fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak vizuálně poznat 1.6 16V a 1.6i 16V? - nováček
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=11809
Stránka 2 z 2

Autor:  George V. [ 11 srp 2007 07:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tvůj motor má už relativně vysoký kompresní poměr (11), tak to může v přechodových režimech i "zaklepat"... Klepání nemá s chudostí směsi nic společného, ale s oktanovým číslem. Ale to čidlo klepání tam bejt může a pak se ŘJ může snažit o maximální možný předstih...

Autor:  milos.l [ 11 srp 2007 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

a kdyz to prezene s predstihem tak to zacne klepat, nepletu-li se? akorat cim vyssi oktanovy cislo tim vetsi predstih si muze dovolit

to co myslim ale neni zvuk od detonacniho spalovani

ale to uz jsme trochu dost OT

Autor:  George V. [ 12 srp 2007 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

...přesně tak.

Jinak ještě k té chudosti směsi a klepání; já si myslím, že chudá směs spíše klepání "zabraňuje", protože zůstává ve válci méně benzínu k "detonačnímu" zapálení. K detonačnímu hoření dochází spíše při bohaté směsi, typicky v nízkých otáčkách při hodně sešlápnutém plynu.

Jinak ten zvuk budou určitě ventily. Duratec nemá hydroštely, takže jistá vůle tam bude pořád. Můj švagr má Mondeo z r. 1998 s motorem Zetec 1,6 bez hydroštelů, a ten motor má opravdu "kovovější" zvuk.

Autor:  Bendy&Macíček [ 12 srp 2007 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

midnight_man píše:
ako cisty amater sa ozvem...no motor s i a bez i ..no sak bez icka hned ked otvorim kapotu tak to nema vstriky s eletrikou v hlave..a icko ma 4 vstriky a hore "rampu" alebo sa mylim?
To je možná pravda, ale neplatí pro escorty

jak už bylo napsání 1,6i 16V a 1,6 16V jsou identické a neliší se

PS: 1,6 stačí pro běžné ježdění a spotřeba cca 7,5 v průměru ale 1,8je silnjší a je to znát pokud jezdíš často naloženej nebo s vlekem tak to oceníš, ale spotřeba je cca o litr vyšší

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/