fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ethanol E 85
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28478
Stránka 7 z 9

Autor:  Krtek-NA [ 24 črc 2011 09:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Původně jsem myslel, že si tu jednotku koupil na aukru a ůplně tě očarovaly ty kydy k tomu jak si pěkně popsal výkonový nárust. :lol: :lol:
I kdyby si to měl 100% úpravu FVV tak siv myslím, že píšeš bláboly. E85 je alternativa ne tuning :!: :!: sice má vyšší okt. číslo, ale že by to až tak potom lítalo :roll:
Kam se to prosímtě všude zapojuje???

Autor:  SHIDIL [ 29 črc 2011 03:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

To by me taky zajimalo.. A jeste jak ten motor bude vypadat po dalsich 10tkm..
A vypada ze to docela studujes.. :-)

Ja to taky ,,zkusil,, ale jen pro procisteni vstriku - zhruba od 4a pul do 5tisic otacek auto netahlo..
Nakonec to nejspis nejsou vstriky :-) po odpojeni vahy vzduchu jede jak cip.. :mrgreen:

Autor:  Krtek-NA [ 01 srp 2011 15:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

to je jasný, protože ta směs je tak chudá (v neupraveném autě), že už ani maximální časové otevření vstřiku nestačí prostě motor ukrmit na nejvyšší výkon. proto to nejede nahoře. škoda, že nemám adaptační mapy ze svý V6, tam byl krásně vliv E85 na motor nádherně vidět, nehledě na to, že už jsem byl na chybě - vstřik příliš dlouhé otevření. :!: :!:

A na základě diagnostiky jsem definitvně upustil od E85, navíc úspora byla prakticky nulová.

Autor:  Clie [ 19 led 2012 11:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Unichiped RS na E85
390 koni na kolah
Cas v Moste 1.50
http://carboniacup.cz/files/File/Trenin ... 204052.pdf cislo 210

http://www.youtube.com/watch?v=jSrOsSkjGV8

Autor:  Rosťa-RS [ 09 úno 2012 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Zdravím, tak já jsem E85 skoušel tak před měsícem,měl jsem ho v nádrži tak 20 ku 80 jelikoš bylo chladno tak auto vždycky naskočilo a pak zdechlo, na podruhé vše ok asi chtělo dát blíž svíčky ale neřešil jsem to.
Chtěl jsem hlavně vyčistit vstřiky. V momentě jak jsem si pujčil diagnostiku a uviděl jsem jak moc jsem v červených číslech tak jsem se rozhodl něco s tím dělat. nejjednoduší úpravou mi přišlo přidání tlaku na benzínové liště. Tlak jsem nakonec zdvihnul tak o cca 1ATM adaptace se popravily a musím říct žena tom biolihu něco je. špičky jsem nějak moc nepoznal ale při správném dávkování plynového pedálu je tam daleko větší zátah. Vysvětluji si to tím že to jinak hoří a také má tendenci při vypařování víc ochlazovat směs nasátou do pístního prostoru. Jelikož jezdím na LPG tak od toho upouštím a opět se vracím ke starému poctivému benzínu. Ovšem musí být z kvalitnější benzínky. Kvalita benzínu a i LPG se strašně liší.

Autor:  Krtek-NA [ 18 bře 2012 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Tady je moje reakce z jiné sekce..

Krtek-NA píše:
Bral jhsem plmou E85 (čistý jinak je úspora skoro žádná - v peněžence :lol: )

*****na 62 litrů E85 jsem najel 470km - tj 1551Kč/470km = 3.30Kč/km.
*****na 62 litrů N95 jsem najel 650km - tj 2015Kč/650km = 3.10Kč/km.


Takto to nejlíp odpovídá mému profilu ježdění, žádná dálka, tam by to benzín ještě více zvýhodnilo, přičtu chyba v jednotce motoru na E85 a celkově vyšší cena na jeden km, mě vedlo k jasné volbě. Jediná výhoda je, v nižších emisích, a to mě je ůplně u prdele. :!:


Takže pokud E85 nezlevní aspoň na cenu plynu, nebo pokud neupravím auto, nemá pro mě cenu :!:

Autor:  Malfis [ 24 bře 2012 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Tak v nádrži 20L E85 a 25L N95 a zatím pohoda, starty ok - na drc, pokles výkonu zatím žádný, do otáček (5500-6000) furt stejně jak s benzínem... asi málo ethanolu :D

Jsem zvědav kolik najedu km, jinak zatím úspora na jedno natankování 200 Kč, pokud to bude cajk, budu v tom pokračovat.

Autor:  senozaty [ 06 dub 2012 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Tak jsem to tedy také zkusil. DAl jsem 20 + 20 litrů. Teď s tím zkusím odjeti a tak uvidíme. :D

Autor:  senozaty [ 09 dub 2012 11:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Tak sem dojel. ale rozdíl... nemohu hodnotit že 100 km. jen se mi to dvakrát trochu podusilo v 5500 ot. uvidíme dále.

