fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Sesypanej motor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17336 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Jimmy [ 31 kvě 2008 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus si změřit ty tlaky ve válcích, od toho se bude odvíjet další postup. |
Autor: | pivasek [ 01 čer 2008 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže pokrok, nechtělo se mi tomu věřit ale půlka katu byla v háji, takže jsem to vymlátil ven a po popojetí asi kiláku a půl se to zdá býti lepší, ještě uvidíme co bude dělat ta teplota a podobně až pojedu trochu delší trasu.. Každopádně tak o 70% se to zlepšilo, ale ještě bude někde něco. Ty divný zvuky zmizely, akorát se zase objevily jiný z dír který se vytvořily kucháním celýho výfuku - u středního tlumiče se opět uvolnila trubka ![]() Zajímalo by mě jesi bych s půlKATem udělal emise ![]() Teď bude na řadě diagnostika... |
Autor: | pivasek [ 07 čer 2008 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže jsem se v tom dneska zase rejpal.. Vemu to od začátku.. Start bejvá tak na třetí pokus, za studena cukání a nízkej výkon, nedá se skoro vytočit.. Po zahřátí poměrmě v pořádku, jede dobře, výkon cca 80% motoru v ok stavu. Zahřívá se normálně, během jízdy taky normál.. Spotřeba za studena jako tank, po zahřátí mírně zvýšená. Co se týče diagnostiky, jsem v háji.. Mám ECC-IV a nefachčí, zkoušel jsem všechny možný způsoby co tu jsou popsaný a nic, ledka se ani nerozsvítí.. Takže abych pomalu začal zjišťovat jak se který čidlo dá prověřit ![]() |
Autor: | pivasek [ 16 čer 2008 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže koncem týdne skočím do Forda pro sadu svíček, nebudu riskovat a vemu origo platinový Motorcraft. O víkendu vyměním pokud se mi původní podaří povolit. Ještě uvažuju o kabelech, mám necelých 95000km a i když vypadaj nově, netuším jak dlouho tam sou. Příští týden objednám novou lambdu. Ještě musím zjistit jaký hodnoty má mít čidlo teploty nasávanýho vzduchu a případně taky vyměnit. Doufám že se tímto vyřeší problém s volnoběhem, potřeboval bych ale poradit co by mohlo způsobovat první "start dne" na třetí pokus? Na první pokus to jen škytne, na druhej to chytne, chvíli hapruje kolem 200ot. a po chvíli stejně chcípne a na třetí pokus se rozjede.. |
Autor: | FiKo [ 17 čer 2008 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten start bude svíčkama...mám escorta rok a půl a startovalo mi to podobně... koupil jsem nové svíčky, vytáhl ty staré(byly tam snad od uvedení auta do provozu v.r.98 páč elektrody byly upálené až k tomu porcelánu) dal nové a problém zmizel!... po roce a půl a zhruba 20k km stále šlape a startuje výborně. Chytá na tři otočení motoru za studena a na jedno otočení za tepla. Jo a při tom prudkém zešlápnuti plynu mi to tež tak jakoby blafne do sání a má tendenci jakoby zdechnout... |
Autor: | pivasek [ 17 čer 2008 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky se právě obávám že tam jsou od začátku ![]() ![]() |
Autor: | pivasek [ 18 črc 2008 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže koupil jsem pořádnou golu, svíčky, kabely, lanovody ruční brzdy, lambdu, střední díl výfuku a vše vyměnil.. Hodně věcí se zpravilo nebo zlepšilo, ale pořád mě trápí kolísání volno otáček (hlavně na studeno) a starty.. Někdy vyjde druhej pokus, někdy až třetí.. Už vím akorát o volnoběžným ventilu že není úplně ok.. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |