fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotreba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121
Stránka 10 z 29

Autor:  M. [ 24 čer 2007 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

dvojka maže 100 tacho a docela to jede, při předjíždění na okreskách je to super. Otáčkoměr mi při stovce na dvojku ukazuje 6300, což už je hodně, ale kupodivu se to chová ještě kultivovaně :-D
Mně osobně ty dlouhý kvalty vyhovují.
Kolik ukazuje palubák ma plný plyn při tý dvojce a kilu? :-D 30?

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

:-) to mas pravdu...

Autor:  Miky [ 24 čer 2007 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

To bych ještě řek že je málo

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

tak to rozhodne ne, me to ukazovalo kolem 20ky...nebylo to tak desny, nejvic mi to zere v nizsich otackach, nez se to rozjede :-)

Autor:  Miky [ 24 čer 2007 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to jde kolem 20 na tu chvíli

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

no ja si myslim. ;-). Ja ted musim otestovat, o kolik se mi snizi spotreba, kdyz mam ten novej kat...hlavni je, ze to fakt jezdi, uz sem uplne zapomel jaky to je, ten motor prece jen tak slabej neni...

Autor:  M. [ 24 čer 2007 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

a kolik jsi mel najeto, kdyz jsi menil kat? ja uz budu mit 160tkm, ale ze by to bylo liny, to bych nerekl. mel jsi treba problemy s emisema?
objektivne oktavka 1,6 75kW jede trosku lip, ale tam je petka rychla jako u esca ctyrka a na tu to jede temer srovnatelne.

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Podle taxecu mam najeto 00650 ;-). Kdyz sem to kupoval, melo to 88700,ted otazka, jestli to bylo opravdu 88k nebo 188k...ale podle stavu motoru (krom zdvihatek) by to i sedelo mozna... Kat sem menil ted ve ctvrtek...a byl totalne KO, fakt to s tim vubec nejelo..ted to jezdi paradne. A co se srovnani s Ochcavkou tyce, mame ji, 1.6 SR 74kW...to auto je naprd, resp. ten motor, rekl bych, ze je v zime vyrazne uspornejsi, ale co se vykonu tyce, nic moc, Esko tahne solidne uz odspodu, coz ochcavka si necha leda zdat...a ve vysokych otackach je esko sviznejsi a ma plynulejsi prubeh (ne podle grafu, ale podle pocitu)...na to ze je to auto o 5let novejsi a za 4x tolik penez je to houby model... Je fakt, ze esko ma dlouhe kvalty, coz se pozna, kdyz to clovek nehoni do otacek, je to takovy linejsi...ale plyn tomu zabira pekne plynule, u oktavky je to nic skyt chcip a pak vrrroum a gumujes. Ja bych esko za ochcavku nevymenil, je to krava velka, o chloupek tissi, s obrim kufrem, ale uvnitr je srovnatelne mista...a z vybavy mi chybi akorat ABS (to zaclo az ted, kdyz mi odesly pakny a smykuju za vlhka pri kazdem brzdeni na predek :( )...ostatni nepotrebuju...

s emisema sem problemy nemel, proste to nejelo, neslo do otacek. kdyz sem to dovezl z DDR, proslo to STK i ME paradne bez jedine carky...i kdyz buhvijak to kontrolovali ;-) Je fakt ze tehdy to jeste problemy nedelalo...

Autor:  M. [ 24 čer 2007 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

mne prijde, ze oktavka jde odspodu dobre, akorat ten zvuk je neprijemnej a pri bocnim vetru je vyrazne nestabilnejsi.
doma ji nemam, jezdim s tim sem tam v praci, takze srovnani, pri kterym bych prelezl z jednoho auta hned do druheho jako ty nemam.
ani mi neprijde vetsi, kupodivu rozvor ma esco o neco vetsi.
ne ze bych to v praci setril :-D ale kdyz jsem se snazil, mel jsem podle palubaku spotrebu i 6l, to s escem neni asi moc realne, tam to muzu zmerit jedine tankovanim a pod 6,5 jsem se asi nikdy nedostal.

