fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

při kolika řadíte
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5536
Stránka 10 z 14

Autor:  Jay [ 28 bře 2007 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Řadím spíše dříve, netočím to nahoru. Za určitých okolností vynechávám trojku a na čtyřiceti už tam je ze dvojky čtyřka a lechtivej plyn :-) . Ale jenom podle situace...

Autor:  otas.pe [ 28 bře 2007 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jay píše:
Řadím spíše dříve, netočím to nahoru. Za určitých okolností vynechávám trojku a na čtyřiceti už tam je ze dvojky čtyřka a lechtivej plyn :-) . Ale jenom podle situace...


to já spíš občas vynechávám čtyřku, vynechat trojku sem eště nezkusil...

Autor:  Jay [ 28 bře 2007 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

jo čtyřku taky občas ignoruju, motor na to má. Tu trojku zkus - to se neochodí :-D
Ale jinak řadit línej nejsem, jenom mi to někdy přijde zbytečný...

Autor:  Jimmy [ 28 bře 2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Já čtyřku dávám jen když je omezení na 70km/hod jinak při výjezdu z dědiny trojk podržím do 90 a pak 5. - většinou - podle situace

Autor:  Jay [ 30 bře 2007 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Pětku tam nacpu někdy i na 70 (ale jede to i na 60), pokud nespecham. A znovu lechtivej plyn... :)

Autor:  Jimmy [ 30 bře 2007 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Bacha na to 16V nemá moc rád otáčky pod 2tis.!!!!!

Autor:  enjoy [ 31 bře 2007 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
Bacha na to 16V nemá moc rád otáčky pod 2tis.!!!!!


no to mozna nema,ale pro me je mnohem snazsi udrzet tech 55km/h v obci,pri cca 1800 ot. na ctyrce,nez 2300 ot. na trojce.

Autor:  George V. [ 31 bře 2007 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

No u mne právě naopak, mně se lépe drží 50 na trojku. Stačí kopeček dolu a auto zrychluje; stačí dát nohu z plynu a ta trojka to v pohodě ubrzdí, na 4 nevím, nevím. A hlavně má motor lepší zvuk, především při akceleraci.

Autor:  otas.pe [ 31 bře 2007 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

55 km/h určitě radši na trojku, nemám rád motor pod 2 tis. otáček.

Autor:  Jimmy [ 31 bře 2007 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo přesně jak píšou kluci. Na trojku v obci je to ideální a co se týče spotřeby je to úplně jedno, žere to úplně stejně. Navíc 4. motoru nedělá dobře při tak nízké rychlosti.

Autor:  otas.pe [ 31 bře 2007 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já když jedu mezi obcema tak to kalim a jak přijde cedule začátak obce, tak automaticky podřazuju na čtyřku, pak na trojku protože v obci rychlost dodržuju. Mimo obec na to docela seru, když je prázdná silnice tak to valim.. :oops:

Autor:  enjoy [ 01 dub 2007 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

hmm.tak jsem se ho ptal a motor rikal ze mu to nevadi.tak budu takhle jezdit dal.

Autor:  Huskye [ 25 dub 2007 07:40 ]
Předmět příspěvku: 

Když jezdim tak normálně, do školy, do práce, tak řadim tak u 2 500 - 3000, když se bavim tak tak u 5 500 - 6 500 :twisted:
Ale někdy jedu ve městě 50 i na pětku... :-P

Autor:  maros612 [ 27 dub 2007 16:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: při kolika řadíte

ja moj eskortik trochu vytacam, trojku radim tak pri 50, stvorku pri 70-80 a patku tak pri 90-100. Ale to len ak chcem jazdit dynamicky a mat sviznu akceleraciu.

Inak radim 30 pri 50, 4 pri 70 a patku dam pri 80-90

Autor:  M. [ 27 dub 2007 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

To je fakt prca tyhle popisy, kdy kdo co radi... pritom zalezi na tom, jestli do kopce, z kopce, nalozenej, prazdnej... a mezi motorama jsou rozdily v prevodovkach... takze i kdyz si to tu povime, stejne vime prd :)

Autor:  George V. [ 28 dub 2007 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ty převodovky by mne docela zajímaly. Podle manuálu na mé auto (z r. 1999) je převodovka i stálý převod (3,82) stejné jak pro 1,6, tak pro 1,8. Jak je to u jiných ročníků?

Autor:  M. [ 28 dub 2007 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

1.6 a 1.8 z posledni modelovy rady maji prevodovky stejny, ale 1.4ka uz ma pomalejsi. a mezi modelovyma radama to asi taky nebude stejny, ale to nevim na beton

Autor:  Pincek [ 28 dub 2007 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já si ředím podle sluchu (kolem 3000 ot.), dynamika je hodně dobrá na 1.4 a spotřeba je kolem 9 ve městě a 7 mimo. Jsem celkem spokojenej, ale budu investovat do 1.6, doufám, že se mi to vyplatí a spotřeba by taky měla být trošku nižší. Máte s tím někdo skušenosti? Díky

Autor:  M. [ 29 dub 2007 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

poznáš to hlavně na dynamice, ale spotřeba bude zhruba stejná, i když papírově vychází 1,6ka o malinko lépe.
Ještě záleží, jak budeš investovat, pokud budeš jen přehazovat motor, tak 1,4ka má kratší převody, takže paradoxně by se ti spotřeba mohla o něco i zvýšit

Autor:  Pincek [ 30 dub 2007 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

Asi budu měnit celé auto, protože nemám klimu (10-20 000 Kč ?), ve výměně motorů a jejich shánění se neviznám a chci novější ročník než 97, sám jsem zvědavej, jestli to bude takovej rozdíl (dynamika), jak jsem někde četl.. :-D

Stránka 10 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/