fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Odtrh na svíčkách
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1754
Stránka 2 z 2

Autor:  Návštěvník [ 20 čer 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

FIBO píše:
Jde o setiny milimetru taková vzdálenost je každý jiskře fuk! :-D

mám taky ten dojem že nějaká desetina NEMÁ vliv. pokud to není o 0,5 a jiné centimetry :)

Autor:  Návštěvník [ 20 čer 2005 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
To Matrix: když jsem dvakrát měnil svíčky, kupoval jsem je pokaždý ve stejným Fordu a prodali mi Motorcrafty jednou s odtrhem 1mm a teď 0,8mm. Původní byly myslím 0,8mm. Obě chodily bez problémů, žádný vliv na chod motoru nebo spotřebu, žádný škubání apod. a při výměně i kontrole vždy svíčky čistý. Myslím že CVH není Zetec a není na svíčky tak náchylnej.
Mám dojem, že správnej odtrh je 0,8mm, píšou to i v Haynesovi a tomu věřím víc.
Tak jsem byl dneska ve Fordu pro svíčky, dostal jsem na svůj motor obyč. Motorcrafty za 105 Kč jednu.Hledal to v katalogu a když jsem se ho pak ptal jakou maj vůli mezi elektrodama, tak mi řekl že 1.0 mm že to je tak předepsaný :( Tak já nevím :(

Autor:  Návštěvník [ 21 čer 2005 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem koupil ještě BRISK Extra, který maj tři elektrody, ale musím uznat že s nima to jede dost blbě, ty Motorcrafty jsou opravdu výborný, je to úplně něco jinýho,už žádný jiný nechci 8)

Autor:  Fíkus [ 17 srp 2007 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Mam takovej dotaz, co to je odtrh a jak se nastavuje?

Autor:  enjoy [ 18 srp 2007 00:05 ]
Předmět příspěvku: 

koupil jsem pred casem original motorcraft svicky a na nich byl odtrh 1mm.
ted v posledni dobe zkousim prijit na kloub ruznym moucham na aute,tak jsem i zkusil zmenit odtrh na 1.3mm(uspesne,bez poskozeni svicek :-D ) a jizdni zmena?zadna! :-D

fikus:uvazuj,kde by na svicce asi tak mohla byt nejaka distance cca 1mm :)
a nastavoval jsem to sroubovakem.zpatky sikovkama,oprenyma o sestihran na klic.
ale opatrne na to.

Autor:  Krtek-NA [ 18 srp 2007 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Matrix píše:
MV píše:
To Matrix: když jsem dvakrát měnil svíčky, kupoval jsem je pokaždý ve stejným Fordu a prodali mi Motorcrafty jednou s odtrhem 1mm a teď 0,8mm. Původní byly myslím 0,8mm. Obě chodily bez problémů, žádný vliv na chod motoru nebo spotřebu, žádný škubání apod. a při výměně i kontrole vždy svíčky čistý. Myslím že CVH není Zetec a není na svíčky tak náchylnej.
Mám dojem, že správnej odtrh je 0,8mm, píšou to i v Haynesovi a tomu věřím víc.
Tak jsem byl dneska ve Fordu pro svíčky, dostal jsem na svůj motor obyč. Motorcrafty za 105 Kč jednu.Hledal to v katalogu a když jsem se ho pak ptal jakou maj vůli mezi elektrodama, tak mi řekl že 1.0 mm že to je tak předepsaný :( Tak já nevím :(

Prej obyčejný Motorcrafty :smt075

Autor:  radio [ 20 srp 2007 12:50 ]
Předmět příspěvku:  svíčky

Zdravím kolegové, pokud se zde bavíte o svíčkách a jejich nestavení je v tom veliký rozdíl jakou vzdálenost nastavíte, a je to velice důležité pro celý chod motoru, ten je jak určitě víte řízen elektronicky, od teploty čidla až po lambdu a všechy další čidla.Mortor si během chodu měří elektronicky tlaky ve válcích a podle toho nastavuje množství směsi. Jeden milimetr přeskoku jiskry odpovídá jednomu tisíci voltů za normálního atmosférického tlaku. Řídící jednotka zapalováni zjistí kdy nepřeskočí jiskra a každou otáčkou zvýší napětí a tím zjistí tlak.Takže je velice důležité nastavení odtrhu. Ani tak nezáleží jakou svíčkou motor vybavíte, měla by mít správnou tepelnou hodnotu to především, aby byla dosažena samočistící teplota pro daný tlak a výkon.Dále to je taky o životnosti svíčky. Zdenek

Autor:  Nagant [ 21 srp 2007 07:50 ]
Předmět příspěvku: 

To mi připadne trochu jako sci-fi, motor, který pozná, že mu nepřeskočila jiskra ve válci. :shock:

Autor:  radio [ 21 srp 2007 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Je sci-fi že to neznáš ale chceš radit.

Autor:  futura [ 22 srp 2007 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jak ty veverky v ty RJ behaj mi sice zustava zahadou, ale kazdopadne v diagnostice v dynamickym testu lze zvolit i overeni valcu, ted nevim, jak to tam je presne definovany, ale tady nekde na foru v navodu na postup diagnostiky to je. A neco na tom bude, protoze kdyz jsem to zkousel, tak bylo vylozene slyset, jak dochazi k pravidelnym vypadkum v zapalovani v prubehu testu a potom mi to vyhodilo tusim 9, coz by melo bejt ok. Pokud neni neco v poradku, zablika to jinak.

Autor:  Krtek-NA [ 23 srp 2007 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

V diagnostických kodech je položka Nízký tlak válce a číslo, tak na tom nejspíš něco bude :wink:

Autor:  radio [ 23 srp 2007 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ahojky, máš pravdu. Není to jenom tak, jak si to někdo myslí. Určité zákonitosti jsou pravda. Nemám dvacet, ale učit se musíme pořád. Zdenek

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/