fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spojka - prokluz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15993
Stránka 2 z 2

Autor:  dj.DEKL [ 05 dub 2008 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

Zadej VINko do dekodéru :wink:

Autor:  Gud [ 05 dub 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Zadej VINko do dekodéru :wink:


To jsem zkusil, napsalo to rok 1998, ale s tím, že ty kódy byly použity pro více než jeden rok.

Autor:  Puhla [ 05 dub 2008 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Do 4/97 průměr spojky 220mm
Od 4/97 ..................... 210mm tip převodovky B5 a IB5

Autor:  benny [ 05 dub 2008 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

To Gud: Poslechni,občane Hodonína,já dal za výměnu komplet sady spojky Valeo včetně oleje do převodovky 8660 Kč. Valeo je dobrá značka.A nejen pro spojky. A není to z mé hlavy. O snížení spotřeby nevím. Co se týká roku výroby,na netu je spousta VIN dekodérů.Další identifikátory zde :P . Já si nechal pro sichr (měl jsem stovku navíc) poslat certifikát od firmy CEBIA - oficiální.S tím jsem šel do bazaru, kde uváděli rok výroby o dva nižší. Pak šli i scenou dolů. Stovka se vrátila ... :-D . Ještě maličkost : skutečný rok výroby je 11/96 ,ale uvedení do provozu podle TP je 01/98. Podle vyjádření lidí z fy CEBIA asi auto bylo celou tu dobu v showroomu - jako předváděcí. Jinak dovoz Lucembursko.

Autor:  macudam [ 23 kvě 2008 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už "nekloužu"...nová sada LUK 3172 kč plus nejaka prace a ještě pár maličkostí za 4950,- a jezdí to jako po másle.....

Autor:  kenny [ 23 kvě 2008 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

já taky ne, nová spojka AP 2200,- práce sám, po složení se rozpadla převodovka 2000,- a dneska už zas konečně jezdim.

Autor:  t99 [ 09 črc 2008 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

Chystam se poridit novou spojku a chci to koupit rovnou pro mechanika, aby to mel nachystany, a zacinam z toho bejt celkem jalovej. Koukal jsem na autokelly a jejich informace o spojkach jsou skutecne jedinecne - vubec nevim, kterou si mam pro svy auto koupit.

U vetsiny maji napsany pro rok vyroby do 95, jen asi u dvou je to pro starsi. Ne ze bych tem popiskum neveril, ale.. neverim. Muze mi nekdo doporucit neco pro 10/97 1.4i ?

Autor:  Max [ 15 pro 2008 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

čau , mám stejný trable... dokážu spojku vyměnit sám? levej nejsem (snad :D )

Autor:  Wizzy [ 15 pro 2008 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Max: Jednoduchá odpověď - pokud dokážeš z auta vytáhnout motor nebo převodovku, tak to dokážeš.

Autor:  LeMans [ 15 pro 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

wizzy: jednoduchá ale značně neúplná. motor dokáže vyndat kdekdo ale zase ho vrátit zpátky aby vše fungovalo, to je podstatné....
LM - WZ 1:0

Autor:  t99 [ 15 pro 2008 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já už spojku vyměnil před 14ti dnama a kupodivu setrvačník byl ještě ok. Nu, hodně zdaru se spojkama.. :)

Autor:  Wizzy [ 16 pro 2008 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
wizzy: jednoduchá ale značně neúplná. motor dokáže vyndat kdekdo ale zase ho vrátit zpátky aby vše fungovalo, to je podstatné....
LM - WZ 1:0

