fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zase ta podelana spotreba...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16235
Stránka 2 z 3

Autor:  crazyape [ 03 dub 2008 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jak jsem psal, kdyz crazy nebude dneska lenoch tam promeri cidla :)

Autor:  futura [ 03 dub 2008 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud clovek jede treba rano tech 10km a je to od krizovatky ke krizovatce a od prechodu k prechodu, coz je u nas dost normalni a tenhle provoz je prevazujici, tak fakt treba pres zimu 1,6 jezdi za 12 a neni to blbe fungujicim motorem. Se stejnym a plynula jizda venku jde i 6,8.
Tu 1,6 jsem uvadel jen jako priklad z vlastni zkusenosti, s 2l je to zvlastni, ale mesto neni o moc horsi a venek teda ne pod 7,5, to priznavam.A on ma 1,8 130k, takze me to fakt nejak neprekvapuje.

Autor:  like.n0.other [ 03 dub 2008 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

je pravda ze u me ta spotreba taky dost kolisa...obcas dam taky i pres deset litru (13sice asi ne, i tak to bejva dost), zas treba na dalnici pri 125 (tachometrovejch) jsem to stahnul na necelejch 7...ja jsem zjistil, ze u esca hrozne zalezi na stylu rozjizdeni, pokud jezdis prevazne po meste a neni to zrovna do kopce tak to rozjizdej s hodne lehkym plynem a dlouhou spojkou

Autor:  crazyape [ 03 dub 2008 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jeste zkusim jednu vec, tady u nas na benzince stoji benzin uz asi mesic 29,90 a jinde porad kolisa

jestli tady do toho nemichaj treba olej, zkusim vzit benzin nekde jinde.

Autor:  Mafie [ 03 dub 2008 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

kitrab píše:
k te spotrebe, asi se Vam to bude zdat jako nesmysl, ale ja mel listopad a prosinec spotrebu mesto 12-13 l / 100 km a mel jsme i problemy se starty vse svitilo, starter tocil, ale nechtelo to naskocit.(cca na 5-7x natoceni zabralo). prepajel jsem pojistkovku a starty od te doby 100 % napoprve a spotreba mesto sla pod 10 L. A to po LB je samy kopec a zatacka :). na dalku jsem hrave pod 7 L naposledy 6,0 a 6,4 L / 100 km dle PP.


V zimě jezdím tak za 13l (převážně město - studený motor). Jinak jsem měl úplně stejný problém se startováním, akorát to nechytalo vůbec. Dal jsem to do servisu ... 6 tisíc za novou baterku a opravu (!) palivového čerpadla - UŽ NIKDY ZNOVA NEDÁM :evil: ! Jinak z nádrže mi taky občas foukne (ven) a z bratrova Civicu taky :smt108 .

Autor:  crazyape [ 03 dub 2008 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mafie - koukam ze jsme na tom stejne :smt098

Ford Escort XR3 1.8i 16v 96kW 92
15" ALU
Snažím se napravit, co předchozí majitelé napáchali...

Autor:  Krtek-NA [ 03 dub 2008 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Z nádrže foukat může, podtlak je horší...
Je to tím, že je tam jednocestný ventil, který vzduch jen do nádrže pouští, výpary se potom spalují přes aktivní uhlí - pouze nechce li se výkon po autě, proto se někdy nespálí vše.....
No ráno když je to studená nádrž tak si to natáhne vzduch... a teď jedeš, jedeš.... a najednou se ohřeje asfalt, i venku se oteplí a benzín sezačne více vypařovat ai nabývat na objemu (relativně - vzhledem k teplotě) no a tady vznikne ten přetlak - ven to nemůže jelikož vzduch jde pouze do nádrže a zrovna to třeba motor taky nechce - to je řízený elektronicky.
Starší auta byli normálně odvětrávaný do přírody tam nic takovýho nevznikalo.... :wink:
Tolik vysvětlení toho přetlaku, uf kdo jste to dočetli až sem??? :lol:

Autor:  like.n0.other [ 04 dub 2008 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

krtek: no dobre, ses lepsi...je to teda pretlak :))
pravdou je ze kdyby to byl podtlak tak de to vicko asi dost blbe otevrit...
btw muze mit na spotrebu vliv i odpojeni baterky? cet jsem ze si ridici jednotka dela zaznamy o jizde a praci motoru, tak jestli chybejici data nemuzou zpusobit zvysenou spotrebu...mechanik mi nedavno varil vejfuk tak to odpojil a ted zjistuju ze za 650 najedu tak 220km...normalne to bejva vic..taky sem ted jezdil dost po meste, ale i tak mi to prijde hodne

