fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 17:45 
M. píše:
George V. píše:
Ale fuj, tejrat chudáka Escortíka na 2000 :evil: ...


...po rovine, do kopce samozrejme neeee :lol:


Nevím jak ostatní uživatelé 1,8 85Kw ale mé vozidlo pekne tahne i pod 2000 ot. :P do kopecka. Samozřejmě že jen zvolna ale motor vůůůbec neprotestuje. 1,6 samozrejme nema takovy kroutak.. Kdyz nespecham nebo nebrzdim provoz tak radim pri cca 2100 ot a jezdim klidne i kolem 1500-1600 ot. Fakt jsem dost prekvapeny z pruznosti tohoto motoru. Pred tím jsem jesdil s dislem a podobny styl se dal praktikovat i zde :wink: Jinak spořebu mam při klidnější jizdě do 7 litrů :P

Mirek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 06:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Mně ta moje 1,6 táhne taky na 2000 do kopečka. Zrovna včera jsem si to šinul v obci do kopečka 60 na 4 při 2000 a otáčky krásně držel. Ovšem za cedulí (už na rovině) jsem se stal poněkud brzdou provozu. Na 2000 to táhne, ale neakceleruje. Proto v obci většinou jezdím raději za 3 a ani ta spotřeba není nijak drastická. Poslední měření - 8l, půlka nádrže "dálky", půlka couračky.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 06:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To George: Můžu potvrdit moje 1,6 také jede do mírného kopce pod 2000 ot. a vůbec neprotestuje, ale na akceleraci to není. Když jedu v obci v koloně tak to jenom šolichám na 4° kolem 60 a Mk je dostatečný i na mírná stoupání.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 07:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Mirek W píše:
M. píše:
George V. píše:
Ale fuj, tejrat chudáka Escortíka na 2000 :evil: ...


...po rovine, do kopce samozrejme neeee :lol:


Nevím jak ostatní uživatelé 1,8 85Kw ale mé vozidlo pekne tahne i pod 2000 ot. :P do kopecka. Samozřejmě že jen zvolna ale motor vůůůbec neprotestuje. 1,6 samozrejme nema takovy kroutak.. Kdyz nespecham nebo nebrzdim provoz tak radim pri cca 2100 ot a jezdim klidne i kolem 1500-1600 ot. Fakt jsem dost prekvapeny z pruznosti tohoto motoru. Pred tím jsem jesdil s dislem a podobny styl se dal praktikovat i zde :wink: Jinak spořebu mam při klidnější jizdě do 7 litrů :P

Mirek


No zrovna u 2000 ot. je to skoro jedno, jestli mas 1,6 nebo 1,8. Tam ty rozdily v kroutaky nebudou zas tak ohromne.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 07:40 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
Mně ta moje 1,6 táhne taky na 2000 do kopečka. Zrovna včera jsem si to šinul v obci do kopečka 60 na 4 při 2000 a otáčky krásně držel. Ovšem za cedulí (už na rovině) jsem se stal poněkud brzdou provozu. Na 2000 to táhne, ale neakceleruje. Proto v obci většinou jezdím raději za 3 a ani ta spotřeba není nijak drastická. Poslední měření - 8l, půlka nádrže "dálky", půlka couračky.


No tak to ja z obce zrychluju normalne na 4 z necelych 2000 ot. a kdyz to neni do kopce, tak je to naprosto v pohode.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Spotřeba
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 07:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Hmm, jak čtu, tak každýmu můžu spotřebu závidět. Je pravda, že teď jezdím jenom město, ale snažím se jezdit ekonomicky s lehkou nohou, ale pod 10 ta spotřeba nepůjde...
Mimo město to nemám dostatečně změřeno, ale odhadem pod 8.

Ta spotřeba je jediný, co mě na mým Escortu štve. Čidla OK, udělal jsem si i indikátor lambda sondy, něco tam bliká, zdá se, že i správně... zkusím ještě vyměnit svíce.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 07:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Taky zrychluju na 4, akorát že spousta aut, co jedou za mnou, zrychluje mnohem líp a pak se mi lepí na prdel, ba co hůř, maj snahu mne předjíždět, často v dosti nepřehledných situacích... Proto raději z obce vyrážím za 3 (a to se pak nečapou).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 07:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
George V. píše:
Taky zrychluju na 4, akorát že spousta aut, co jedou za mnou, zrychluje mnohem líp a pak se mi lepí na prdel, ba co hůř, maj snahu mne předjíždět, často v dosti nepřehledných situacích... Proto raději z obce vyrážím za 3 (a to se pak nečapou).

Je to tak, když chce jet člověk ekonomicky a bezpečně tak pak vypadá, že neumí jet nebo má šrot auto :D

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
Taky zrychluju na 4, akorát že spousta aut, co jedou za mnou, zrychluje mnohem líp a pak se mi lepí na prdel, ba co hůř, maj snahu mne předjíždět, často v dosti nepřehledných situacích... Proto raději z obce vyrážím za 3 (a to se pak nečapou).


To mas recht, coz o to at si jezdej, jak blazni, ale dozere me, kdyz me takhle predjede matej ve felde a v kopci ho pak dojedu a on me zdrzuje...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spotřeba
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:32 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Dodo píše:
Hmm, jak čtu, tak každýmu můžu spotřebu závidět. Je pravda, že teď jezdím jenom město, ale snažím se jezdit ekonomicky s lehkou nohou, ale pod 10 ta spotřeba nepůjde...
Mimo město to nemám dostatečně změřeno, ale odhadem pod 8.

Ta spotřeba je jediný, co mě na mým Escortu štve. Čidla OK, udělal jsem si i indikátor lambda sondy, něco tam bliká, zdá se, že i správně... zkusím ještě vyměnit svíce.


No to by me taky stvalo... je to divny... ale uz mam vyzkouseno, ze mimo mesto se pod 7 da jet, ale ve meste je to spatny... a to nedupu na plyn, navytacim... jeste mam podezreni, jestli ta RJ pri tech nizkych otackach nedava schvalne moc paliva... karbec by byl asi do mesta lepsi

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 09:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Také mám to podezření na ŘJ. Proto jezdím po městě za 3 s vyššíma otáčkama a myslím, že se mi to na spotřebě moc neprojevuje. Vůbec se snažím motor při řazení víc vytáčet tak, aby při vyšším stupni nespadly otáčky pod 2000; když odbočuju někam na hlavní a je tam tlačenice, klidně to roztánu na 2 až někam k 80km/h a sázím rovnou za 4. Spotřeba je jaká je a myslím, že to není nejhorší.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 10:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Teď jsem poslední dvě nádrže zkoušel jezdit v nízkých otáčkach to znamená, že jsem motor točil do 3000 a výsledek byl takový, že spotřeba na 1200km byla průměrně 8,2. Přitom když jezdím normálně, tak točím klidně do 5t a většinou řadím okolo 3500ot a spotřeba při normálním ježdění je do 8l. Myslím si tedy, že Zetec ma raději otáčky okolo 3000-4000 ot a je v tomto režimu úspornější, než když se jezdí jenom do 3000 ot.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 10:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Standa píše:
Teď jsem poslední dvě nádrže zkoušel jezdit v nízkých otáčkach to znamená, že jsem motor točil do 3000 a výsledek byl takový, že spotřeba na 1200km byla průměrně 8,2. Přitom když jezdím normálně, tak točím klidně do 5t a většinou řadím okolo 3500ot a spotřeba při normálním ježdění je do 8l. Myslím si tedy, že Zetec ma raději otáčky okolo 3000-4000 ot a je v tomto režimu úspornější, než když se jezdí jenom do 3000 ot.


Clovece, to uz se mi nezda... kazdy benzinak bude podle me zrat vic pri 4000rpm nez pri 2500rpm, ale otazka je, co se deje do tech cca 2000rpm. Tam se ta RJ chova asi vselijak
Jinak ja jezdim normalne mezi 2000 a 3000 a jezdim lehce pres 7, mimo mesto i za min.
Zavody economy rallye jsou postaveny na tom jezdit temer v co nejnizsich otackach, radi kolem 2000 a pada jim to nekam na 1300. Ale taky uvadej, ze s karbcem se s tou spotrebou dalo manipulovat lepe, RJ uz tolik neocurame :D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2005 20:44 
Tak včera jsem jel s rodinou do Prahy na výletnatankoval jsem plnou jel jsem po dálnici ale taky po Praze centrem a po návratu jsem zjistil krásnou spotrebu 5,7l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 07:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
KOUMAK píše:
Tak včera jsem jel s rodinou do Prahy na výletnatankoval jsem plnou jel jsem po dálnici ale taky po Praze centrem a po návratu jsem zjistil krásnou spotrebu 5,7l/100km


To je pitomost, na jednu nadrz se to fakt neda... kdyz se podivam do notesu, tak mam taky spotreby 5,5l/100km (vzdycky tankuju plnou), ale taky tam mam 8,5l/100km a jsem nekde v prumeru na 7,3.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 09:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
Standa píše:
Teď jsem poslední dvě nádrže zkoušel jezdit v nízkých otáčkach to znamená, že jsem motor točil do 3000 a výsledek byl takový, že spotřeba na 1200km byla průměrně 8,2. Přitom když jezdím normálně, tak točím klidně do 5t a většinou řadím okolo 3500ot a spotřeba při normálním ježdění je do 8l. Myslím si tedy, že Zetec ma raději otáčky okolo 3000-4000 ot a je v tomto režimu úspornější, než když se jezdí jenom do 3000 ot.


Clovece, to uz se mi nezda... kazdy benzinak bude podle me zrat vic pri 4000rpm nez pri 2500rpm, ale otazka je, co se deje do tech cca 2000rpm. Tam se ta RJ chova asi vselijak
Jinak ja jezdim normalne mezi 2000 a 3000 a jezdim lehce pres 7, mimo mesto i za min.
Zavody economy rallye jsou postaveny na tom jezdit temer v co nejnizsich otackach, radi kolem 2000 a pada jim to nekam na 1300. Ale taky uvadej, ze s karbcem se s tou spotrebou dalo manipulovat lepe, RJ uz tolik neocurame :D


taky se mi nezda, ze ba pri 3-4000 papal min..ja kdyz jedu rychle tak se pohybuju prave v rozmezi 3-4000 po dalnici, tj. tech 160..no a spotreba 8.4l, kdyz sem ubral a drzel se 3000 (130km/h) tak hned mi klesla na 8l a to jsem jel eko jen 1/2 trasy..takze myslim, ze 7.5l by mel zrat kdyz se budu pohybovat nekde do 3000.

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 10:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR: no mezi 130 a 160 km/h bude rozdil vic nez jen 0,4l/100km. Nekde jsem cetl, ze pri ustalene rychlosti 120km/h (stara norma mereni spotreby) zere esco 1,6 6,9l/100km (pri 90km/h tusim 5,4). jenze s rostouci rychlosti roste spotreba druhou mocninou (nebo exponencialne?), ale rozhodne ne linearne. takze mezi 130 a 160 si myslim, ze budou min. 2 litry, spis vic...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 10:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Ja jsem po vymene lambda sondy docela spokojen. Jezdim tak 80% mesto a v pohode se vejdu do 9l pred vymenou nebyl problem 12,5l :shock: . A co se tyka vytaceni motoru tak si take myslim ze je lepsi to tocit takze mesto na 3 obcas 4.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 10:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Dave píše:
Ja jsem po vymene lambda sondy docela spokojen. Jezdim tak 80% mesto a v pohode se vejdu do 9l pred vymenou nebyl problem 12,5l :shock: . A co se tyka vytaceni motoru tak si take myslim ze je lepsi to tocit takze mesto na 3 obcas 4.


Muzu se zeptat, kolik stoji takova sranda jako je vymena lambdy?

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2005 10:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
No nova stoji 4litry jde tam dat s felicie za 2litry no a ja platil asi 600kc i s praci 8) Ale rok stara lambda.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz