fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Špatně zajetý motor po dědovi?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17429
Stránka 2 z 2

Autor:  balu [ 13 čer 2008 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
ze všeho nejvíc ti tam "ublížily" ty 15" kola. to udělá oprava hrozně moc. tím tuplem ze 13". jesi budeš na sraze v částkovicích a někdo tam bude mít 13" tak to můžeš zkusit prohodit a uvidíš, že je to opravdu veliký rozdíl. Jinak 1.6ku bych zbytečně moc nevytáčel, ono to stejně nemá smysl,pač paradoxně ve vysokých otáčkách už moc netáhne

Že netáhne? já ti nátáhnu. :-D :-D :-D :-D :-D

Autor:  Jackiii [ 14 čer 2008 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Moje 1.6 tahne pekne :) az do 140 na 3 :wink:

Autor:  nat [ 14 čer 2008 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

rozjezdit, rozjezdit....

Autor:  Floki [ 14 čer 2008 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak,taky mě trojka jede až do 140,možná víc,ale to si nepamatuju,jen vím že když jedu 100 a chcu někoho předjet tak dám trojku :D a nedávno se ju rozjel do 140. Odpoj řj na půl hodku,nastav výchozí hodnoty (stačí trochu hledat) a pak jezdi,toč toč a toč :D

Autor:  losfrankienos [ 15 čer 2008 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

no dík... baterku klido odpojim na pul hodky, ale nastavovat řj, to se asi necetim, pač newim jaq...? :roll: ?

Autor:  balu [ 15 čer 2008 07:03 ]
Předmět příspěvku: 

losfrankienos píše:
no dík... baterku klido odpojim na pul hodky, ale nastavovat řj, to se asi necetim, pač newim jaq...? :roll: ?

To se blbě vyjádřil. Stačí odpojit baterku na půl hodiny, ŘJ nebude mít šťávu a tím se veškeré načtené hodnoty po dědovi vynulují. Zůstávají jen základní hodnoty nastavené z výrobní linky 1. základní , 2. nouzová. Ta nouzová ti umožňuje dojetí do servisu, když se ti vysere nějaké čidlo max 80km /hod / netáhne a nemá výkon/. Do toho základního se přičítají hodnoty tvého způsobu jízdy , /Např . jak dlouho zahříváš motor po nastartování, do jakých toček ho vytáčíš, v jakých točkách a na jaký kvalt jezdíš/. To vše vyhodnotí a přednastaví. Tu půl hodinu odpojené baterky využij na očistění svíček a odtrhu , kontroly popř výměny vzd. filtru prostříkání kontaktů. Pak jen zapojíš /bez nějakého nastavování ŘJ/nastartuješ necháš ho dvě minuty na volnoběh stát, pak se pomalu rozjedeš a budeš se projíždět do té doby než se motor prohřeje. Pak mu dej co proto 1-2-3-/4-5 ?/ točit do maxima. Po 20km se zastavit na půl hod. na kafe, Pak po nastartování musí mít motor úplně jiný tah.

Autor:  losfrankienos [ 15 čer 2008 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

díík za info... Udelam to tedy takhle. To je jako výchova čerstvě narozenýho Escorta... a jak víme, výchova se nesmí zanedbat :wink:

Jinak ŘJ si asi pořád ukládá a vyhodnocuje styl a způsob jízdy a podle toho vše koryguje a nastavuje, co? Myslím tím dlouhodobou paměť... Aktualní procesy behem jizdy jsou samozřejmostí.

Autor:  Floki [ 15 čer 2008 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

On říká každej něco o resetu a nastavení základních hodnot něco jinyho tak nevím. Někdo mi říkal 2 minuty na volnoběh,pak to držet určitej čas na 2000 ot nebo tak nějak. nevím,já to nedělal a jezdím taky.

Autor:  LeMans [ 15 čer 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

wizzy + balu: a já vám říkám, že netáhne :) ale ona ta 1,6ka vlastně netáhne vůbec nikdy :D äle vážně na 16v je to slabota. to 1,8 už je na tom v těch vysokých točkách líp.

Autor:  George V. [ 16 čer 2008 06:06 ]
Předmět příspěvku: 

To Le Mans:

tady nejde o to, honit motor na výkon ve vysokých otáčkách, ale rozhejbat ho. 1,6 smysluplně táhne do 5000ot...

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/