Autor:  Krtek-NA [ 04 dub 2008 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

No lepší přetlak než podtlak - to je problém se zacpaným otvorem, ten přetlak je normální u novejch aut (relativně) co spalujou páry....
Odpojení baterky na to vliv mít může, ale jen pár km, než se znovu načtou ty hodnoty co tam byli :wink: Někdy to i pomůže, ale jednotka je sama schopná vyloučit chyby, nevím přesně jak, ale pokud se závada neopakuje pouze to uloží do paměti - to je ale dlouho co jsem to četl, tak nevím přesně.
To že ujedeš míň ... berešv potaz zdražování benzínu? Ono je nesmysl to počítat na peníze, musíš na litry, já už zdaleka taky nenajedu za litr co kdysi :wink:

Autor:  Kusan [ 05 dub 2008 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

možná to sem nepatří,ale mam dotaz ohledně palivovýho filtru...měnili mi ho a mam ho tam prej jenom nějak provizorně přidělanej,protože mechanik nesehnal nějaký koncový úchyty,který byly prej už v háji...a moje otázka zní,jestli nevíte,kde něco takovýho sehnat..dík za rady

Autor:  like.n0.other [ 06 dub 2008 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

ja beru u shellu v power 95, ten stoji prakticky furt stejne...jinak ted o vikendu jsem najezdil asi 260km a vypada to ze se to vratilo zase do cajku...ja jsem si taky neuvedomil, ze jsem na tamtu nadrz jezdil i s deravym vejfukem :)

Autor:  crazyape [ 06 dub 2008 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Me to ted vychazi zase na 11 coz je v mire

Autor:  N-u-n-e-z [ 08 dub 2008 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

cau prosim poradis mi ako si mam poradit z obrovsku spotrebou velmi mi pomozes dakujem Marian \Mb

Autor:  COLLOUR [ 08 dub 2008 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám podobnou skušenost s benzínem. Od GO motoru jsem netankoval jinde než u OMV a sem tam Shell, když už nebylo nic jiného. Spotřeba u 1.6 Zetec typ Escort Combi zvaný delfín :-) cca 7,5 litrů i ve městě a v zimě tak kolem 8 litrů.

Nedávno jsem se nechal zlákat na jiný benzín a spotřeba se mi zvedla na 8,8 litrů při stejné jízdě. Takže faakt bacha na nekvalitní benzín, nemluvě o tom že to potom nemá odpich.

Projezdím nádrž týdně a je to fakt znát.

Pokud jezdím trasy 3-6km, tak mi to taky papne 10L

A s 1 tunovým naplněným vozíkem jsem jel za 9,5 L

Tsk to je vše, jen na závěr, to že je někde levnější o pár haléřů benzín, neznamené že člověk ušetří

Autor:  like.n0.other [ 09 dub 2008 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

collour:
ono je to jasny...kdyz maj nekde benal o 2kc levnejsi nez jinde, nebude to asi zrovna marketingovej tah...zvlast kdyz jde o takovy ty JZD pumpy..nektery lidi to ale nepochopej

Autor:  crazyape [ 09 dub 2008 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Nechapu nechapu nechapu... ted jsem se dostal na 9,3 :shock: :shock: :shock:

Autor:  like.n0.other [ 10 dub 2008 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

crazyape píše:
Nechapu nechapu nechapu... ted jsem se dostal na 9,3 :shock: :shock: :shock:


hele ja sem zjistil, ze taky pocasi ma vliv na chovani motoru - treba kdyz je vlhko tak to jezdi blbe- asi to souvisi i s vlastnostma nasavanyho vzduchu..
teda nevim jestli je to normalni, ale na ty jizde je to proste znat...treba by to mohlo bejt i timhle

Autor:  crazyape [ 10 dub 2008 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Blbe? Me prave prijde ze kdyz je vlhko tak to jede dobre hele :))

Autor:  like.n0.other [ 10 dub 2008 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

jako nerikam ze to neni mozny, ale podle myho ti ta vlhkost ve vzduchu tlumi spalovani..kazdopadne je ale jasny, ze kazda vzduchova smes se v motoru chova jinak, kvuli tomu je tam taky vaha vzduchu...to byla ta hlavni myslenka :)

Autor:  Mikesh [ 10 dub 2008 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

já mám spotřebu stále okolo 9.5. jezdím do práce 12 km,takže krátký tratě. navíc 50% přes město. což je spotřeba podle techničáku, takže to neřešim :-) .

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/