Máte pravdu soudruhu... ale kdy a kým byla zahájena velká říjnouvá...eee... Možná jsem se vyjádřil špatně, ale předpoklad je takový, že když chce měnit spojku, tak chce jezdit. A když chce jezdit, tak musí mít funkční motor. Takže předpoklad, že ho po vyndání dá zpět a ono to pojede byl u mě tak nějak automatický, ale je fakt, že někdy některé věci považuju za natolik samozřejmé, že nemám potřebu je vůbec zmiňovat, natož zdůrazňovat, ale opět - už po několikáté - jsem se přesvědčil, že ne všichni jsou schopni sledovat svižný tok myšlenek, tak musím zlepšit své komunikační schopnosti. Obrázek
(po správném nakopnutí jednoho nejmenovaného si ještě dovolím podotknout, že motor není péro nebo tlumič a NELZE ho dát obráceně, aniž by to i zkaleným zrakem nebylo na první pohled zřejmé)

Autor:  radosi [ 16 pro 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
LeMans píše:
wizzy: jednoduchá ale značně neúplná. motor dokáže vyndat kdekdo ale zase ho vrátit zpátky aby vše fungovalo, to je podstatné....
LM - WZ 1:0

Máte pravdu soudruhu... ale kdy a kým byla zahájena velká říjnouvá...eee... Možná jsem se vyjádřil špatně, ale předpoklad je takový, že když chce měnit spojku, tak chce jezdit. A když chce jezdit, tak musí mít funkční motor. Takže předpoklad, že ho po vyndání dá zpět a ono to pojede byl u mě tak nějak automatický, ale je fakt, že někdy některé věci považuju za natolik samozřejmé, že nemám potřebu je vůbec zmiňovat, natož zdůrazňovat, ale opět - už po několikáté - jsem se přesvědčil, že ne všichni jsou schopni sledovat svižný tok myšlenek, tak musím zlepšit své komunikační schopnosti. Obrázek
(po správném nakopnutí jednoho nejmenovaného si ještě dovolím podotknout, že motor není péro nebo tlumič a NELZE ho dát obráceně, aniž by to i zkaleným zrakem nebylo na první pohled zřejmé)


:smt023 LM - WZ 1:1

Autor:  mcporky [ 18 pro 2008 09:36 ]
Předmět příspěvku:  lamela

ja som mal tiez ten problem ze som kupil veciu lamelu ako som mal v prevodovke, myslim ze to bola 22ka a potreboval som 20ku tak som ju jednoducho zmensil na 20ku a ford ide do teraz bez poruchy az na to ze mi pustilo teraz servo, asi?

Autor:  drumm.xxt [ 23 led 2009 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj mam se svym Escortem po delsi dobe nejaky problem. Stava se mi to, ze kdyz zastavim v kopci a zaradim rychlost, auto by melo stat, nicmene me zacne auto popojizdet v pravidelnych cukavych intervalech. Znamy mi rikal ze by to mohl byt prokluz spojky, ale ze bych to zaroven poznal i pri rozjezdech, to se ale nepotvrdilo, jediny problem je kdyz stojim v kopci s vypnutym motorem.
Kdyz stojim na rovine, nepodari se mi silou s autem pohnot, cili je treba vetsi vaha aby se auto hnulo. Mohl by mi nekdo poradit cim by to mohlo byt? Dik za pomoc :)

Autor:  spooon [ 23 led 2009 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

a není to náhodou prostě jen tím, že je ten kopec příliš prudký? :lol:

Autor:  Bumerank [ 23 led 2009 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

..jakože by se roztočil motor??

Autor:  pista1 [ 23 led 2009 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
..jakože by se roztočil motor??

Přesně ;-)
Při každým tom cuknutí se píst převalí přes kompresi a potočí se ti motor.

Autor:  Ford [ 23 led 2009 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

zkusil bych změřit tlaky na motoru pokud jsou malé tlaky na válcích tak to neudrží kompres

Autor:  drumm.xxt [ 24 led 2009 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za tip, vcera jsem to jel znova zkouset do kopce, a pro zmenu auto drzelo, coz je zvlastni, tak nevim jak je mozne ze jednou to poskakuje, podruhe zase drzi, nicmene nez se dostanu k nejake oprave, radsi budu davat rucku. Proto sem se chtel jeste zeptat, pri jake teplote uz je pravdepodobne ze zamrzne? Je to hned pod nulou nebo az pri vetsich mrazech?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/