fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

při kolika řadíte
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5536
Stránka 7 z 14

Autor:  M. [ 15 led 2007 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

... a taky ten motor zas tak moc z kopce nebrzdi :-D
kazdopadne je to pitomina, protoze "normalni" motory jedou z kopce bez benzinu, uz asi mame tedy i odpoved na to, proc ty fordy nejsou zas tak moc usporny :shock:

Autor:  jan79 [ 15 led 2007 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
kazdopadne je to pitomina, protoze "normalni" motory jedou z kopce bez benzinu, uz asi mame tedy i odpoved na to, proc ty fordy nejsou zas tak moc usporny :shock:

Presne tak.
Vcera som to skusal, kedze som si spomenul za jazdy na tuto temu.
Isiel som z Cierneho mostu smerom na Plzen, pre odbockou na Pankrac je to mierne dole kopcom, tam som siel 100km/h. Ked som pustil plyn, len fakt mierne to spomalovalo, okamzita bola 1,5 L/100 km. Ked som dal neutral, znizila sa na 0.9-1.0L/100 km. Tak ci onak je podla mna ten benzn paleny zbytocne.
Samozrejme toto nerobi rozdiel v spotrebe v dcl / 100 km, ale tak podvedome ma to kus stve :) Cisto z principu.

Autor:  LeMans [ 15 led 2007 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Já tak přemýšlím - ale ona je to možná totální kravina, fakt nevím, ale - co když to tak udělali proto, že ten motor tolik nebrzdí, tudíž to zpomalí mnohem mín než bez benzínu, čímžto pádem se pak nebude muset tolik přidávat plyn a ušetří se benzín? to je jediný rozumný důvod, který mě napadl, ale fakt nevím, jestli je to vůbec možný.... :smt102

Autor:  M. [ 15 led 2007 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

To by mi moc chytre nepripadlo, protoze kdyby to nahodou brzdilo moc, staci malinko plyn a bude to to same. V oktavce kdyz se slapne trosku na plyn z kopce, taky to zere 1,5l/100km, ale kdyz uberu, tak je tam 0. Tohle soudruzi z NDR nedomysleli :-D
holt, tak kdyz nahodou zase budu nekdy blbnout se spotrebou, tak budu vyhazovat kvalt, no... ;-)

Autor:  jan79 [ 15 led 2007 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
Já tak přemýšlím - ale ona je to možná totální kravina, fakt nevím, ale - co když to tak udělali proto, že ten motor tolik nebrzdí, tudíž to zpomalí mnohem mín než bez benzínu, čímžto pádem se pak nebude muset tolik přidávat plyn a ušetří se benzín? to je jediný rozumný důvod, který mě napadl, ale fakt nevím, jestli je to vůbec možný.... :smt102

Je to mozne, ze toto je ten dovod. Je z casti rozumny, kazdopadne ja by som ocenil variantu bez davkovania benzinu bez plynu.

Autor:  Standa [ 15 led 2007 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že to malé množství benzínu tam jde jenom kvůli katalyzátoru, prostě aby nevychladl a u koncernových aut to bude stejně tak, jenom palubák ukazuje 0 aby to vypadalo lépe. Ve skutečnosti Fordův palubák ukazuje průměrnou spotřebu vyšší než je skutečná podle tankovaného paliva a to rozdílem okolo 0,5l na 100 km kdežto ve Škodovce je to naopak o 1 litr na 100km víc při tankování než podle palubáku.

Autor:  jan79 [ 15 led 2007 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Myslím, že to malé množství benzínu tam jde jenom kvůli katalyzátoru, prostě aby nevychladl a u koncernových aut to bude stejně tak, jenom palubák ukazuje 0 aby to vypadalo lépe. Ve skutečnosti Fordův palubák ukazuje průměrnou spotřebu vyšší než je skutečná podle tankovaného paliva a to rozdílem okolo 0,5l na 100 km kdežto ve Škodovce je to naopak o 1 litr na 100km víc při tankování než podle palubáku.

dik Stando, ak je to takto, tak potom OK.

Autor:  Wizzy [ 15 led 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ono by se dalo ještě otestovat, jak se to bude chovat s odpojeným čidlem rychlosti, ale tam potom hrozí chcípání auta při dojíždění na volnoběh. Jestli si na to vzpomenu, tak to vyzkouším.

Autor:  M. [ 15 led 2007 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

No jestli to delaji vsechny motory, tak pak ty chytre reci v ruznych clankach na inetu o tom, jak je vyhodnejsi jezdit z kopce s kvaltem, naprosto k nicemu. pac bez kvaltu to tedy zere min a navic nahore vyhodim v 90 a dole pojedu 110 ;-)

Autor:  LeMans [ 15 led 2007 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
No jestli to delaji vsechny motory, tak pak ty chytre reci v ruznych clankach na inetu o tom, jak je vyhodnejsi jezdit z kopce s kvaltem, naprosto k nicemu. pac bez kvaltu to tedy zere min a navic nahore vyhodim v 90 a dole pojedu 110 ;-)


Přesně tak, nebo jet a točit víc jak 3tisíce otáček,ale to si myslím, bude docela slušně brzdit...

