fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

poskubavani pri jizde
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=231
Stránka 7 z 13

Autor:  carPWR [ 05 dub 2005 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

doktor píše:
mám taky 1.8 16V 85 kw a to škubání pozoruju taky, když dám plný plyn z plynulé jízdy z menších otáček tak to jednou nebo dvakrát škubne než se to chytí a pak už to jede dobře, kabely ke svíčkám i svíčky mám nové, dávali mi je ve značkovém servisu Ford, taky měnili volnoběžný ventil a dělá to furt


..no, to mi dela 120ca taky, nemyslim, ze (u 120ci) je to nejaka zavada, proste dostane najednou moc benzinu...

Autor:  MV [ 05 dub 2005 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

To mr.rus:
cena za diagnostiku u Forda vyjde na cca 500-700,- podle konkrétní ceny servisu za hodinu. A tu hodinu si určitě naúčtujou. Ale nevěřim, že něco zjistí, to je lepší si diagnostiku udělat sám(pokud to jde). A pokud nic nezjistí, ale ty budeš mít problém pořád, tak tě budou přemlouvat na nějakou podrobnější prohlídku, aby měli vejvar.

Autor:  mr.rus [ 05 dub 2005 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
To mr.rus:
cena za diagnostiku u Forda vyjde na cca 500-700,- podle konkrétní ceny servisu za hodinu. A tu hodinu si určitě naúčtujou. Ale nevěřim, že něco zjistí, to je lepší si diagnostiku udělat sám(pokud to jde). A pokud nic nezjistí, ale ty budeš mít problém pořád, tak tě budou přemlouvat na nějakou podrobnější prohlídku, aby měli vejvar.


Dík . Dám si na ně pozor , už jsem o nich tady četl pár zajímavých poznatků . .

Autor:  futura [ 05 dub 2005 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

Skubnuti pri zrychlovani mi delaly svicky a kabely, je dost jedno, jestli jsou novy, u zmetca hrozne zalezi na nasazeni botek na svicku a naprosty dokonalosti toho spoje. Staci mala mezirka a jiskra jde po izolatoru. Kdysi jsem kvuli tomu reklamoval jednu sadu svicek, vyvedli me z omylu, poslali mi kopii fordovejch internich pokynu, kolem ty diry pro svicku na botce ma prijit housenka ue silikonovy vazeliny nevodivy. Jenze do dneska jsem na takovou vazelinu nenarazil, takze jsem vyndal kabely, nasoupal do nich namasteny svicky a tu mezeru vyplnil silikonem na motory na zvysenou teplotu. Kdyz to zatuhne, dsrzi to na botce, ale svicka jde krasne vyndat, zatim to docela funguje.

Autor:  Návštěvník [ 05 dub 2005 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

>>>Xfield
Tak nové skutečnosti:
měl jsem venku snímač škrtící klapky, ale nešel mi rozebrat, připadá to jako jeden zalitý kus. Tak jsem se přes kontakty snažil do toho snímače stříknout trochu WD 40 a rozhejbat to. Pak jsem prověřoval svíčkový kabely a ejhle - na 1. a 2. válci jsou zřejmě novější než na 3. a 4. válci. Ty první dva kratší mají něco pod 4 kOhmy, třetí přes 8 kOhmu a čtvrtý, byť je delší má pod 7 Kohmu. Nicméně pak jsem to byl projet, nechal ohřát na provozní teplotu a zatím dobrý, ale nechci dělat závěry předčasně, zítra budu moudřejší :lol: ( nebo nasra......jší :? ). Uvidíme. Svíčky jsem nemohl zkontrolovat, protože jsem se tam nedostal s klíčem. Tak snad jindy.
Držte mi pánové palce, ať to dobře dopadne. :P

Autor:  Návštěvník [ 06 dub 2005 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

>>>Xfields
Takže HURÁÁÁÁ!!! :D :lol: :P :wink: Jak se již napsal včera, poškubávání zmizelo, motor jede, řekl bych, lépe. Je to pohoda. Akorát nevím zda to byl ten snímač škrtící klapky nebo ty kabely. Dělal jsem bohužel obojí najednou. Ale hlavně, že je to v pořádku. Takže všem držím palce s pocukáváním a ať vám to vyjde jako mě. :P

Autor:  Xfield [ 06 dub 2005 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

=>>Vlcak
Gratuluju k úspěšné opravě. Tak ať ti to jezdí! :P

Autor:  Návštěvník [ 18 čer 2005 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Pocukávání

Tak novinky s pocukáváním:
Jak jsem psal minule, tak cukání zmizelo, avšak po několika dnech se začalo sice méně, ale objevovat. Takže po několika týdnech laborování a odmítnutí prohlídky motoru v autorizovaném servisu (moc peněz) jsem začal shánět kabely ke svíčkám za rozumnou cenu. Pro porovnání U FORDA jeden kabel cca 700,-Kč - tedy 2800,- Kč za sadu, jinde 1500,- Kč za sadu a nakonec jsem je sehnal za 712,-Kč všechny. Po výměně jsem plně spokojený. Chod motoru je bez cukání plynulý a myslím, že je klid. :-D

Autor:  Nagant [ 19 čer 2005 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

U jakýho FORDa po tobě chtěli 700 Kč za kabel? :shock: Já koupil v AutoIN (autorizovaný FORD servis) celou sadu kabelů za 958,- Kč.

Autor:  Návštěvník [ 19 čer 2005 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
U jakýho FORDa po tobě chtěli 700 Kč za kabel? :shock: Já koupil v AutoIN (autorizovaný FORD servis) celou sadu kabelů za 958,- Kč.


u M_l_č_á_k_a v Bystřanech u Teplic :oops: :cry: :roll: ;-)

Autor:  Nagant [ 28 čer 2005 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak moje auto, hajtra jedna :smt093 , zase začalo škubat (hlavně během prvních 5 km, co vyjedu). Na čtvrtek jsem objednaný do servisu na výměnu rozvodů (řemen, kladky, klínový řemen), možná nechám i změřit tlaky, takže mechanicky by to pak mělo být v pořádku a bude se případně koumat dál - palivový filtr,vzduchový filtr, MAF, odvzdušnění nádrže...
Ještě dotaz, mohlo by na to mít vliv, že jezdím již druhou nádrž na V-Power 95?

Autor:  mr.rus [ 28 čer 2005 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

To Nagant :
Jakou ti na tu výměnu dali cenu celkem vč. materiálu ?

Autor:  Nagant [ 28 čer 2005 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že 4500,- Kč, ale tentokrát nejdu přimo do servisu FORD. Tam to bylo víc, už jsem to tu někde uváděl, tuším v tématu "Rozvoďák".

Autor:  Nagant [ 29 čer 2005 07:14 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, zda jsem to poškubávání zcela odstranil, ale snad jsem ho aspoň omezil. Na přepínači (nevím, jak se tomu správně říká) odkud vedou VN kabely ke svíčkám, byla přídržná packa jednoho kabelu odehnutá a koncovka kabelu mírně vyosená. Vytahal jsem tam všechny kabely, packy přihnul a kabely zas zastrkal.
Vypadá to, že teplem od motoru ta umělé hmota na koncovkách VN kabelů docela pracuje a ty přídržné packy se rozevírají.

Autor:  Nagant [ 30 čer 2005 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Auto mám na výměně rozvodů, ten technik mi říkal, že mám v motoru nějaký další okruh, který v Escortech standardně nebývá, snad s EGR ventilem. Co to může přinést, ať v klad či zápor? Jdu hledat v diskusi, ale kdybyste třeba někdo poradil přímo zde...
Teď mne napadá, že by to cukání bylo tím, že jsem na chvíli přešel na V-Power 95 a to zasvinilo ten EGR ventil :smt017 (o kterém jsem netušil, že ho tam mám).

Autor:  Nagant [ 30 čer 2005 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak rozvody mám vyměněný, ale jsem tak nasranej :smt076 ! Opravář zjistil, že tam mám neplatinové svíčky a proto mi ten motor tak k ničemu nejede, prý tam mám svíčky pro 1.4 Fiestu či co. Přitom mi tam v prosinci dávali nový u FORDa, po problémech po ujetí cca 1500 auto začlo škubat, byl jsem tam a prý vyměnili svíčky, že byly vadné. A potom bylo auto ještě na výměně spojky v jiném servise a teď pro změnu ještě jinde. A teď vědět, zda mi to tam vůbec nedali nebo zda mně to někde vykradli. Já už fakt nevím, vůbec nevím, zda se dá vůbec v těch servisech někomu věřit, přece nebudu po každý opravě rozebírat a kontrolovat půl auta! Nikomu teď asi nic nedokážu a zas je tisícovka v hajzlu!
Omluvte prosím můj slovník, víte, že se tak obvykle nevyjadřuju ale jsem z toho fakt hotovej... :smt120

Od toho opraváře, kde jsem to měl teď jsem taky čekal víc, že konečně budu moct mít k někomu důvěru. A taky jsem ji nezískal, mj. mi tvrdí, že mám špatný termostat, přitom je dle mého naprosto OK a chová se mi naprosto stejně jako každému druhému či prvnímu zde ve fóru.

Po zklidnění doplňuji: Výměna rozvodů (+klínový řemen) zdá se zabrala, motor má tišší chod, nemám pocit, že někde něco drhne (asi se už přidírala nějaká kladka). Jede to dobře, jen u těch svíček zatím nevím na čem jsem. Dnes musím koupit pořádný klíč - ořech na svíčku a podívat se na to.

Autor:  Blacksteel [ 01 črc 2005 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím všechny Forďáky. Mám takový problém, když už se tu mluví o cukaní při jízdě. Všechno se děje tak jak tu jiní popsaly jen stím rozdílem, že mě to po sešlápnutí plynu až nadoraz přestane a motor se chytí. Pak už v otáčkách jede normálně do doby než uberu. Pak to začne nanovo. Jo a ještě jeden rozdíl, dělá to jen někdy. Někdy jede bez problémů a někdy skáče jak klokan. prosím všechny skušenější prosím poraďte kde hledat závadu.

Svíčky mám nové (platinové)



Ford escort combi 1,6 clx 16V Zetec, šíbr, vyhřívané přední, sklo el. okna i zrcátka, ABS, posilovač řízení i brzd.

Autor:  Nagant [ 01 črc 2005 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Když projdeš fórum, najdeš spoustu tipů, co zkusit. Mohou to být třeba zapalovací kabely, palivový filtr apod. na škubání se toho může podílet spousta. Svíčky sis montoval sám (tedy víš určitě, co tam máš)?
Já už koupil novou sadu a ořech na svíčky ke gola sadě a budu montovat. Je zajímavé že ráno, když byla mlha, auto jelo krásně a odpoledne, když bylo deštivo zas jelo docela prkenně. Ale pokud tam mám opravdu jiné svíčky než mají být, není se čemu divit.

Autor:  Nagant [ 04 črc 2005 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Doplňuji: Tak svíčky už tam mám nové - AYFS 22F1, neškube to, ale taky z toho zatím nejsem nějak odvázaný. Ráno to třeba nastartuju, otáčky spadnou na 500 a chcípne to. Nastartuju podruhé, otáčky jsou normálně kolem 1000 ale docela to kolísá. Jede to líp s těmi svíčkami než s těmi starými, ale nějaký velký zátah ten motor taky nemá, pořád mám pocit, že někde něco drhne, i když ne tolik, co dřív. Přitom nová spojka, nové rozvody, nový klíňák, nové svíčky, nový vzduchový filtr, před pár měsíci nové VN kabely. Tlaky ve válcích prý OK, tlak paliva na liště jsem naměřil asi 1.8 - 2 ATM.
ŘJ jsem resetoval odpojením aku a provedl ten doporučený postup jako vždy - 3 minuty volnoběh, 3 minuty 1500 ot., pak vystřídat různé styly jízdy.

Autor:  Bendy&Macíček [ 04 črc 2005 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
Doplňuji: Tak svíčky už tam mám nové - AYFS 22F1, neškube to, ale taky z toho zatím nejsem nějak odvázaný. Ráno to třeba nastartuju, otáčky spadnou na 500 a chcípne to. Nastartuju podruhé, otáčky jsou normálně kolem 1000 ale docela to kolísá. Jede to líp s těmi svíčkami než s těmi starými, ale nějaký velký zátah ten motor taky nemá, pořád mám pocit, že někde něco drhne, i když ne tolik, co dřív. Přitom nová spojka, nové rozvody, nový klíňák, nové svíčky, nový vzduchový filtr, před pár měsíci nové VN kabely. Tlaky ve válcích prý OK, tlak paliva na liště jsem naměřil asi 1.8 - 2 ATM.
ŘJ jsem resetoval odpojením aku a provedl ten doporučený postup jako vždy - 3 minuty volnoběh, 3 minuty 1500 ot., pak vystřídat různé styly jízdy.


provedl jsi ten reset po výměně svíček? Jde to to co to dělá ted, možná to špatně spalovalo a tak to má jakousi dohru než se to chytně na nové svíčky...

Stránka 7 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/