fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Za tepla nestartuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13501
Stránka 2 z 2

Autor:  Pa9 [ 14 lis 2007 17:32 ]
Předmět příspěvku:  .

no to me taky napadlo jenom nevim kde ten regulator je zmerit si to necham hned zitra rek bych ze klasicky merak na duse asi nebude to prave orechove :D

Autor:  Pa9 [ 14 lis 2007 17:40 ]
Předmět příspěvku:  .

a tak uz vim kde je mel sem si to prvni precist jakych hodnot by shruba mel dosahovat tlak na liste regulator ma psane 270kpa a nevim jestli sem to cetl tu nebo mi to nekdo rikal ze dokonce az 300kpa no kdyby to bylo tim bazmekem byl bych jen rad protoze uz me nebavi se v tom rypat a bezvysledne nad tim laborovat

Autor:  Krtek-NA [ 15 lis 2007 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

sice jsem to ještě neviděl, ale příznaky na to sedí :wink: Zkusit navštívit nějakou autodílnu, tam ho snad budou mít, nebo se optat. Zas tak bežný měřidlo to není :wink:

Autor:  Wizzy [ 15 lis 2007 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
...Zas tak bežný měřidlo to není :wink:

Coo?! Tlak na liště se změří obyčejným manometrem na měření tlaku v pneu :shock: (nevím jak dnes, ale dřív to snad byla i součást povinné výbavy)

Autor:  Krtek-NA [ 15 lis 2007 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mě nenapadlo. Pravda stupmice by dala, ale jestli to spojí s lištou to nevím. Psal jsem, že jsem se s tím nesetkal. :wink:

Autor:  Pa9 [ 15 lis 2007 15:58 ]
Předmět příspěvku:  .

no ja sem to meril jednou manometrem benzin prskal vsude ale nevim uz kolik sem nameril no ale usuzuju s toho ze to mereni je celkem nepresne chtelo by to spis naky merak ktery dosedne uplne tesne na ten ventilek no a o tyden pozdeji sem chtel merit tlak v pnehu a manometrl letel do kopriv jelikoz byl zedreny tak si myslim ze ten benzin mu asi dvakrat nesvecil.Jinak od vcerejsiho eroru vse ok startuje jak ma dokonce bych i rek lepe uz tak dlouho netoci.No zatim to budu sledovat a nekdy az bude lepsi pocasi tak se na to kouknu doufam ze me to nesklame zrovna kdyz to budu nejmin cekat

Autor:  Kusan [ 17 lis 2007 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

já mam problém,že když s tim jedu poprví a je ráno zima,tak mi to normálně nastartuje,pak normálně odjedu z parkoviště a asi 150 metrů do baráku mi to chcípne na křižovatce,když vyřadim.pak když to chci nastartovat,tak se to nechává hodně přemlouvat,ale po druhým nastartování už to všechno běží jak hodinky.asi před měsícem jsem s tim jel 60 km a nechtělo se to zahřát tak jsem to osolil na 5000 otáček.to chvíli teplota vylezla nahoru a pak zas když jsem jel normálně zas klesla mezi minimum a normál.při zpáteční cestě už to bylo normální.netušíte kde jsou chyby?hlavně to první mě zajímá...ale asi to bude souviset obojí spolu...

Autor:  Ford [ 17 lis 2007 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

termostat a teplotní čidla

Autor:  Pa9 [ 18 lis 2007 11:47 ]
Předmět příspěvku:  .

s tim prvnim ti moc neporadim jen skontrolovat cidlo teploty pro ŘJ v kategorii EFI-čidla je tabulka hodnot,no a k tomu druhemu problemu vymen termostat a cidlo pro budik a melo by to byt ok ale myslim si ze tobe by stacil jen termostat

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/