fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 265 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 14:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja to vnimal "linejsi" jen a pouze v prechodu, ale v ustalene jizde pak normal. Jednotka to stejne za chvilku dorovnava podle lambdy. Ale zase - kdyz je neco na mot. ujeteho, tak se ji to pak nedari rychle dorovnavat na spravnou smes podle lambdy a muzes mit velkou spotrebu, spatne prechody, ...
Pokud je motor ok, moje zena by odpojeni nepoznala. :-)
Proc tam je MAF ? Mereni MAFem je nejpresnejsi metoda, ktera se dovede dobre vyrovnat s pozdejsimi zmenami motoru, ucpanym filtrem, ....
To ale nic nemeni na tom, ze "nouzove" je jizda bez mafu od Fordu velmi dobre poresena a pokud motor nema vyraznejsi odchylky od puvodniho stavu, tak to chodi skoro "k nepoznani". Da se z toho udelat lehky (ne vzdy pouzitelny) zaver, ze cim hur ti to chodi bez mafu, tim vic je neco na motoru v neporadku.

To Mike: vycist adaptace a na 95% bude jasno. :-) (nerikal jsem to uz ? :-) )

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 14:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
tomin: To jako myslis adaprace mam tomu rozumet jako baterku od auta? mel sem to prez 2h odpojene, takze myslim ze to staci na vymazani, ale zaver uplne stejny. sak sem to tu uz popisoval, vypojil sem baterku, odpojil MAF, za 2h sem baterku zapojil a nechal prez noc v garazi, rano startnu vpoho pri rozjeti to nemelo ten tah, a najednou skub a chciplo, tak sem startnul, a uz se to dalo, ale neplynuly chod motoru, tak pripojim maf a o 90% lepsi, a po 500m uplne pohoda. Ted zacnu laborobat s tim akt. uhlim....



Kua Tomin: me mrdne, mam vybrane auti z Velká Dobrá. to je u Kamennych zehrovic u ProCars spol. sro. Je to ten Hundai Santa-fe..... za 188tis. Jenze sem od Ostravy smer k polsku a slovensku!!!! Grrrrr

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 16:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jasne. To odpojeni zaridi vymazani tech adaptaci. Slo mi o to u tebe vyzkouset jestli nejsou ujete a tedy jestli pak nezpusobuji ten ranni problem. Ted vime ze nezpusobuji. Ze je neco spatne i bez nich. Takze muzes vyloucit lambdu a MAF. Ty svicky bych zkusil si nekde jen pujcit jine. Zetec je na ne fakt hodne haklivej.

Ale myslel jsem to tak, ze kdyz by se clovek podival na tu adapt. tabulku (nasbiranou za nejake obdobi), tak z toho vetsinou poznas jestli je vstrikovani v pohode, nebo je nekde problem. Ze to muze cloveka navest. Kdyz clovek vlastne nic zvlastniho na mape nezjisti, tak aspon vi, ze tahle cast je v pohode a muze se rovnou soustredit na zapalovani nebo mechaniku. Jakekoliv prisavani vzduchu se tam krasne pozna. Jak jsem psal - jedno Mondeo jsme takhle vylecili za hodinu a to majitel rikal ze s tim byl ve trech servisech a nikdo nic nenasel.

Pres Velkou Dobrou jezdim do Praglu. Asi vim kde tam stoji. Takze kdy prijedes ? :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 16:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Az budou penizky, takze nekdy z jara :d ale chci dat esco jako protinahradu :D tak nevim zda mi jej vezmou

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 20:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Prefekt Ford píše:
tak proč ho tam teda dávají ... ?


Emise... Všechno, včetně výkonů, které se pořád snižují je způsobeno emisními limity

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 09:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
tak dalsi poznatek. vyjel sem temer nadrz a nalil zase jdu flasticku tech odvodnovacich sracek do nadrze a nabral plnou, a problem nevymizel zcela ale i v tech mych -13°C co mame se zdat byt zase krapanek klidnejsi jak chod motoru tak i akcelerace zastudena. za tepla je to uplne OK. Tak ja vam nevim

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 24 pro 2009 10:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2009 18:01
Příspěvky: 42
Bydliště: Smilno
Nazdarek, vcera mi auto zacalo robit dalsiu vec a to, ze pri zoslapnuti spojky lietali otacky hore dole jak dive, tak ako som tu uz raz pisal, ale teraz este rychlejsie a raz mi motor po takom divokom vystupeni nakoniec aj zdochol. Neviem, ci to ma nejaku suvislost s tym, ze mi s autom cuka. A inak, to cukanie by som povedal, ze sa stupnuje. Pre mna je fakt zahada, preco to cukanie je silne najme pri nahriatom motore. Ma s tym nieco spolocne snimac teploty motora pre riadiacu jednotku? Alebo termostat? Pre mna by bolo najlepsie, keby som mal dalsi takyto motor doma a jednoducho by som vymienal postupne komponenty a sledoval, ci sa pri niektorom nieco zmeni. Lebo dat auto niekde do servisu, nech to opravia, tak to by som sa asi nedoplatil. A este co by mi tam s tym motorom porobili, lebo u nas je bezne, ze jednu chybu opravia a nieco druhe pokazia.

