fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zdvihatka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10997
Stránka 2 z 6

Autor:  potoks [ 26 čer 2007 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, je to mozne.. to se pozna jen ze se to rozebere ze? jak je nakladna pripadna vymena?

Autor:  Krtek-NA [ 26 čer 2007 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Nech změřit tlaky - tak se pozná stav motoru bez rozebrání. Barva svíček taky napoví hodně :wink:

Autor:  potoks [ 28 čer 2007 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

ted sem byl u znameho a ten mi to zmeril, na vlaznym motoru na vsech valcich 12.. svicky sou skoro cerny, nevim jak maj vypadat normalne..? jeste nekdy kouknu jestli mi to nezere olej, vcera sem koukal a bylo uprostred merky, predtim nevim- olej mi to nikdy nezralo tak sem to nekontroloval

Autor:  Krtek-NA [ 28 čer 2007 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tlaky 12 jsou asi v pohodě, nevím kolik to má mít, ale jsou stejný na všech válcích. Černý svíčky naznačují problém. Jsou černý po sazích nebo jako takový hnusný škvarky na tom??

Autor:  potoks [ 28 čer 2007 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

spis po sazich.. no a nebyly suchy.. byly jak od oleje plus ty saze

Autor:  Krtek-NA [ 28 čer 2007 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tam jde pravděpodobně olej. Když kouknu na ty tlaky, tak bych to asi viděl na gufera ventilů. :wink:

Autor:  Tony [ 28 čer 2007 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

já bych to viděl spíš na bohatou směs,gufera na ventilech si myslím že nemají moc vliv na spotřebu,a když má tlaky 12,což bych řekl že je celkem pohoda

Autor:  potoks [ 28 čer 2007 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

ty gufera by to mohli byt.. bohata smes asi ne, lambda je dva roky nova a diagnostika bez chyb.. (a ma to i mensi vykon, obcas si to pri jizde jakoby prida a zas ubere plyn) navic, ty tlaky me samotnyho prekvapily, loni byly o jeden bar mensi.. jde to nejak poznat ze jsou ko? abych je nemenil zbytecne..

Autor:  djastin [ 28 čer 2007 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja mel tlaky 13.5/14/14/14
po sundanui hlavy byl na tom valci kde je min podpaleny ventil a asi mi tam sla aji trosku voda nepod tesneni bylo porusene.
Projevovalo se mi top ze motor vynechaval a byl linej na rozjezd a z vyfuku jsem cejtil benzin

Autor:  potoks [ 28 čer 2007 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, takze jedine sundat hlavu a uvidi se.. to me netesi.. to sam neudelam, budu to muset nekam dat.. da se to jenom rozebrat, zjistit co tomu je a zase slozit? nebo se rovnou musi menit tesneni?

Autor:  djastin [ 28 čer 2007 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

pokud sundas hlavu tak musis vymenit tesneni pod hlavou
Ja jsem nejdrive vyzkousel jine veci a sundani hlavy sem nechaval az jako posledni moznost.
Ja menil dva ventily,vsechny gufirka na ventilech,zabrusoval ventily,vymenil jsem zdvihatka,a jeste dam nove tesneni sani a vyfuku,rikal sem zi ze kdyz uz ji mam dole tak to udelam komplet.

edit-- poradne sem si procet co pises a taky se priklanim k tem gufikam ventilu

Autor:  potoks [ 28 čer 2007 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

dobre, ja ted stejne jedu na vikend pryc, do jiznich cech, tak pak jeste kouknu jestli neubyl olej a nekde se objednam na tu vymenu gufer.. mam to dat nekam kde sou zbehli do tehlech oprav ze by na to poradne koukli napr jak sou na tom ventily, jestli nepotrebuji novy vybrus a a tak?

Autor:  Krtek-NA [ 30 čer 2007 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

Těsnění pod hlavou dej určitě nový, já osobně měním i šrouby. Dále se hlava musí utáhnout na určitej moment a v určitým pořadí. Tohle není moc práce aby se to dalo dělat doma na koleni. :!:

Autor:  djastin [ 30 čer 2007 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

nove srouby sem take daval a pocitej s tim ze se muze stat ze po sundani se zjisti ze je treba vymenit neco dalsiho.Umne to byly dva vyfukove ventily.
Umne se utahovaly srouby ve ctyrech stupnich
1-momentakem 20-40Nm
2-momentakem 40-60Nm
3- pevnym klicem o 90stupnu
4- pevnym klicem o 90stupnu
Ty mas jinej motor tak to muze u tebe byt jinak
Delal sem to za barakem s naradim co mam v aute a hlavu jsem delal doma v obyvaku na stole :-D ale je to narocne priste bych to delal uz jen v dilne.

Autor:  djastin [ 30 čer 2007 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to dnes nasadil:
predtim tlaky 13.5/14/14/14
tedkom po oprave 17.5/14/14/14
zkusim zmerit az to terochu projedu jestli se to srovna

Autor:  Krtek-NA [ 30 čer 2007 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Maš to dost rozházený, obzbvlášť ten první, něco tam bude. :wink:

Autor:  djastin [ 30 čer 2007 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

jojo ten prvni,,jak sem rikal zitra to trochu projedu a uvidim co to udela

Autor:  Krtek-NA [ 30 čer 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

To budou možná ty nový díly :wink:

Autor:  djastin [ 30 čer 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz sem to meril tak jeste nebyl olej ve zdvihatkach takze to bude mozna tim,,a tez si myslim ze si to vse jeste sedne menil sem dost veci

Autor:  midnight_man [ 06 srp 2007 20:24 ]
Předmět příspěvku:  all

:-o mne bolo povedane ze cvakajuce zdvihatka ze to je v celkom OK...a teraz citam zeby to chcelo vymenu? mne to cvaka aj za studena..aj za tepla..a dost hlucne

Stránka 2 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/