fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

XR3i nejede jak má...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14192
Stránka 2 z 2

Autor:  Krtek-NA [ 20 pro 2007 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus tu lambdu na zkoušku, ale hlídej si spotřebu - může hodně vyletět :!:

Autor:  Martin136COUPE [ 31 bře 2008 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pardon za odloučení, ale prostě se to neřešilo chvíli přes ty mrazy a hnusný počasí...

Je to teda KE - Jetronic 66kW L4B

Novinky...motor jede trochu hůř...nechce se mu už moc startovat...když je zapojenej ventyl studeného startu tak to žere jako tank, takže je odpojenej...proto asi blbý starty - musí šlapat na plyn...ach jo...

Katalyzátor je vybrakovanej - teda už byl...motor je umytej :D :D :D svíčky nový a předstih OK...lambda neim...

Další problém je s relátkem co spouští palivový čerpadlo...náko blbne a čerpadlo maká pořád...tak je tam prej ze Zetora nebo co :D :D :D

Motor necuká volnoběh drží...ale pořád netáhne...

Vyčetl sem tady rady ohledně výměny termostatu a vyčistění volnoběžného ventylu a palivového filtru:

Budík teploty vyleze na půlku budíku co si pamatuju z léta...volnoběh držel náko 800ot. co si pamatuju...a filtr paliva vůbec nevim...

Někdo nějaké nápady ???

Předem mooooooc děkuji...



:P

Autor:  PADY [ 31 bře 2008 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

No tím,že máš odpojený ventil studeného startu,je jasné,že to hůře startuje.
Tento ventil by tam měl po zapnutí zapalování stříknout trochu paliva.

Pokud motor běží na volnoběh, měl by být po ohřátí slyšitelný přechod na nižší volnoběžné ot.,většinou provázené zakolísáním (pokud nejsi vyjímka a máš vpoho čidla).

Pokud čerpadlo běží stále,mělo by se uchladit samo.

Volnoběh kolem 800 ot.je skoro vpořádku , mohlo by být 850 ot.

Jinak motor startuje stejně s lambdou,nebo bez ní (alespoň u mě).

Skus nechat změřit tlaky ve válcích.

Autor:  Martin136COUPE [ 31 bře 2008 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžný ventil je odpojenej páč chybně maká a auto pak moc žere...

S tim čerpadlem sem to nepochopil...

Lambda nevim...katalyzator vyřadit zcela nebo tam ten kryt nechat ?

Autor:  Clouseau [ 31 bře 2008 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kat můžeš dát pryč úplně jinak vem auto a jeď na emise ale ne na změření ale na seštelování bejt blíž tak ti to poladim rádo se to rozhazuje právě v tom centrálním vstřiku kterej je na filtru doporučuju dát lambdu která je ok mě po výměně jel L4B úplně nádherně pak co tam je za svíčky tenhle motor je na ně náchylnej takže sežeň ty co tam sou předepsaný a pak teda doje´d na to seřízení klidně i do forda a ventil studeného startu prej jde nějak skontrolovat ale to nevim jak

Autor:  Clouseau [ 31 bře 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

jinak lambdu mám a je v naprostym pořádku tak kdyby si chtěl tak tak se dohodnem na nějaký ceně

Autor:  PADY [ 01 dub 2008 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Martin136COUPE"]Fotečky...


Obrázek


Měl bych dotaz. Jak se dá ten hliníkovej předehřívač vzduchu takto rozleštit?
Mě to nejde. :cry:

Autor:  futura [ 01 dub 2008 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ono to jde, ale budes mit pekne utahany pazoury. Smirek pod vodou, nebo davaj prej i olej, tak 80-120 na zacatek, strhnout ty krupicky a potom pres 500, 1000, klidne az k 2500. Nakonec filcak a pasta lestici, potom treba jeste rucne takovejma sajrajtama na lesteni, co pouzivaj treba motorkari.

Autor:  Martin136COUPE [ 02 dub 2008 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

Clouseau píše:
jinak lambdu mám a je v naprostym pořádku tak kdyby si chtěl tak tak se dohodnem na nějaký ceně


Tak nejdřív by to chtělo ji zkontrolovat...to zkusim...a svíčky tam maj přijít jaký ???

Autor:  Martin136COUPE [ 02 dub 2008 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Ono to jde, ale budes mit pekne utahany pazoury. Smirek pod vodou, nebo davaj prej i olej, tak 80-120 na zacatek, strhnout ty krupicky a potom pres 500, 1000, klidne az k 2500. Nakonec filcak a pasta lestici, potom treba jeste rucne takovejma sajrajtama na lesteni, co pouzivaj treba motorkari.


Lépe bych to neřekl...výbornej postup...na ty leštící pasty se che přeptat...ne všude maj...někde ani nevěděj že maj :D :D :D

Autor:  Martin136COUPE [ 02 dub 2008 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak ted motoř vypadá takle...švára se umírnil... :-D :-D :-D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  Martin136COUPE [ 02 dub 2008 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

Pojmy a dojmy... :P

Obrázek

Obrázek

Děkuji... :wink:

Autor:  PADY [ 02 dub 2008 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Co je todleto? - regulátor tlaku a tou gumovou hadicí jde palivo zpět do nádržě.
Jinak jěště jeden by měl být na vstupu před paliv fitrem. Je umístěn mezi indučkou a rozdělovníkem paliva.


Jinak zkoušel jsem to rozleštit tím smirkem,ale stále se mi tam objevují nové trhlinky. Jediný co na ně pomáhá je jemný mosazný kartáč,to se tak jako zatáhnou. Ale pak při dalším přejetí smirkem znovu vylezou. :cry:

Autor:  Martin136COUPE [ 02 dub 2008 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

No já se ptám co co je...abych věděl co všechno se může posrat a Vám to brnklo přes a na něco jsme nezapoměli...páč fakt chci aby to jelo...

Může mi někdo pro porovnání říct jak to zhruba vůči kerímu autu jede ???

Dikas :-D :-D :-D

Autor:  Martin136COUPE [ 03 dub 2008 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se mi doneslo že to může být volnej rozvoďák...

Co Vy na to ??? :shock:

Autor:  Krtek-NA [ 03 dub 2008 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

No to by ti ten motor vostal potom jen na okrasu :wink: Ale můžeš ho zkontrolovat, ale daleko častěji praská, než že by se povoloval - a hlavně už by byl motor asi v hajzlu :!:

Autor:  Martin136COUPE [ 03 dub 2008 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

No tak neim no...jesi je volnej...nebo přeskocil o zub...jak mám vedet jesi se u tohodle motoru muzou potkat ventily s pistama...zvlast kdyz ma malou kompresy...treba tam je mista dost...

No tak neco povidejte...at to muzu zkusit...servis mereni smesi neresim zatim...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/