_________________
Ford Escort 1.8 16v Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 24 pro 2009 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Chtelo by to jednoho dobrovolnika, co to da do servisu a pak nam rekne cim to bylo :D

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 24 pro 2009 18:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2009 18:01
Příspěvky: 42
Bydliště: Smilno
Mike.M píše:
Chtelo by to jednoho dobrovolnika, co to da do servisu a pak nam rekne cim to bylo :D


Hehe, vyborny napad, dame hlasovat, kto sa obetuje... :D

_________________
Ford Escort 1.8 16v Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 25 pro 2009 12:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To jano44: pokud uz nemas zaslepeny egr ventil, tak bych ho zkusil zaslepit. Za 30 min. max. to mas hotove.
Kdyz mi (na jednom Mondeu 85kw) egr propoustel stale vzduch, houpal se nekdy pekelne volnobeh.
Jestli ti egr propousti vzduch ktery nema propoustet poznas tak, ze bude horka privodni roura od vyfuku k nemu. Pokud nechas bezet motor jen na volnobeh, nesmi se tahle roura nijak moc zahrivat, protoze egr by mel byt zavreny.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 10:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2009 18:01
Příspěvky: 42
Bydliště: Smilno
Hmm, no podla vsetkeho ja vo svojom motore egr ventil nemam. Tuna na fore som nasiel foto kde je ten egr ventil. To je ta prva fotka. Na druhej je moj motor.
Obrázek
Obrázek

_________________
Ford Escort 1.8 16v Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 16:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Je to tak, nemáš.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 31 pro 2009 10:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2009 18:01
Příspěvky: 42
Bydliště: Smilno
No podla mna to pri mojom aute vyzera na problem v elektrike, sa obavam, ze ci nebude treba porobit tu poistkovu skrinku. Vcera mi auto urobilo zase to, ze pri zoslapnuti spojky lietali otacky hore dole, az kym na taky piaty krat motor uplne nezdochol. Po nastartovani otacky na 1000. Mne nejde do hlavy len to, co som pisal vyssie, ze pri zapnuti vyhrievania predneho alebo zadneho skla, otacky trochu spadnu a motor ide citelne horsie. A to mi predtym nerobilo. Jednoducho, je citit, ze nejde pravidelne. Take hopsanie motora mi robilo aj pri lancii, ale o dost viac, a tam boli porozhadzovane ventily. Lenze v pripade lancie a motora td bolo vsetko na prd. :-D

_________________
Ford Escort 1.8 16v Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 31 pro 2009 13:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
to ze ti litaji otacky bude asi voln. ventilem, pokud si no necistil, me po vycisteni se to zpravilo. Samozdrelne u vcech cidel cistim a prostrikam kontakty.....

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 22:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nějakou dobu jsem teď řešil chcípání studeného motoru a nekultivovaný chod po nastartování, chcípání na křižovatkách , vysazování motoru i při teplém motoru (i po ujetí x desítek km), přískoky při městské jízdě... Problémy byly nejvíc za vlhka. Je zajímavé, že bez problémů to bylo jen v těch velkých mrazech, po oblevě se problémy okamžitě vrátily.

Problém vyřešila výměna zapalovacích kabelů - dal jsem nové kabely SENTECH a ještě jsem pro jistotu lehce potřel jejich koncovky vodivou vazelínou ELCG-25 (k dostání v GESu).
Motor už nemá po nastartování tendenci chcípat a nemele sebou, a to dokonce ani do prvního prošlápnutí plynu (kdy mi zhasne kontrolka dobíjení).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 23:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
V mrazech je suchy vzduch. Kolem nuly je vlhko. :-)
Vodivou vazelinou ? Kam si ji daval na ty fajfky ? To bych se bal ze se tam muze zadelat na mustky pro preskok.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 23:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, potřel jsem jí ty kontakty na fajfkách. Uvidíme, kdyžtak se to ukáže jako špatná cesta. :)

Ty kabely šly úžasně hluboko zasunout na svíčky. Nevěřím na zázraky, jak jsou ty kabely reklamně opěvovány, je tam podle mne spousta blbostí, ale možná se kabely s touto technologií začínají prosazovat, dělají je i firmy Eyquem a Bougicord (viz http://www.autobenex.cz/dily.asp?id=15), možná kvůli problémům se stárnutím těch kabelů s uhlíkovým jádrem.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 10:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 čer 2009 22:46
Příspěvky: 90
Bydliště: Brno
Tak skoro po mesicu po vymene lambdy auto jede jak dabel.Asi jak odchazela ak se snizoval vykon protoze ted to auto jede jak dabel.

