fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor 1.8 16v nejde nastartovat
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14998
Stránka 2 z 2

Autor:  Krtek-NA [ 03 úno 2008 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to vypadá, že ti nezbývá šťáva pro zapalování. Pujč si někde dobrou baterku a testuj. Popř vlhkost ve vysokonapěťový soustavě - (nevím jak je to u Esca???) Potom ještě možná startér, ale myslim, že ti nestačí šťáva pro startování. :wink:

Autor:  lubouš [ 03 úno 2008 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

tu vlhkost bych vyřadil...a baterka by měla bejt v cajku,před tím než sme to roztahovali,tak sem ji nabíjel...spíš mě napadlo,jak je ten jistící spínač pal. čerpadla tak tam valí proud pořád,že???
Kdybych při nastartovaným motoru stiskl to tlačítko na něm,tak by to mělo chcípnout?!
Neví někdo jak velkej proud jde do toho jístícího spínače??
Mám totiž na přívodním kabelu takovou vymoženost:)vypínač na čerpadlo,proti krádeži...a tak mě napadlo,esli ten vypínač nevyhořel,a nedělá neplechu on...

Autor:  Krtek-NA [ 03 úno 2008 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

No nevim, na strým škopku jsem taky nabíjel baterku a nechytlo, až na roztažení. Za zkoušku nic ndáš. Neříkám aby jsi hned kupoval novou, ale tohle ti snad někdo pujčí (např. tvůj tatík má určitě auto....) :wink: To byl přesně můj problém po roztlačení už to chytalo, a když bylo pod nulou tak taky, jen co bylo vlhko tak bylo zle..... Slabší baterka a načatá vys. napěťová soustava udělají své. :!:

Autor:  lubouš [ 04 úno 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ok,vyzkouším to asi taky...včera sem vyndal ten "tajnej" vypínač a dal sem tam čokoládu...a dobrý,chytalo to celej den na poprvé,až dnes navečer sem projížděl městem,držel sem 3.r na nějakejch 2 000/ot. a najednou jak když se zavře benzín...málem sem si rozbil hlavu o volant a pak mě to zas hned zarazilo do sedačky :-D zdálo se mě že při tom zběsile zacvrlikalo nějaký relátko...udělalo mi to asi 3x...tak zejtra zkusím nakoupit relátka na vráči a přeházet je,který by to mohli bejt??Každopádně to,od zásobovacího relé EFi...

Autor:  frantisek vlach [ 04 úno 2008 20:59 ]
Předmět příspěvku:  nejede

Tak to by fakt mohlo bejt relátko čerpadla když cvaká,mě blblo u 1,4 tak jsem ho přemostil spínačem a jezdil s tím asi rok.

Autor:  Raven [ 06 úno 2008 01:07 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus vysokonapěť.cívku.....

Autor:  lubouš [ 07 úno 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak relátka sem vyměnil všecky který s tím souvisej a zas mi to zdechlo...ještě vyzkouším vyměnit tu vysokonapěť. cívku a pak už opravdu nevím...dnes sem vyndal,přeměřil a vyčistil čidlo na ot. klikovky,myslel jsem že už to bude ok,a ne-e.
Přešel jsem všecky plusový kabely,všecky kostry,všecky konektory vyčistil a pořád nic :( ale nejde mi do hlavy,proč to na startér nechytne, a na roztažení to jde hned na poprvé...dnes sme to roztáhli,potom to chytlo 2x bez problému hned na poprvé,a když sem to nechal bublat na volnoběh,tak to asi po 2minutách zdechlo a už to zas nešlo natočit...už to vidím na servis...

Autor:  lubouš [ 11 úno 2008 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec,tak jsem si nechal poradit v servisu...nakonec to bylo tím,že mi vzhořela pojistková skříňka,vyměnil jsem ji a je po problému...no,aspoň jsem si vyčistil kompletně všecko v motoru a prolezl komplet elektriku :-D

Autor:  crazyape [ 16 úno 2008 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam ze na svuj problem jsi prisel :) me to dela neco podobneho....

Uz asi 3 tydny resim problem benzinove pumpy a to ze jedu a auto najednou zacne cukat jakoby dochazel benzin. Driv to udelalo jen obcas ted uz to dela porad. Merilo se jakej dava tlak a dava normalne tech cca 2,9 a potom zacne kolisat treba na 2,3-2,4 . Kdyz jsem jel potom domu tak me to cukalo uz skoro porad, kolisal me volnobeh az me to z kopce chciplo a neslo NASTARTOVAT!!! Zhruba po 1 minute to normalne naskocilo....

Mel jsem jeste jine problemy tak sem si prepajel pojistkovou skrin. Vcera jsem to soupnul do auta a sel se projet. Vyjedu 1 kopec OK... rozjizdim se do druhyho a najedou auto "uvada" pod plynem a nasledovne chcipne. Neslo vubec nastartovat tak jsem kopec zcouval dolu ( fakt super bez posilovace brz Smile ) otocil se, a z dalsiho kopce jel domu.... DO toho jsem zkousel startovat a akorat se tocil starter.... Kdyz jsem tam vrazil trojku tak motor jakoby zacal malinko brumlat ale stejne nic. Dojel jsem teda pred barak a zkusil nastartovat. Auto nastartovalo uplne normalne !!!!
Napadlo me jeste relatko pumpy pripadne jak pises ta pojitska proti bouracce... Protoze se me stava obcas ze kdyz hodne prastim s dverma(auto stoji treba na sikmine) tak zakolisa volnobeh...

Muze tohle delat ta pumpa?

Autor:  lubouš [ 17 úno 2008 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Čao!No,já bych problém v čerpadle neviděl...spíš bych mrknul na benzínovej filtr.Já když sem si to auto pořídil,tak mi to cukalo,jakože za jízdy to začalo tak divně prskat,kolísat a kkdyž sem dal plnej gas,tak to najednou vystřelilo.Tak sem to dal do servisu a tam mi vyměnily kabely ke svíčkám a doporučily,ať si koupím nové svíčky,měl sem tam BRISKy,tak sem koupil DENSO za 2000,- :shock: a 1.den spokojenost, a za týden šli ven,to se nedalo :) fakt to asi na jiný svíčky než na MOTORCRAFT nejede a ještě sem vyměnil palivovej filtr,bylo to znát,podepisoval se na tom cukání dost...Tak,mrkni na ten filtr,svíčky a kabely...když otočíš klíčkem,zahučí ti čerpadlo?Není,moc hlučný?Kdyžtak zkus-odpoj od té nárazové pojisky konektor,a přemosti ty 2 kontakty na tvrdo drátkem,ta pojistka prý dělá taky často potíže...nebo zkus ještě vrakoviště,a puč si pojistkovku a rozdělovač(indučku),ale na 99% to vidím na tu pojistkovku...mě než to chcíplo,tak mi začlo cvrlikat v pojistkovce...

Autor:  crazyape [ 17 úno 2008 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar, tak vcera me uz nenabzucela vubec pumpa. Ta narazova pojistka me taky napadla protoze jak jsem uz psal, kdyz bouchnu vic s dverma zakolisa volnobeh....

Ted mam pujcene jeste rele na pal. pumpu tak to zkusim taky vymenit. Jinak pumpa asi KO bude protoze se merila a kolisa na ni docela tlak... Hlavne nevim jestli je to normalni ale z venku docela syci....

Zkusim teda to rele a jeste zmustkovat ten kabel k ty pojistce.

Autor:  lubouš [ 17 úno 2008 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

z dveřma můžeš mlátit jak chceš :-D tim ti volnoběch kolísat nemůže...ta pojistka je fakt nárázová,do ní musíš řádně bouchnout aby vyskočila,a když vypne,tak ti to ůplně zastaví benzín,a ty jí musíš znova natáhnout...zkus to relátko,a jak ti jako sičí zvenku?

Autor:  crazyape [ 17 úno 2008 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem odpoledne sednul do auta a pumpa zase nabzucela....vyprdnul jsem se ale na to puvodni relatko a dal tam to jine. Auto jelo uplne v pohode jel jsem do Prahy a zpet. Ani jednou neskublo ani nekolisalo. Az potom jsem zkusil cestu kde jsou diry a na povrchu kostky. Po projeti diry auto zase zaskubalo asi 4x.... Kdyz jsem byl na normalnim povrchu tak v pohode..... tak sem to otocil zpet a padil domu pres prdelky.... Potom jsem zase odbocil na rozmlacenou cestu a skubalo to taky. Kdyz vyradim tak na dirach houpou i otacky.....

Jinak je vse v pohode, nechipa to ba i se me zda ze po vymenen relatka to auto jde lip za plynem ale to bude asi jen muj vsugerovanej pocit.....

Takze ted babo rad co to je.... Veril bych docela ty pumpe jestli je vymlacena... najedu na diru a zacne kolisat tlak ale taky me napadaj treba kabely ke svickam......

S tim sycenim jsem to myslel tak ze kdyz clovek stoji vedle auta i kus od nej tak slysi syceni od nadrze - pumpy.... nevim jestli je to dalsi specialita escortu :)

Autor:  lubouš [ 17 úno 2008 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

a na volnoběh to je v pohodě?To nechcípe?To asejc kabelama nebude...ty se klepou pořád,jak na volnoběh,tak za jízdy...zkus přemostit tu nárazovou pojistku,a co máš za svíčky?A kde ti to čerpadlo jako sičí?U víčka u nádrže? :D Mě to teda nesičí,ale možná to bude taky tím,že to přes rachot vejfuku neslyším :-D

Autor:  crazyape [ 17 úno 2008 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Nene me to vubec nechcipe akorat to cuka na dirach. I kdyz jedu z kopce na volnobeh a trefim nejakou tak volnobeh zakolisa takze bych to videl asi dakt na tu pumpenzi? :-D

Jinak svicky nevim.... udajne nejaky NGK ale kdo vi.....

Jinak to syceni neni od vicka nadrze ale jako z nadrze.... jako kdyz je nekde deravej vejfuk :))

Autor:  crazyape [ 18 úno 2008 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Takze dneska jsem odpojil narazovou pojistku a preklenoval konektor - zadna zmena cuka porad.

Vsiml jsem si toho ze to dela vic kdyz je studenej a jedu do kopce jinak to nema zavislost na teplote motoru ale na dirach.....

Autor:  Wizzy [ 18 úno 2008 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

A dráty k pumpě sis prošel? Konektory, průchodka pod zadním sedákem a ostatní zajímavé místa?

Autor:  crazyape [ 18 úno 2008 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nene neprosel. Dneska se na to mrknu az pujdu do garaze.

Jak tak ctu tak tohle vypada na ten benzinovej filtr nebo pumpu....

Autor:  rs200008 [ 18 úno 2008 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Cauky, skoda ze jsem si to tvy tema precetl az tedka, hned bych ti rekl ze je to pojistkovka,mel jsem to samy..

Autor:  crazyape [ 20 úno 2008 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problem snad vyresen!!!
Mluvil jsem s Peetym a kdyz jsem zavrel dvere tak to zase zakolisalo... tak jsme se shodli ze by to mohla bejt elektrika.... prijel jsem domu a zacal trepat s autem, potom jsem mlatil kolem motorovyho prostoru a hele.... kolisalo to. Tak jsem kroutil s ruznejma kabelama,hadickama... zkousem odpojit lambdu, volnobejznak atd... no proste nakonec to bylo ( snad ) s privodnim kabelu k baterce.... byl na jednom miste prelamanej tak jsem ho uriznul a dal nove ocko. Zatim to nedela.... jeste to vecer prozenu do Prahy a zpet a vezmu to poradne po dirach :)))

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/