fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Divný ukazatel teploty.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17010
Stránka 2 z 2

Autor:  enjoy [ 07 črc 2008 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Nemáš pravdu. To horní čidlo na domečku termostatu je pro řídící jednotku, pro budík je to vlevo dole, co je tak skvěle přístupné.


hergot tak menil jsem obe,tak v tom mam asi bordel... omlouvam se :?

Autor:  Kami [ 07 črc 2008 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Díky všem za příspěvky.
Dnes teplota zničehonic ukazovala na O v pásmu NORMAL. Jenže jen občas. Navíc ručička v té poloze zůstala i po vypnutí zapalování. Chvíli na to zase po zapnutí zapalování slezla dolů a různě kolísala.
Ukazuje Escort teplotu i po vypnutí zapalování?
Ten termostat pro jistotou vyměním, to mně nvytrhne.

Autor:  sevaman [ 07 črc 2008 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

po vypnutí zapalování spadne ručička dolů..

Autor:  Wizzy [ 07 črc 2008 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Jak u kterého. Mě po vypnutí zapalování zůstanou ručičky paliva i teploty na místě a "zaktualizují" se zase až po zapnutí zapalování.

Autor:  sevaman [ 07 črc 2008 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

fakt?Tak to soráč zase tolik escortů jsem neměl.. :D

Autor:  Mike.M [ 09 črc 2008 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Me to dela to same, ttermostat to urco nebude, ja si totiz vsiml, ze ona leze nekdy dobre a pak spadne uplne hned. a za takou dobu de nestaci kapalina ochladit. tzn +-2sec. Ja to neresim. auto mi tesd prez leto 50%mesto 50%mimo + klima bere 30l na 400km. Takze jsem zpokojen.

Autor:  Kami [ 09 črc 2008 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

Termostat jsem objednal. Jak ho vyměním, dám vědět...
Kéž by byl špatnej, spotřeba se mi jeví tak k 10ti v kombinovaným provozu s velmi lehkou nohou. Tak to bude snaaad ono. Další závadu se mi teda hledat nechce :roll:

Autor:  lukan [ 09 črc 2008 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

To je docela drsny, pokud pujde kolem zlodej benzinu, vi kolik z auta vycuca :?
Wizzy píše:
Jak u kterého. Mě po vypnutí zapalování zůstanou ručičky paliva i teploty na místě a "zaktualizují" se zase až po zapnutí zapalování.

Autor:  Mike.M [ 09 črc 2008 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ukazatel benzinu u 90% escortu zustava, ale teplota tak cca u 5%

Autor:  lukan [ 10 črc 2008 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

aah, a to se neda nejak zajistit, aby padala dolu? :-)

Autor:  zedd.x [ 11 črc 2008 13:18 ]
Předmět příspěvku:  vyreseno

Tak konkretne muj problem byl vadny termostat. Zacala mi z niceho nic rachotit vodni pumpa (fakt fest) a kdyz jsem uz teda mel vypustenou vodu, rozhodl jsem se i vymenit termostat. O to vetsi prekvapeni bylo ze je tam stary puvodni, kdyz mi delali opravu tak termostat nevymenili a ja si toho nevsiml! V objednavce byl, ale na fakture uz ne. Proste se na nej zapomelo. Vesele taky je ze ta vodni pumpa mela najeto 5tis. km a sla. Priste si zas neco pojedu koupit do polska. Tady jsem za novou dal 1600 a tam me stala 700Kč. Kdo levne kupuje, dvakrat kupuje, ale nekupte to kdyz je to tak levne.

Muj postreh je - kdyz teplomer ukazuje divne, je nejlepsi nez zacit menit cidla presvedcit se jestli preci jen nekeca. Npr, kdyz ukazuje hodne pustit topeni a sledovat jestli teplota nespadne, kdyz jedu 100 na 5tku jestli nepoklesne, kdyz zastavim jestli nestoupne... Co jsem slysel tak u zetecu termostaty nejsou moc spolehlive a kdyz uz je cidlo spatne tak ukazuje uplne nesmysly.

edit:/
Ted se teplota velice rychle po nastartovani ustali presne v polovine ukazatele teploty (v tom horku se neni co divit) a zustane tam at s autem delam co delam. Maximalne se reguluje spoustenim vetraku ve predu, ted treba spousti o dost vice.

Autor:  Kami [ 12 črc 2008 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Termostat vyměněn. Koupil jsem Wahler 88st. Ručka teploměru se chová podobně jako před výměnou. :(

Autor:  kitrab [ 12 črc 2008 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

tak nejak podobne s bidou vyleze na "O" :) pred i po vymene i u mne. ale v zime topi jak urvany takze uz neresim :) a premeril jsme cidlo pro RJ a ukazuje spravne hodnoty, coz je podstany.

Autor:  Kami [ 28 črc 2008 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Nějaký čas po výměně termostatu dostala ručka teploměru rozum. :D
Teď momentálně ukazuje dobře. Dokonce jsem se dostal mezi M a A.

Autor:  lukan [ 16 říj 2008 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Asi OT, ale v jaky poloze je rucicka teploty optimalne? Ja ji mam vicemene porad ve stredu (a ma spis tendenci stoupat a pak se zapina vetrak na motoru - to spis na krizovatkach nebo pri pomalem popojizdeni). Ale ted jsem jel jinym escem a tam se ke stredu skoro ani nedostala, spis byla v prvni ctvrtine.
Nejspis mam hustsi zimni smes, jinak me nic nenapada.

A jeste k vetraku - kdyz vypnu motor tak se vypne i vetrak, u feldy hucel i po vypnuti zapalovani, dokud kapalinu dostatecne neschladil.

Autor:  Standa [ 16 říj 2008 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ručička chodí podle toho jaký snímač teploty na autě je, já mám nový z druhovýroby a ručička je pořád na konci před červeným polem. S originálním nedosahovala ani do poloviny.

K čemu je dobrý studený chladič, když motor zůstane teplý protože vodní pumpa stojí. Jednoduše Ford zbytečně nevybíjí akumulátor.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/