fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Benzín od Unicornu-jezdí na to někdo?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10326
Stránka 2 z 3

Autor:  Piicha121 [ 16 kvě 2007 16:38 ]
Předmět příspěvku:  já tam liju mix starýho naturalu 91 a natural 95

měl sem v plech.kanystrech 10L nějakej starší natural 91, asi 2 roky, a tak sem potřeboval ho spálit, tak mě napadlo, že když to líznu 1 díl tohodle a 2 díly 95 naturalu, že to motor sežvejkne, ale nějak klektá a z výfuku jdou divný dýmy, vždycky po startu tak minutu, tak to nechávam běžet na volno, než vyjedu. Co tam mám nalejt, aby mi to správně jelo, co je dopr. benzín pro starej motor 1.3 ?

Autor:  zdenal8 [ 17 kvě 2007 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jarošu píše:
Když už jste u toho co říkáte na ONO?


ONO nic moc. Levnej benzín nic moc kvality. Sice je na litr levnější než jinde ale ve finále si ho auto vezme víc, takže konečná cene je skoro stejná, jako když vezmeš u shellu za stejný peníze míň litrů. Toť moje zkušenost. U Tank ONO využívám pouze zlužeb levné myčky. A to jenom občas.

Autor:  Piicha121 [ 17 kvě 2007 18:17 ]
Předmět příspěvku:  Unicorn Brno-výpadovka Mikulov

Vzal jsem včera a auto scípá ještě víc...Budu muset rychle zajet k ESSO u Výstaviště, tam je prý nejlepší benzín, berou to tam i šofci různejch papalášů a viděli tam před měsícem tankovat i BMW 760 slovenskýho premiéra Fica.Honem než to předělaj na Agip.Kdoví co tam bude za sajrajt potom.

Autor:  michalmajkl [ 02 srp 2007 21:05 ]
Předmět příspěvku:  shell-V-power

Ahoj, je nějaká zkušenost s shell-V power nebo je to jen reklamní trik.
díky
Michal

Autor:  Krtek-NA [ 02 srp 2007 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak, jsem pravidelným zákazníkem ONO nýřany a pozoruju vyšší spotřebu. Když vezmu na Shell na Káče za 1000Kč tak mám na firmě na budíku stejně jako když vezmu na ONU za tágo. Rozdíl je asi 50 km.

Autor:  svobodajenik [ 02 srp 2007 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj ja teda tankuju pokazdy jinde neresim kam jedu (Hypernova , ONO , Shell , Benzina , Agip) no proste co potkam a nejakej valnej rozdil sem nepocitoval nikdy a jeste se mi nestalo ze by mi auto cukalo nebo neco podobnyho a to tankuju kazdej druhej den plnou tim myslim sluzebak ne svoje auto a jen jednou to skubalo a to sem musel menit kabely ke svickam tak to benem nebylo to je moje zkusenost

Autor:  pepa [ 02 srp 2007 23:50 ]
Předmět příspěvku: 

já tankuju jen u OMV akorát minulý týden jsem z nouze tankoval u Robin Oilu a žádný rozdíl. Na dovolené tankuju v Rakousku také u OMV a oproti České OMV taky nepozoruju žádný rozdíl. V Chorvatsku většinou tankuju také u OMV nebo INA a opět žádný rozdíl.
17.7.07 jsem jel do Prahy z Moravy po D1 a někde na půli cesty vidím nějakého chudáka tlačit Ford Galaxy po dálnici, teplota ve stínu 35 st., říkám si co je to za blázna, dost nebezpečný, kolem něj svištěli ostatní 150. No a pak večer čtu na netu, že Slovnaft navezl ke svým pumpám na D1 nějaký sajrajt. Večer na druhý den to bylo i na Nově, hodně řidičů si ztěžovalo, že zadřeli motory. Tak to z Novy poslali na rozbor a ono to bylo nějaké ředidlo nebo co. Mluvčí Slovnaftu to okecala, prý omylem navezli do nafty benzín a naopak. Problémy s motorem měli jak nafťáci tak benzíny, jestli jsem teda dobře sledoval tu relaci. Když tu údajnou naftu chtěli pokusně zapálit sirkou, tak jim to okamžitě blaflo, to normálně nafta neudělá. Píšu to jen proto, že u nás opravdu může člověk natankovat hnus a zadřít motor. Tak si myslím, jestli ten chudák s Fordem Galaxy nebyl jednou z obětí. Tak hodně štěstí při tankování.

Autor:  Krtek-NA [ 03 srp 2007 00:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak Skaldale jak to teda je??? :lol:

Autor:  PH [ 03 srp 2007 00:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tak byla to nafta v benzinu ze spatne vymyte cisterny. Zeptejte se treba Kashaka, co to bylo za svinstvo... teda pokud to nebyl jeste nejaky dalsi problem...

Autor:  michalmajkl [ 03 srp 2007 04:09 ]
Předmět příspěvku: 

Já vzal taky ten špatnej benzin, vypálilo mi to katalyzátor. Je o tom forum na http://www.programator.net/wp/?p=5.

docela bych to i někde reklamoval, jednak to stálo peníze za opravu, vypálenej katalyzátor a obecně si myslím, že proti velkej korporacím je třeba bojovat. díky Michal

co ten V-POWER?

Autor:  George V. [ 04 srp 2007 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

to svobodajenik:

Žádnej rozdíl nemůžeš pozorovat, protože jak Felda, tak stará 1,6 v Escortu mají poměrně malý kompresní poměr (kolem 9) . Zetec 1,6 má kompresní poměr 10,3 (1,8 dokonce 11) a tam už je každý oktan znát.

Autor:  michalmajkl [ 04 srp 2007 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
to svobodajenik:

Žádnej rozdíl nemůžeš pozorovat, protože jak Felda, tak stará 1,6 v Escortu mají poměrně malý kompresní poměr (kolem 9) . Zetec 1,6 má kompresní poměr 10,3 (1,8 dokonce 11) a tam už je každý oktan znát.


aha díky koukám, že tomu rozumíš. Můžu se prosím zeptat jestli je možný dávat do 1,4 escortu benzinu V-power Racing od Shellu. Má mít 100 oktanů a prý ho vozí z Německa. Myslím jestli se něco nepoškodí v motoru. Jedna věc je jestli je to možný a druhá , jak píšeš jestli to má smysl. Chápu tedy, že u Escorta to smysl nemá.

Autor:  michalmajkl [ 04 srp 2007 07:25 ]
Předmět příspěvku: 

jo ještě ten escort je z roku 1996, takže prostě 1,4 benzin

Autor:  George V. [ 04 srp 2007 07:41 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě nic nepoškodíš, ale pro tvůj motor to nemá žádný smysl. Víceoktanový benzín je vhodný pouze pro motory s vysokým kompresním poměrem, někde jsem čet, že od 10,5 nahoru. Je to proto, že při vysokém kompresním poměru je motor více náchylný k detonačnímu spalování a při použití běžného paliva by se musel snižovat předstih a tím také klesá účinnost spalování a kroutící moment. Projevuje se to hlavně v nízkých otáčkách. Já jsem 100oktan párkrát nabral a musím říci že jsem nijak podstaný nárůst výkonu nepozoroval (a to mám motor "vhodnější" pro tenhle benzín). Lépe to táhne z nízkých otáček, ale jinak se ten motor chová stejně. Spíš bych Ti poradil vyjezdit tak tři nádrže na V-Power 95. Motor se tím trochu pročistí a pak to chvíli bude jezdit líp i na normální benzín.

Autor:  Krtek-NA [ 04 srp 2007 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Mám kompresi přes 10,5 a nic, je spíš lepší pro motory s přímím vstřikem paliva (GDI, SFI - to nevim jistě) jinak je účinek malý, nebo vůbec žádný. řikám v praxi jsem nic lepšího nepozoroval. :wink:


Tak kecám kompresní poměr mého motoru je 10 :!: myslel jsem 11,3 omlovám se. :wink:

Autor:  George V. [ 04 srp 2007 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Je to věc opravdu jenom kompresního poměru, princip jsem popsal výše. Ten přímej vstřik k tomu VW dává navrch jako High-Tech, ale šlo by to i bez něj (viz. VW 1,4 16v - 74kW - tam přímej vstřik není a jezdí to na 98 ). Stejně tak funguje přímej vstřik i pro normální benzín, viz VW 1,8 TSI.

Autor:  gerbil [ 14 srp 2007 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

ad ONO - tankuju z 90% u této benzinky už přes rok (Milovice u Jičína, nebo jak se to tam jmenuje).
Cena luxusní.
Jakýkoliv vliv na výkon nepozoruju, najeto na tento benzín cca 15-20 tis. km. Spotzřeba průměrná 7,4 l/100 (během posledních 15 tis. km)!!!! (viz. popis mého auta).

Toť moje osobní zkušenost.
Už jsem slyšel spoustu řečí o tom, jak je ten benzín nekvalitní, ředěný vodou, kolik lidí na tom zničilo motor apod. Pokud by to tak bylo, ptám se proč tam někdo takto poškozený nepošle obchodní inspekci, nebo třeba někdo z konkurenční benzínky ať je nabonzuje... :-)
Nechci jim tady dělat reklamu, jen tvrdím, že pro mě cena OK, kvalita taky.

Autor:  MikeyM [ 17 srp 2007 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Článek o ONO: http://ekonomika.idnes.cz/tank-ono-pry- ... nomika_maf

Autor:  Plazák [ 17 srp 2007 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hodně staré,ale na totéž téma.

http://roj.bloguje.cz/305725-vrteti-psem-na-cro.php

Autor:  Psyg [ 17 srp 2007 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

litr naturalu95 27,90kc ono,omw 30,90.kvalita stejna

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/