fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS 2000 kolísání otáček
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17404
Stránka 2 z 4

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Perňa píše:
Strč měřák místo svíce a je ne.....proč se škrabat tak když se můžu škrabat uplně jinak....už mlčím....


Pokud má měřák tak je to jasné, ale předpokládám, že když už se ptá na radu co s tím, tak měřák nejspíš nemá k dispozici.

Autor:  Perňa [ 04 čer 2008 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Bude ho mít někdo kolem ....... to je asi logické

Autor:  Fisico [ 04 čer 2008 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ale no tak kluci.. Ještě se tady kvůli tomu zhádejte :roll: :D

Autor:  Perňa [ 04 čer 2008 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Už su potichu ať si každý poradí jak chce...nazdar :-D :-D

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Na druhou stranu jsou tady napsány dva postupy, takže je možnost volby :-)

Autor:  Sponik [ 04 čer 2008 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

oki, tak zítra pujčím měřák na tlaky a začnu s tím a uvidíme co dál. klucí moc vám děkuji kurnik já vás nemít tak to auto asik žduchnu ze skály :)

Autor:  doubek [ 04 čer 2008 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

tlaky ti dneska změří každej druhej nebo si kup měrák na tlaky stojí nějakejch 250,- nedávno jsem si ho obědnával máš to nejrychlejší hledání příčiny ja mam na svym rs tlaky 11,5 -12,5 to si myslim že je v poho jenomže mi to na volnoběh jde na všechny čtyři jen to houpe , jestli máš v háji ventily tak mužeš měnit čidla svíčky a kabely jak chceš a stejně to nepojede

Autor:  Wizzy [ 05 čer 2008 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jen si dovolím malou vsuvku chlapci.
1) obyč měřákem se 40kV, co leze na svíčky měří dost blbě. Cívka se měřákem proměřit dá, ale ne její napětí na výstupu ;-)
2) pokud by byla jedna cívka ze dvou v háji, tak by zlobily válce v páru 1-4 nebo 2-3 pokud se nemýlím... Jestli nepálí 1 a 3, tak je zrada jinde.

Autor:  Sponik [ 08 čer 2008 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

takže nový poznatek, právě jsem měřil tlaky motoru a dopali mylím že dobře, posudte samy první válec 12 , druhý válec 11.5 , třetí válec 12.5 , čtvrtý válec 12. tak pánové co ted vyzkoušet, závadu motoru jsme asik vyloučili.
A ještě jeden poznatek měl jsme venku svíčky který jsem ošitsil motor jsme pak natočil asik na dvě minutya když jsem svíčky znova vytáhl byli opět všechny 4 docela černý. :(

Autor:  doubek [ 08 čer 2008 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak motor je mechanicky o.k to je dobře takže zkus odpojit konektor od map senzoru je to taková černá krabička hned za nádobkou na chl.kapalinu vede do něj hadička ze sání a tři dráty když to pomuže tak je k.o když ne zkus odpojit čidlo teploty chl. kapaliny pro ř.j. je na tom plastovým výlisku co je temostat když ani to nepomuže tak změř tlak paliva na liště a pak to už nevim

Autor:  Sponik [ 08 čer 2008 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

doubek píše:
tak motor je mechanicky o.k to je dobře takže zkus odpojit konektor od map senzoru je to taková černá krabička hned za nádobkou na chl.kapalinu vede do něj hadička ze sání a tři dráty když to pomuže tak je k.o když ne zkus odpojit čidlo teploty chl. kapaliny pro ř.j. je na tom plastovým výlisku co je temostat když ani to nepomuže tak změř tlak paliva na liště a pak to už nevim



když odpojím ten MAP senzor tak by to mělo co udělat? nebo spíš nemělo? :)

Autor:  doubek [ 08 čer 2008 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

je to první čidlo ze kterýho bere jednotka informace na dávku benzínu pokud je mimo rozsah tak ho jëdnotka bere jako dobrý a láduje tam benzín podle něj kdyby odešel uplně tak se s autem nedá skoro jet má strašný reakce na plyn alena volnoběh jde jak hodinky tak to zkus jen z něj vytáhni ten konektor při natočeným motoru

Autor:  doubek [ 14 čer 2008 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

nějak to tu utichlo Už to jede ?

Autor:  Sponik [ 15 čer 2008 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Nejede, jen jsem byl mimo domov. dneska jsem MAP senzor odpojila dělá to pořád to samé tj, sřejmě ¨bude špatný takže jdu sehnat nějaký jiný, asik napřed zjitím na jaký všechny auta to pasuje. Jak seženu druhý tak zkusím a podám podrobné hlášení :)

Autor:  Krtek-NA [ 15 čer 2008 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

nelíběj se mi ty černý svíčky :wink: nechce se mi to číst zpátky - kolik to bere?

Autor:  Tormen [ 15 čer 2008 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Fisico píše:
Taky s tímhle občas mívám problém, ale otáčky zatím nepadají tak nízko, řekněme na 800ot. A ještě nikdy to nedošlo tak daleko aby uplně chcípl.Čistil jsem volnoběžák ale žádnou změnu nevidím.Ale jak říkám, stává se to jen někdy.Častěji zastudena.Taky jsem slyšel, že můžou být špatné zdvihátka.

Přesně tohle děla i moje RS...:-( Ale spíš vyjímečně, jinak to jede tak jak má.
Svíčky mám nový, protože před několika měsíci to jelo na 3válce, ale jen v zátahu. Volnoběh OK a běžná jízda taky. Svíčky to nevyřešily, ale problém byl v zapalovací cívce. Po výměně se ale nestabilní volnoběh nespravil, takže myslím že to bude jinde. Pokud to někdo vyřešíte, spadné mi kámen ze srdce.

Autor:  doubek [ 15 čer 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

jestli jsi odpojil map a nic to neudělalo tak žádnej nesháněj tím to nebude po odpojení špatnýho mapu by se motor sklidnil

Autor:  Sponik [ 15 čer 2008 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
nelíběj se mi ty černý svíčky :wink: nechce se mi to číst zpátky - kolik to bere?


nevím kolik to bere pač se s tím nedá jet.


jo takhle měl jsem za to že když to na MAP nereaguje tak že je v háji chjo. Nějakej další nápad co vyzkoušet?Napadlo mě i jestli nejsou přeskočený rozvody pač to jakoby střílí do sání,ale pak jsem zjistil že to má na rozvodech řetěz a ten by asik nepřeskočil. max. povolil napínák. Jinak už vážně nevím :(

Autor:  doubek [ 16 čer 2008 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

hele ještě zkus kouknout na regulátor tlaku paliva na liště ted to tu řešily na 1,6 měl protrženou membránu a podtlakem mu tam tek pořád benzín do sání jestli je v háji zjistíš že budeš odpojovat vstřiky a když motor pojede pořád i na ty válce který jsi odpojil tak je špatnej regulátor nebo nějakej vstřik zkus to uvidíš

Autor:  Krtek-NA [ 16 čer 2008 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Rozvody bych vyloučil poněvadž RS má řetěz. Může poskočit, ale hlavně by byl teda slyšet, jinak je to nerozbitnej rozvod. Sežeň si manometr a nechej si změřit tlak v liště jak píše Milan :!: Akorát myslím, že RS nemá ten ventilek aby se to dalo změřit hned doma.
Jinak pokud bytohle bylo v pořádku vytáhnout vstřiky a omrknout jestli neukapávaj.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/