fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Otáčky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17373
Stránka 2 z 2

Autor:  Wizzy [ 11 úno 2009 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Pleteš se jen v jedné věci, VSS nesnímá pulzy ze setrvačníku, na to je tam snímač (a pokud je v predli ten, tak ani nenastartuješ, snímač polohy kliky je pro chod motoru nezbytný). VSS má pohon přímo od převodovky, mám pocit že přímo od díiferáku. Určuje jednotce, jestli se auto hejbe a pokud ano, tak udržuje zvýšené otáčky motoru (cca 1100rpm), aby byla výkonová rezerva pro posilovače, atd... Navíc je ještě určující i pro vypínání vstřiků při brždění motorem, atd.

Autor:  tomin [ 11 úno 2009 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

To Intex: myslim ze jsi vedle. Proc by jednotka, i kdyby dostavala kdovi jake informace od VSS, ti nastavila volnobeh 2000 tis. ???
Takto to nefunguje. Jednotka podle VSS pozna jestli jedes a nebo ne. Pokud jedes, volnobeh je vyssi nez po zastaveni. Tot vse. Rozhodne to (VSS) nemuze zpusobovat chcipani motoru nebo litani do neprimerene vysokych otacek.

Autor:  TRychly [ 11 úno 2009 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

samej chytrej ale furt nam nikdo nerek cim to je

Autor:  IntEx [ 11 úno 2009 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Já jen mluvím z vlastní zkušenosti. Co se toho snímání na setrvačníku týče, tak právě tam si myslím, že to čidlo je. Od roku X (a teď nevím, protože když jsem byl na vrakáči pro "nový" setrvák, tak mi nabízeli dva různé) má setrvačník po obvodu vroubky. Moc by mě zajímalo, jak z konstantního vroubkování nějaké čidlo pozná polohu - jedině je/není pohyb a jaká je rychlost - tedy polohu klikovky asi těžko.
V případě, že toto čidlo odpojím, mi po vyřazení/sešlápnutí spojky spadnou ihned otáčky na normál (900-1100ot/min), které řídí volnoběžák.
Proč jednotka nastavuje vyšší otáčky těžko říct, sice jsem se v programovém vybavení EEC-IV jednu dobu hrabal, ale ekonomické režimy jsem nestudoval.

Autor:  tomin [ 11 úno 2009 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Po obdvodu vroubky ? Znamena to zuby ? Pokud ano, tak k nalezeni polohy se pouziva jeden vynechany nebo vetsi zub. Pak uz to ma jednotka jednoduche.

Jak dalece si se hrabal v programu pro EEC IV ?

Autor:  futura [ 11 úno 2009 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Diry na servaku jsou na cidlo polohy kliky, cidlo rychlosti je valecek se 3 dratama na vystupu bowdenu z prevodovky.

Autor:  IntEx [ 11 úno 2009 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Je teda pravda, že jsem ten setrvák podrobně nezkoumal, takže můžeš mít pravdu a jeden vroubek je tam jinak, to ano. Přecijenom ale vroubky byly dost nahusto, což by mi pro snímaní polohy klikovky přišlo zbytečné.

Jinak co se mých šíleností s EEC-IV týká, tak jsem si hrál s provozními tabulkami v různých programových režimech. Tj. taková obdoba "chiptuningu", ale nic extrémního :-)
Spíš jsem se zajímal o to, jak ta jednotka programově funguje (základní assembler na Intelu).

Autor:  futura [ 11 úno 2009 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus odpojit cidlo kliky a nenastartujes. Kdyz odpojis cidlo rychlosti, pojede to.

Autor:  IntEx [ 11 úno 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se tedy bavíme o tomtéž tak jsem právě toto čidlo odpojit zkoušel a výsledek viz. výše. Nedělal jsem to přímo já, ale kámoš s mojí asistencí, tak je možné, že vytáhl to druhé.

V tom případě jsem asi teda žil v omylu... :oops:

Autor:  TRychly [ 15 úno 2009 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

up

Autor:  Koci22 [ 18 úno 2009 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Problém s otáčkami

Když vyřadím tak mi otáčky začnou lítat mezi 1700 az nula a někdy i chcípne motor. ale nedělá to pravidelně. Teď to dlouho neudělalo až dnes ráno. Kolikrát je to o hubu když v křižovatce to chcípne. Neví te co by to mohlo být? To to téma jsem tu nenašel tak prosím prosím poraďté.

Autor:  Esky-98 [ 19 úno 2009 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě to je v sekci Volnoběh. Zkus vyhledat "chcipani motoru/auta" nebo ventil odvětrávání klikové hřídele, nebo části těhle slovních spojení....

Autor:  Koci22 [ 19 úno 2009 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

ok zkusím se podívat po těchhle pojmech :-)

Autor:  tomi [ 09 bře 2009 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim všechny. Mám s těma otáčkama úplně stejný problém a opravdu nevím co s tím. Byl bych moc rád,kdyby někdo poradil. Jsem z toho zoufalej :(

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/