Autor:  xr3i_cabrio [ 09 čer 2012 17:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

S E85 nemá cenu nijak experimentovat a je všechno v pohodě. Nepoužívat noname jednotky z aukra a podobně na přestavbu je první věc. Plně programovatelná značková jednotka a pomocí diagnostiky perfektně doladit k tomu kterému vozu. Funkční lambda je další důležitá věc. Po najetí 500 až 1000km jednorázově vyměnit palivovej filtr a je to ok. Jestliže má ethanol, jak se všude chytře píše špatnej vliv na motor a palivovou soustavu, tak tedy najezděte ani na benál, protože v něm je ho ze zákona až 15% z důvodu snížení emisí. Navýšení výkonu není 100% zaručeno u každého vozu, ale udává se až 15% na tom kterém voze. Měli jsme saaba na brzdě nějakejch 262HP a po přestavbě na E85 a na čistej E85 odbržděno 3x posobě 286HP, to je zhruba 9% bych řekl. E85 má sice nižší teplotu hoření, ale má od 105 do 109 oktanu. Mám stovky spokojených zákazníků, kteří mají ode mě auto přestavěné a nebyl jedinný problém. Vyplatí se bych řekl od 20000 najetých km ročně a úspěchy máme i v motorsportu. POŠKOZENÍ MOTORU JE HOLEJ NESMYSL.

Autor:  Michal Ševeček [ 11 čer 2012 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

jen tak pro zajímavost na kolik vyjde přestavba na E85? pro 4vála

Autor:  Krtek-NA [ 16 čer 2012 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

jj taky by mně to zajímalo, protože dle mých zkušenosti to bez přestavby nemá smysl :wink: :wink: Pokud se nějak dramaticky nezvedne spotřeba, je moudrý o tom uvažovat :!: :wink:

Autor:  oraf [ 21 čer 2012 16:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

ja mísím E85 a BA95 1:1 a parada, motor mnohem tižší a kultiovvanější a výkon nepatrne vzrostl spotreba vicemene stejna vazen uvazuju u prestavbe jen na E85 co si o tom myslite, nekdo nejake zkusenosti? prece jen cenovy rozdil je docela velky .. diky

Autor:  jirkaj [ 10 črc 2012 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

viz zde: http://www.e85systems.com/

Michal Ševeček píše:
jen tak pro zajímavost na kolik vyjde přestavba na E85? pro 4vála

Autor:  Clouseau [ 10 črc 2012 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Jak psal xr3i_cabrio s ethanolem opravdu nemá cenu experimentovat kdo ho zkoušel ví že klesne výkon a stoupne spotřeba ale je právě veliká chyba že to každý zkouší bez úpravy doby vstřiku o což se starají právě přestavbové jednotky osobně se tím zabývám a ještě sem nenarazil na nespokojeného zákazníka jde jen o to jakou jednotku zvolíte pokud správnou auto je živější a poslouchá minimálně stejně jako na benzín někdy líp setkal sem se několikrát že po montáži a doladění ke konkrétnímu vozu se motor krásně zklidnil a ztichnul jinak spotřeba ano ve většině případů vzroste ale je to řádově o 20% v tom vám můžu poradit jedno dejte velkej pozor jakou jednotku vyberete a kdo jí montuje a kolik času tomu věnuje ono to neni jen o tom jí vzít a zapojit ale právě doladit a to spousta lidí nedělá je to pro ně totiž rychlej výdělek ono to nějak jede ale to neni vše nemám pravdu xr3i_cabrio? a cena neni tak hrozná oproti lpg s kterym je víc starostí a který dle mejch zkušeností ničí motor mnohokrát víc než ethanol nemluvě o návratnosti ktará je oproti lpg mnohokrát rychlejší.

Autor:  tomin [ 10 črc 2012 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Ono by to hlavne chtelo zvednout predstih aby se vyuzilo onoho proklamovaneho vyssiho oktanoveho cisla. Tim by se zvedl i odevzdany vykon. Predpokladam ale ze to ty doplnkove jednotky neresi. Takze na Zetecu bez cidla klepani je to podle me dost nevyuzite palivo. :(

Autor:  Clouseau [ 10 črc 2012 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

motor zetec moc neznám ale nezdá se mi že by stříkačka neměla čidlo klepání nebo si to nebrala třeba podle lambdy ale jinak jiný auta s čidlem klepání to řešej i bez tý jednotky to je asi jasný že :D v podstatě jde o to že seriová jednotka umí ochudit nikoliv obohatit proto se montuje přestavbová jednotka a ta pokud je kvalitní ta spolupracuje s teplotou motoru např kůli sycení při studeném startu a samozřejmě taky s lambdou

Autor:  Radek124 [ 10 črc 2012 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

zetec silvertop nemá čidlo klepání až blacktop ho má a jednotku umí i s měs obohatit i ochudit, ale jak psal tomin tam jde o ten předstih a s tím moc udělat nejde

Autor:  Clouseau [ 10 črc 2012 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

neni pravda neumí obohatit tak aby to na ethanol jelo o předstih nejde možná u motoru zetec ano o tom se nehádám ale jak tu bylo psáno pokud se pojede na ethanol bez přestavby tak ti diagnostika napíše že už máš vstřik otevřenej na max. prostě ho jednotka víc neotevře já vim o čem mluvim nějakou chvíly to dělám a ještě ani jednou jedinkrát nebyl problém já sem za sebe napsal vše co sem chtěl tak se vám tu sem nebudu vměšovat nerad bych vypadal jako že si tu dělám reklamu to vůbec.

Autor:  tomin [ 10 črc 2012 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ethanol E 85

Clouseau píše:
.... nebo si to nebrala třeba podle lambdy ale jinak jiný auta s čidlem klepání to řešej i bez tý jednotky to je asi jasný že :D

Co to ? Jak souvisi lambda sensor s predstihem ??? (tecky mezi vetami by urcite tvuj vyklad zprehlednily :wink: )

Radek124: blacktop i v Mondeu MKII uz ma cidlo klepani ? To bych nasel vzadu u steny nekde pod sanim, predpokladam.

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/