_________________
---------------------Ford Escort Black Field Crew-------------------

--------------------------Escort VII
----------1.6 16V 66KW Ghia---------
--------------------R.V. 1995 omlazena na 1996--------------------


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 21:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
zdar pánové,
mam ty samý závady na mondeu,ale principielně by to mělo bejt stejný,tak se k vám trochu přiimotam.v první řadě bych přinesl nové poznatky a to ty že se zde píše o čtyřech závadach který ovšem s polu nesouvysí.
1.padání a kolísání volnoběhu,vystřelování otáček atd... (s tim problém nemam)
2.cukání při studeném motoru (mam já)
3.zpoždění akcelerace (mam já)
4.přidušení motoru při akceleraci (nemam problém)
jak sem přišel na to že to spolu nesouvysí?původně sem řešil jen to zpoždění (pauzu) v akcelerci s tim že žádnej jinej problém sem neměl.neznam žádný kolísání volnoběhu až ke skoro chcípnutí nebo výstřelky ke 2000 a podobně.prostě sem nastartoval a krásně frčí svejch 900ot.když sem se normálně rozjížděl,tak bez jakýhokoli cukání nebo vynachávání,za jízdy taktéž.jedinej problé když sem rychle přidal,tak za onoho zasyčení cca 1s nic a pak to normálně přidalo dle množství přidaného plynu.to samý popisoval i Prefekt Ford,ale pak se párkrát zmínil o dušení motoru připrudkym sešlánutí což je něco jinýho.tak nevim jestli to jen špatně napsal nebo má oba problémy.druhej problém a to s cukánim studenýho motoru se mi zjevil až s nástupem zimního obdobý a možná bych spíš řek že za to může taky již zmiňovaný spíš vlhký období než nízká teplota.projevuje se to tak že když necham po nastartování málo proběhnout motor než vyjedu,tak jedu přízkokem v před cca 0.5-1 km,přičemž s volnoběh je stále v pořádku.žádný kolísání,žádný chcípání,žádný padání otáček atd.
možné závady/opravy -
1.volnoběh nevim,ale na to je tu jiný téma.převážně co sem koukal,tak volnoběžnej ventil
4.přidušení motoru při akceleraci sem řešil onehdá na vectře a závada odstraněna výměnou váhy vzduchu (nebo co to má)
3.zpoždění akcelerace řešim(momentálně nemůžu experimentovat,nemám auto u sebe) ale zabejval sem se tim syčenim o kterym tomin řekl že je normální.to už mi řikali kluci včetně angliho.samozřejmě vám věřim,nicméně se mi to zdá podezřelý,páč to nepozoruju celou dobu co auto mam,ale řek bych že to začlo krátce po výměně motoru(blok s hlavou,vše ostatní je stávající) nebo možná hned po výměně a navíc je mi jasný při sání je slyšet sičené,ale že by to bylo slyšet i přes zavřenou haupnu do auta???.měl sem sundanej celej ten plastovej nesmysl od filtru a zkolušel přijít na zdroj hluku a řek bych stejně jako Prefekt Ford že to jde z pod sání.napadlo mi TPS pokud by byla dráha jezdce někde přerušená.jenže v tom případě by se výpadek objevil i při pomalim přidávání.zkoušel sem rychle i pomalu přímo u TPS a dělá to opravdu jen při rychlim přidání.spíš bych se až to bude možný zaměřil na ty netěsnosti hadiček sání a regulace tlaku nebo už taky nevim.
2.cukání při studenim motoru jak už sem uvedl škubání cca půl kilometru,potom bez problému,žádný cukání,žádný snížení výkonu,normální spotřeba (kolem 8L ) prostě bezproblémovej chod motoru.zde vůbec nevim,ale jak se to tu celý pročítal,tak mě začal zajímat ten uhlíkovej filtr od nádrže jak psal Nagant

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To oli: to jsem z toho :smt101
Pises o
3.zpoždění akcelerace (mam já)
4.přidušení motoru při akceleraci (nemam problém)
Ale to je snad jedna a ta sama vec, ne ? Zpozdeni akcelerace muze byt jedine proto, ze se motor po prechodu pridusi.

Jinak to priduseni v prechodu asi fakt muze byt vahou a ta sama vaha taky muze zpusobovat problemy pri studenem motoru. Pokud je totiz motor studeny, tak se ecu ridi prave jen podle vahy + pridava nejake "pevne" mnozstvi navic aby kompenzovala studeny chod. A pokud by vaha davala mene nez ma, tak to pridane mnozstvi uz nemusi dohnat tu ztratu od vahy a bohatost smesi neni dostatecna na bezproblemovy chod za studena.
Ale to by se melo dat vyloucit jednoduse - odpojenim vahy + resetem jednotky. (tedy za predpoklady, ze mas TPS v poradku)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 265 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz