fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

poskubavani pri jizde
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=231
Stránka 9 z 13

Autor:  pepa [ 13 zář 2005 23:40 ]
Předmět příspěvku:  sv94kz, kabelz atd.

Ahoj všichni, občas taky poškubávám. V roce 2003 mi měnili ve Fordu svíčky i kabely, ale nezkoumal jsem co tam dali, automaticky jsem předpokládal, že Motorcraft. Dnes jsem to prověřoval:
Takže podle faktury
- svíčky 1077002 200,-Kč/ks dekódováním čísla podle Microcatu by se mělo jednat o AYFS22PP1
- kabely CAROL OES 170 1400,-Kč /sadu
Po nahlédnutí do motoru:
svíčky jsem nevyšrubovával a na kabelech je nápis HIGH TEMPERATURE DOUBLE SILICON ISO 3808 a v Microcatu jsem toto označení nenašel, takže to asi není Motorcraft.
Pokud někdo máte taky takové kabely, jaké s nimi máte zkušenosti? Je svíčka AYFS22PP1 určena pro ecorta? Mám na nich najeto 20tis., po kolika se mnění?

Autor:  Nagant [ 14 zář 2005 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, AYFS22PP1 je určena pro Escorta se ZETEC motorem, mění se myslím po 60 000 km. Tyto svíčky ovšem byly nedávno na trhu nahrazeny modelem AYFS22F1.
CAROL je výrobce zapalovacích kabelů, kabely od nich prodává třeba Elit. Není to Motorcraft.

Autor:  pepa [ 14 zář 2005 20:41 ]
Předmět příspěvku:  svíčky

Díky Nagant, tak to zatím svíčky ani kabely měnit nebudu, škubne to jen občas.

Autor:  Nagant [ 21 zář 2005 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak aby to neškubalo při rozjezdu, je opravdu dobré nechat studený motor řekněme minutu běžet na volnoběh (jak tu radilo pár lidí v nějakém tématu) a pak teprve vyjíždět.

Autor:  Dušan [ 23 zář 2005 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

jasne ja to taky tak delam....kdyz bych vyjel hned po studenem strtu tak mi to taky zaskube.pro to cvlili pockam,nez se z toho soku ten motor vzpamatuje a jedu,ale stejne bych to tak delal i kdyby to neskubalo...je to pro motor podle meho nazoru dobre a zvysi se snim jeho zivotnost rozhodne na delsi dobu nez kdyz mu nekdo da na studeno hašte....jako muj soused........:)

Autor:  plocca [ 22 úno 2007 11:45 ]
Předmět příspěvku:  cukání auta

Tak jsem pročetl celé toto téma a koukám, žýe nejsem zdaleka jediný, komu začal Escort cukat při jízdě... mě to dělá většinou kolem 2000 - 2500 ot/min. Svíčky mám teď měněné ( najeto cca 200km ) a vypadá to, že se dnes zastavím ve Fordu ( Auto IN Pardubice ) a koupím nové VN kabely. Pak dám vědět. Jestli se to zlepší!

Autor:  plocca [ 22 úno 2007 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Nové VN Kabely

Dnes jsem nakoupil nové VN kabely na Escorta ve Fordu Auto IN Pardubice. Stály přesně 1012Kč - jsou to originál Motorcrafty.

Autor:  mposchl [ 23 úno 2007 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

dobra cena, zeptam se kolik sotji v Brne, urcite to budou 2000 :(

Autor:  plocca [ 25 úno 2007 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

jo,jo taky mě vcelku s tou cenou potěšily, já už měl připraveno 1600Kč, tak jak tu bylo někde psáno a ono 1012Kč za všechny a origo Motorcraft. Jsem zvědav kolik za ně chtějí v Brně?? Dej vědět!
Musím uznat, že teď je snad už auto OK, necuká, neškube při jízdě... vyměnil jsem svíčky + VN kabely a je to v pořádku. moc díky za rady a poznatky všem. :-D

plocca

Autor:  mposchl [ 25 úno 2007 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

no ne ze by mi to cukalo, ale myslim, ze i kdyby auto melo udajne tech 90t, kdyz sem ho kupoval, tak je tam snad vse puvodni, takze chci zakladni veci vymenit...a zacnu svickama, kabelama, filtrama atp...teda po oleji, chladivu a brzdovce... :-) akorat se obavam tech cen :(

Autor:  Wizzy [ 25 úno 2007 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
...akorat se obavam tech cen :(

Oleje, filtry, chladivo, brzdovka je paušál který je stejně drahý na jakémkoli jiném autě, svíčky origo Motorcraft sice stojí 250 kus, ale nevyplatí se experimentovat s jinými a kabely za litr. Žádná hrůza.
Ještě je na zvážení, jestli při těch kilometrech není na výměnu i rozvoďák.

Autor:  kyblik11 [ 27 úno 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

asi som tu jediny komu auto necuka s inymi svieckami ako Motorcraft. Pouzivam Denso Platinum nabehane 12000km a zatial bez problemov. ked som ich kupoval to som este nevedel o vztahu Zetecu k svieckam ,ale v predajni mi doporucili tieto a zatial max. spokojnost. Ale druhykrat by som to urcite NERISKOVAL s inymi. ale mam strach kazdy km ,ze mi odidu. :(

Autor:  Nagant [ 28 úno 2007 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě nejsi jediný - a zbav se obav. :D

Autor:  VLCZECH [ 28 úno 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

Já zase dal neorigo kabely(tesla Blatná) a zatim spokojenost-měl jsem stejné problémy a je klid :-D

Autor:  plocca [ 10 dub 2007 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Zase to cukání...

Tak se zase ozývám, bohužel i po výměně svíček a VN kabelů, my občas auto zase cuká, i benzínový filtr mám měněný na podzim - takže najeto cca 4000km, mám podezření na tu lambdu, koukám, že šancí, kde může být chyba je mnoho a tak asi zajedu rovnou na diagnostiku abych věděl na čem jsem... uvidím a pak se ozvu.

Autor:  Janezz [ 15 dub 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku:  taky zkusim napisu co s tim

cuka mi to obzlast kdyz se to trosku ohreje tak uz jsem vymenil filtr svicky vejfuk ted zkusim kabely a pak asi lambda sondu :( a jestli to nebude tim tak bud probouchnu katik a nebo to schodim ze skaly :)))))) :twisted: :evil:

Autor:  Huskye [ 20 dub 2007 03:25 ]
Předmět příspěvku: 

nečetl jsem to celé, ale mi auto taky poškubávalo, po tom co se zahřálo, poškubávalo tak dlouho až se nedalo ani jet a musel jsem zastavit a nechat vychladnout. No a bylo to lambdou, teď jí mám odpojenou a čekám na další výplatu, poslední padla na brzdy... každopásně teď to neškube a jezdí hezky :-)

Autor:  kupis [ 20 dub 2007 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem měl problém se škubáním, když jsem přišlápnul plyn. Vyměnil jsem svíčky, kabely a lambda byla nová. Nakonec mi měřením zjistili, že to byla špatná cívka. Za 1200 jetá cívka z vrakoviště, 15 minut na výměnu a jezdí to bez problému.

Autor:  enjoy [ 20 dub 2007 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

Huskye píše:
nečetl jsem to celé, ale mi auto taky poškubávalo, po tom co se zahřálo, poškubávalo tak dlouho až se nedalo ani jet a musel jsem zastavit a nechat vychladnout. No a bylo to lambdou, teď jí mám odpojenou a čekám na další výplatu, poslední padla na brzdy... každopásně teď to neškube a jezdí hezky :-)


a netahne to ze :D

Autor:  Huskye [ 20 dub 2007 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

enjoy píše:
Huskye píše:
nečetl jsem to celé, ale mi auto taky poškubávalo, po tom co se zahřálo, poškubávalo tak dlouho až se nedalo ani jet a musel jsem zastavit a nechat vychladnout. No a bylo to lambdou, teď jí mám odpojenou a čekám na další výplatu, poslední padla na brzdy... každopásně teď to neškube a jezdí hezky :-)


a netahne to ze :D

táhne to méně jak předtim, spíš to zrychlení je konstantnější ale i tak je to dobré, fabie si pořád dávám k snídani :-D ovšem včera mě pětidvéřové bílé esco na cestě do hlučína z ostravy natrhlo prdel :-D Taky 16V ale jestli 1,8 nevim :-) jako ujížděl jsem mu, ale pak na to ěnjak šlápnul a já se bál předjet kamion, no a už jsem ho neviděl :-D Ale příští měsíc lambda bude nová a může jet zase ;-)

Stránka 9 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/