Autor:  mrazik [ 15 led 2007 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

M. to je co jsem psal na začátku. Vstřikování a každé auto naprogramované jinak i v rámci jednoho modelu, ale různého roku atd a chudák spotřebitel aby se v tom vyznal. Takže já už se s jízdou na spotřebu rozloučil a jezdím normálně podle nálady.

Autor:  M. [ 15 led 2007 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

ja jezdim taky normalne, jen obcas si zkusim, kam se se spotrebou da jit, jinak se snazim jezdit plynule, co nejmene brzdit a i to uz je znat. Ale s escem je to docela otrava, zlata skodovka, panecku, tam byly rozptyly ve vysledkach :-D

Autor:  Neferti [ 15 bře 2007 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Rychlost vs. otáčky

Jen takovej dotaz, jedná se mi o provozní hodnoty otáček, při 4000ot/min jedu s fordem 140Km/h (kola: 13" 175/60) ale má do docela velkou spotřebu (větší než jsem odpozoroval u jiných aut) když jedu s někým jiným ať ve stejné značce nebo z jiné fabriky tak ten poměr(otáčky,rchlost) je jinačí a spotřeba taky. Nevím čím to nebo vyblikat závadu???? . Kdyby byly větší kola tak stejně spotřeba poleze nahoru a nic moc se tím nevyřeší. Štve mě to hlavně proto že žigul co mám doma (1.3benzín, kola 13" 175/60) má nižší spotřebu ikdyž jedu na 4ku 120km/h a ještě tomu agresivně dávám :twisted:

Autor:  Neferti [ 15 bře 2007 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a nejsem nováček, před rokem jsem tady taky dával dost příspěvků ale pak nějak neby čas sem chodit a zrušil se mi účet, kdyby bylo potřeba něco poradit z problematiky elektro slaboproud- tak zkusím pomoct, mám toho už dost nabastleno :-D , fordu zdar :P

Autor:  mposchl [ 15 bře 2007 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

za studena to hoooodne hlidam, neradim ve vic jak 2500otackach, podle rychlostniho stupne, jednickou to rozjedu jen aby to jelo, hlavne lehka noha, nesmi byt slyset huceni (duseni) ani klepani ventilu, az se zahreje, tak po meste radim kolem 3000-3500, mimo mesto bezne kolem 4000, kdyz mam naladu, klidne tomu dam tak 5tisic, vic hooodne vyjimecne, ale jak rikam, je to od nalady, pocasi, jestli chci setrit benal, jestli specham...obecne jezdim tak, aby motor mel "to svoje" ;-)

4t mi to toci tak ve 150/160, moc presne nevim, spotreba v techto rychlostech na dalnici cca 8.5l ;-) zato ve meste to celkem chlemta

abych snizil spotrebu, nevyrazuju, dojizdim a podrazuju misto brzdeni, motoru prospeje jednou za tyden poradne projet po dalnici nebo tak (to zase neprospiva celemu zbytku auta, ceske dalnice...) no a asi tak

pravda, skodovka, tam se dalo jedzit za 14l i za 5 ;-), na druhou stranu nedavno sem s eskem udelal 5.2 prumer, takze supr, v zime pred vymenou termostatu to bylo taky 14, takze i skocnu sem dohnal a ze sem si s ni uzil :-D

ford je zlaticko, jen at mi dela radost ;-)

Autor:  otas.pe [ 15 bře 2007 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
nedavno sem s eskem udelal 5.2 prumer



...průměr z kopce bez plynu, ne?

Autor:  Jackiii [ 15 bře 2007 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

S 1.6 16V 5.2l/100km? nevodis nas za nos?

Autor:  mposchl [ 15 bře 2007 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

ne, vazne, byla to cesta do Svitav a zpatky, lehka noha, zpatky to je fakt z kopce, byla to nahoda, ale vazne to tak vyslo...nekecam...ale priznavam, ze od te doby sem se tak nizko nedostal...kdyz hooodne malo, tak necelych 7litriku, ale to sou rovinky mimo mesto 80-90, takze to da kazdej ;-)

Autor:  dj.DEKL [ 15 bře 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl nejmíň asi 6,5 když jsem jel konstantně po dálnici cca 100-110kmh

Autor:  Jackiii [ 16 bře 2007 00:33 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Já měl nejmíň asi 6,5 když jsem jel konstantně po dálnici cca 100-110kmh


To se stava malokdy co? :-)

Stránka 7 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/