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

mozna je to od motoru...ten nas rozhodne dole nema zadnej kroutak, je kumst se s tim plynule rozjet...ale podle me je velice slusna...no a s tou spotrebou...nevim, jak 6l...to se mi nikdy nepovedlo, snad kdybych to vynuloval treba na dalnici a drzel se na 120-130km/h...ale ani u ochcavky se mi nezda realna spotreba 6l...a moje esko jezdi prumerne za 7.2...nekdy se dostanu i na 5.2 a jindy zase 10...takze asi tak ;-)

Autor:  MV [ 24 čer 2007 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Mě třeba potěšilo, když jsem jel párkrát s oktávkou(rok asi 2000-2001) 2,0 benzín(mám dojem 85kW), tak jsem se dostal se spotřebou na 7,3 litru(podle PP) - většina(80%) dálnice rychlostí 140km/h, zbytek(20%) město, normální plynulá jízda, ne brzda-plyn. Taky mi přišlo, že se ten motor docela rychle ohřívá a ani při popojíždění ve městě nežere tak moc a auto s tím motorem docela i jede, nemusí se točit.

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

myslim ten dvoulitr ma podstatne vetsi vykon, s tou spotrebou nevim, so sem slysel, tak to zere jak tank, kdyz clovek chce vyuzit ten celkem solidni potencial ;-)...kazdopadne to urcite uz poradne pojede, kdyz to maji vsichni prislusnici - 2.0 20V ;-), to bude asi celkem trhat asfalt...

Autor:  MV [ 24 čer 2007 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Ty máš asi na mysli 1.8 20V(má 92kW/125k), ten dokáže žrát.
Ten dvoulitr je už poměrně starej VW motor a má těch 85kW. Sice žádnej závodník, ale je hodnocenej poměrně solidně - osvědčenej, spolehlivej, úspornej.

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Asi mas pravdu... ;-) zase tak moc skodkvkam neholduju...my kdyz jsme to kupovali, tak jednoznacne sme vedeli 1.6 SR, akorat sme chteli novejsi. Znamy ma Skoda autosalon, rikal, ze jsou to celkem povedene motory...ale ja si nemuzu pomoct, s Eskem se mi jezdi mnohem lip. Vystridal jsem hromadu aut od Skoda 100 pres eRka, 120ky, ziguliky, Micra, Oktavka TDI a buhvico jeste, paradni stroj byl VW Passat 2001, 2.0TDI, fakt povedenej, nic to nezralo, valilo to jako prase, hafo mista, tichunky...ale ta cena...no a esko proste vyhrava (po pasatovi ;-) ), je strasne prijemny na rizeni...

Autor:  M. [ 24 čer 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

to souhlasim, taky mi to esco docela padne do ruky :-D je to takovy pohodovy auto, pomerne tichy, veci se tam vejde taky dost, zatim vsechno bez problemu
s oktavkou 1,8 92kW jsem taky parkrat jel, kdyz jsem jel v pohode, zralo to kolem 7,8, ale 11 nebyl taky problem

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

to neni problem ani u eska, kdyz tomu nalozis a mas treba pustenou klimu a ve meste?jedna basen ;-)

Autor:  otas.pe [ 24 čer 2007 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Když už jste u těch škodovek....Okátvka 2.0 TDI 103 kw 6ti kvalt, se kterou občas nějakej ten hundertkilometer najezdim je fakt luxus. Spotřeba po dálnici na tempomat 140 km/h max 6 litrů a výkon více než dostatečnej. přes 200 jede absolutně bez přemáhání, maximálku sem nezkoušel, páč sem se bál. jediný co mě na ní sere je, že poloha pedálů vůči sedadlu je prostě divná a neergonomická...cejtim se jakoby zlomenej nohama doprava...a to mám vyzkoušený na víc exemplářích...

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

hmmm...to celkem verim, bude to neco podobnyho jako ten pasat, tuhle sem nezkousel, jezdil jsem jen s 1.9TDI davno...nez byla ukradena pred barakem :(. kazdopadne pasatek s podobnyma parametrama jak rikas, luxus...

Autor:  otas.pe [ 24 čer 2007 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

...akorát pak to uzemění, kdy sem sednul třeba po tejdnu do escorta...to byl šok jako prase. najednou sem zjistil, že nejede a zdál se mi takovej nicotnej proti oktávce. akorát ten posez v escortu je lepší než v oktávce...

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

:D me to tak desny neprijde... :-), asi uz sem si zvykl...ESKO je nejlepsi, pryc s ostatnima skocnama :-)

Stránka 10 z 29 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/