fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Tam je to asi jedno, hlavně aby bylo chladivo, ale je to jen můj názor. Se Scorpiem se do 2800 moc jezdit nedá, tak to točím asi 3500 - 4000, a jen 2 st. a 3 st. tam to auto špičkově tahá a když zapnu klimu tak je to znát, takže tech 3 -5 kW bude nejspíš tech posledních.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 20:23 
Martin 1,6 píše:
Myslíte, že můžou mít nějaký neblahý vliv otáčky motoru, na životnost kompresoru? Když jedu s klimou, tak se ho snažím "šetřit" výtáčím motor jen do 2800 ot.


..to by se chtělo optat někoho, kdo ty kompresory vyrábí, nevíte o někom náhodou? :-D já jo...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 20:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
jestli teda můžu vmísit se s ropíkem, já jsem si vytáhnul z nožičky vypínacího relé klimatizace (u mě modré malé na pozici R17) drát na extra kontrolku. To zakolísnutí otáček přesně odpovídá zapnutí/vypnutí klimatizace - tedy el.mag spojky u řemenice kompresoru. Kontrolka ve vypínači svítí ale stále.

Dnes například klima jela cca 45s - minuta, pak vypne na 10 - 20s a tak dokola. - to záleží asi na teplotě venku, na rychlosti vozidla, na rychlosti ventilátoru....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 00:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Tak a tady je důkaz :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 00:52 
Krtek-NA píše:
Tak a tady je důkaz :wink:


...kde? :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 09:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
No stou kontrolkou. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 11:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
No na volnobehu to dela cca co minutu, ale jak jedu nermalne po ceste tak to nijak extra neposituju, jen kdyz jedu po dlouhych rovinkach cca 60 na ctyrku a 1500ot a stabilne tak to trosku skubne,ale pocituju to jen ja sofer, spolujezdci ne, muze to byt brane ze sem moh sundat jemne nohu z plynu. Takze je to dobre neni to zavada to sem rad.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2007 22:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Mě to teda trhne s autem docela dost. A psal jsem, že z kopce na to můžu i brzdit. :twisted:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2007 11:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
kdo jezdí trochu víc v otáčkách, tak to spíš nevnímá.
já jezdím spíš na volnoběh - po městě - a cítím to.
a z kopce je to malá motorová brzda, to už se tu někde psalo...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2007 20:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Dnes jsem mluvil s chlapem co má chladírenský servis a říkal, že Fordi jsou nehorší na tohle trhnutí. Ostatní auta maj nějakou regulaci dle potřeby, ale Ford chladí ---- vypne ----- chladí ---- atd. A prej i nový, furt ty samý kompresory.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2007 07:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Ale je to dobre Ja to pri nejake normalni jizde neposituji, Jen kdyz jedu tahle rovnomerne, ale vubec to nevadi.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2007 13:19 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
nat píše:
jestli teda můžu vmísit se s ropíkem, já jsem si vytáhnul z nožičky vypínacího relé klimatizace (u mě modré malé na pozici R17) drát na extra kontrolku. To zakolísnutí otáček přesně odpovídá zapnutí/vypnutí klimatizace - tedy el.mag spojky u řemenice kompresoru. Kontrolka ve vypínači svítí ale stále.

Dnes například klima jela cca 45s - minuta, pak vypne na 10 - 20s a tak dokola. - to záleží asi na teplotě venku, na rychlosti vozidla, na rychlosti ventilátoru....


mne sa zda byt 10 sekund malo na zhoriatie vyparniku

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 14:37 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
ked sa mi podari dostat k tomu rele !!! vid:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 545#123545

tak si tam ziarovku zavesim aj ja a uvidim, ako to cykluje mne. na vikend je predpovedane cca 30 C

nat píše:
jestli teda můžu vmísit se s ropíkem, já jsem si vytáhnul z nožičky vypínacího relé klimatizace (u mě modré malé na pozici R17) drát na extra kontrolku. To zakolísnutí otáček přesně odpovídá zapnutí/vypnutí klimatizace - tedy el.mag spojky u řemenice kompresoru. Kontrolka ve vypínači svítí ale stále.

Dnes například klima jela cca 45s - minuta, pak vypne na 10 - 20s a tak dokola. - to záleží asi na teplotě venku, na rychlosti vozidla, na rychlosti ventilátoru....

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 14:47 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
pridavam sa mojimi vysledkami. malu signalnu lampicku (tusim 0,2 Watt) som zapojil na riadiace (male) vyvody rele 17 - male modre rele. ked som tam mal 2 Wattovu ziarovku, tak bol odber taky velky, ze klima 'blbla'.

Toto Rele je napojene na riadiaciu jednotku a este na sensor zamrznutia pri vyparniku klimatizacie.

Mne klima vypinala pri volnobehu iba pri stupni ventilacie 1, ci uz vnutorny okruh alebo vonkajsi. teplota okoliteho vduchu okolo cca 28 stupnov

vtedy vypla na cca 15 sekund, potom bezala okolo 60 sekund

takze LEN pri pomalych otackach ventilatoru dokazala 'vymrazit' vymennik

mal som otvorene len stredne vyduchy, rozdelovac vzduchu som mal nastaveny na symbol okna.

teplota vo vyduchu vo vyduchu sa hybala medzi 13 a 6 stupnami (tu to vyplo). Meral som to odporom NTC 5 kiloohm od Conrad-a

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Naposledy upravil juraj L dne 11 čer 2007 14:58, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 14:52 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
nezavisle od toho, co som napisal v predoslej sprave, klimatizacia bola vypinana pri zatazeni motora. na svedomi to ma (asi) riadiaca jednotka EEC-V

obzvlast badatelne to je pri rozjazde. Pokial som len velmi lahko stlacil plyn, klima nevypla, ale auto sa rozbiehalo naozaj ako slimak ('snek')
Ak som rozbiehal tak normalne, tak to po chvilke vyplo klimu, na to auto citelne vyrazilo dopredu. pri cca 2000-2500 otackach to klimu zase zaplo, co rozbeh riadne stlmilo

u benzinu ta regulacia moze byt urobena inaksie. tusim je tam nejaky spinac plneho plynu

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 20:55 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
No, řekl bych, že to bude v závislosti na otáčkách kompresoru. Čím víc motor točí, tím víc tlačí kompresor chladivo a tím mu stačí i kratší intervaly na ochlazování výměníku.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2007 00:39 
Offline
Forďák

Registrován: 09 zář 2006 18:55
Příspěvky: 76
Bydliště: bratislava
Martin 1,6 píše:
No, řekl bych, že to bude v závislosti na otáčkách kompresoru. Čím víc motor točí, tím víc tlačí kompresor chladivo a tím mu stačí i kratší intervaly na ochlazování výměníku.


myslel som tym regulaciu klimy riadiacou jednotkou.
napr. vypnutie klimy pri zrychleni na plny plyn

_________________
escort kombi 86 1.6i 66kW, kat, abs ; mondeo 98 1.8i 16v vybava
EX: escort kombi 97 1.8td 90k. a/c.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2007 09:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
juraj L píše:
Martin 1,6 píše:
No, řekl bych, že to bude v závislosti na otáčkách kompresoru. Čím víc motor točí, tím víc tlačí kompresor chladivo a tím mu stačí i kratší intervaly na ochlazování výměníku.


myslel som tym regulaciu klimy riadiacou jednotkou.
napr. vypnutie klimy pri zrychleni na plny plyn


při plném plynu se mi klima nevypne

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2007 21:35 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Mě taktéž ne.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 08:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Klima by se měla vypínat při plném plynu jen u Zeteců.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz