Kazdopadne ve vysokych rychlostech bys mu mel ujet.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 10:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Sedloň: Ono točit tu 1,8 jen do 4000 ot je dost málo, když se podiváš na charakteristiku motoru, tak max. Mk je lehce nad 4000 a kdyby jsi to na 2. a 3. rychlostním stupni podržel do 5500rpm a až pak řadil, tak by ses mu vzdaloval. Ta 1,4 je 8 ventil a ve vyšších otáčkách už nemá šanci. Jinak je to jak píše Futy, člověk to musí držet na podlaze i když má 20k navrch.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 10:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Standa: presne tak, dobrej postreh :lol:
jeste k tem 20k navrh, ty jsou samozrejme jen v max. otackach, kolem 3-4000 rpm, to bude mit navrch podstatne mene.
jestli mate krivku Mk, tak vykon v kW pro urcite otacky motoru (rpm)dostanete tusim z rovnice kW=(Nm*rpm)/9454

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 11:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty krivky pro zmetca na titulni strane jsou fakt dobry na ziskani predstavy co je a neni mozny, kazdopadne pokud z toho clovek chce dostat max. tak to musi tocit tak, aby se pri kazdym razeni dostal na max kroutak. Tady ovsem muze bejt problem s prevodovkou, nekdy muzou bejt jednotlivy rychlosti moc daleko od sebe. Na druhou stranu se s tim zase da jezdit pohodove civilne, na rozdil treba od my soucasny prevodovky, ktera je sice krasne tesna, ale na 5 to clovek musi zbytecne tocit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 12:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
futura: musis mit max. kroutak na kolech, to neni to samy co na motoru, protoze mezi koly a motorem je prevodovka... v praxi to znamena vytacet na max. otacky. pri prerazeni se ti zmensi velikost prevedeneho tociveho momentu na kola o pomer mezi prevodovymi stupni (cca 1,3x), ale tocak na motoru nejspis vzroste mene nez 1,3x... tzn. ze po prerazeni je na tom tocak na kolech hur, byt je motor v priznivejsim toc. momentu (prevodovka to potopi)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 12:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Asi tak, ono to funguje i v praxi. Dobry je, ze stejne to maj vsechny auta.Jen jsem to nemel takhle primo vedecky zduvodneny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 13:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
tyyy wole....tak dik za odpovedi!vypada to ze asi koupim ferrari :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 13:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No tak tohle me taky napadlo, kdyz mi ty slabsi davaly zabrat. Aby ses nemusel stvat, chce to rozdil aspon 50 koniku a k tomu prislusnej obsah. Cim vic, tim lip.
Az ho budes mit, rekni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 14:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Jo co myslíš příslušným obsahem.....? abych se zase doplatil na PR ....

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No, dneska je to zradny, ty vykony u novejch autaku furt rostou i u mensich obsahu, nemluve o nadopovanych kamnech(hruza, kdyz me s prehledem prevalcujou), takze optimum asi nekde kolem 3l a vice a tomu odpovidajici vykon i podvozek.Stejne ti ani tohle nezaruci, ze budes king.Takze zustanu u toho, co mam a budu spokojenej, ze to vubec jede.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 14:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
3l tak to jsi mě opravdu uklidnil, taky velmi rád zůstanu u svého Macíčka :-) Pokud to bude do budoucna nějak realné, tak se poohlédvu po nějakém SUV, nebo PICK UP něco jako Micina L200 či něco na ten způsob :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 19:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2004 14:17
Příspěvky: 45
Bydliště: PRAHA 8
Čau
vlastním oba zúčastněné vozy v uspojivém stavu.Pokud jsi takto dopadl s
1,8 16V vz 1,4 začni hledat problém v autě ,a nebo kámoš nejel do 4000.
4000 to jsou tak otáčky kdy 1,4 začíá táhnout.
Auta váží stejně 30kobyl a větší točák je to fakt znát.

_________________
Ford Mondeo 2.0 Ghia
r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 20:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
taky bych rekl, ze s autem neni vse ok, kdyz je rozdil mezi 1.4/75k a 1.8/105k malej.....on tu 1.4 urcite drtil jako magor, aby se drzel..

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 21:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
A co třeba z jiného soudku,taky se mi držel frajer z Favoritem za prdelí,už jsem tam měl 120 a on pořád zamnou.Pak sem na něj vyzrál ,stačilo uhnout do protisměru a ... A začal jsem mu ujíždět,proč? Protože celou dobu jsem mu rozrážel vzduch a on měl malej vzduch. odpor.

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 22:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
SANNY a carPWR - rozdíl 30 koní není nějak výrazný, i když to vypadá jaok nesmysl, a je potřeba se zamyslet nad rozložením výkonu. Ta 1.8 vyloženě trpěla tím, že nebylo možné točit více jak 4.000, pokud by točila do 5.500 ot bude náskok nad 1.4 výraznější. Motor 1.4 CVH ve 4.000 rozhodně táhnout nezačíná, tam spíše pomalu končí.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2005 23:11 
Tak nevim....1,6i filcka mě nedá... fabka 1,4mpi...ani nahodou,kamos ma ale astru GSI 2,0 16V....zaradí 2 a jsem v pi..i !!!!jenze to je nejekych 100K navíc...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2005 08:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Jak uz jsem psal, porovnani jen papirovych vykonu a jejich vztah k akceleraci je o nicem. Ten vykon je pri jednech otackach (blizicich se maximu), ale pri akceleraci pracuje motor temer v polovine sveho rozsahu otacek, takze fakt zalezi hlavne na prubehu Nm.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2005 10:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Jojojo, Standa, futy a M. to popisují tak, jak si to i já představuju. Čísla na papíře vypovídají celkem prd o tom, jak to doopravdy pojede. Když chci jet na nějaký kompromis mezi svezením a spotřebou, tzn. po rovině vytáčím něco pod 4000, do kopce něco nad 4000 a nestojím tomu na krku, tak mě může klidně udělat jakýkoliv konfekční auto favoritem počínaje a oktávkou 55 kW konče. Vůbec mě to nepřipadá zvláštní, ten v tom favoritu na tom musí stát celou dobu a hnát to jak o život, kdybych udělal totéž já, tak můžu mít v autě o dva lidi víc než on a nebude stíhat.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz