fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jaký motor je nejlepší?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17986
Stránka 2 z 3

Autor:  Lubak [ 21 črc 2008 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Radeckbar: trošku bych tě pooprvali nebot motory 1,6 16V kterej se dával do esca a ted do focusu je trošlu rozdíl. Ve focusu se dává stabilně 100 PS oproti klasickému escu 90 PS

Autor:  sierus [ 21 črc 2008 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

no určitě neber 1,4 pokud se nechceš dopravovat z bodu A do bodu B, na to ti to bohatě stačí, ale pokud chceš jezdit trochu ostřejš tak 1,6 nejlépe 1,8.jestli to nedpadne jinak tak časem pudu do 1,8 v kombiku a samo s plynem.svezeš se slušně a ještě ke všemu za půl darma. :-D

Autor:  radekbar [ 22 črc 2008 09:40 ]
Předmět příspěvku: 

Lubak píše:
Radeckbar: trošku bych tě pooprvali nebot motory 1,6 16V kterej se dával do esca a ted do focusu je trošlu rozdíl. Ve focusu se dává stabilně 100 PS oproti klasickému escu 90 PS




Ano máš pravdu,ale já myslel o to že ty motory jsou konstrukčně úplně stejné potvrdily mi to i chlapy ve fordu a oni vědí moc dobře že motory typu zetec jsou hodně povedený agregáty.Já mám rok výroby 1997 a říkali mi v servisu, že ten motor mám pěkně živí když ve 100km/h rychlosti šlápnu na doraz plyn tak je pěkně cejtit jak táhne a to u 1.8 D nepocejtíš ani náhodou.

Autor:  Miky [ 22 črc 2008 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám 1.8 77KW a nemůžu si stěžovat spotřeba je víc než slušná na dálku jsem dokázal jezdit za 6,2-7 l. a ve městě tak kolem 8-9 ale jde i za 7 ale to tě řidiči za tebou mít rádi nebudou :-).
Jak píšou ostatní 1.4 nebrat!!! Spotřeba je vyšší než u 1.6 nebo 1.8 a výkon nikde.
Takže já bych doporučoval 1.6 a 1.8 16v Ale přikláněl bych se 1.8

Autor:  MV [ 24 črc 2008 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já osobně bych se už 1.6/8V/77kW vyhnul obloukem. Jak často překládali zkratku CVH vzhledem k projevu motoru: Considerable(nebo Constant) Vibrations and Harshness(značné nebo stálé vibrace a drsnost). Samozřejmě jde jako všude o štěstí na kus, ale kolega měl v escu stejnej motor a problémy prakticky přes kopírák jako moje. Jenom když si za těch pár let promítnu co se na motoru dělalo, co jsem se s ním natrápil a stejně pořád žere, blbne volnoběh, kultivovanost chodu je prázdnej pojem, znatelný rozdíl jak táhne - asi podle nálady atd.

Autor:  petansvatos [ 24 črc 2008 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to já měl asi (relativně) štěstí. Neboť potom, co jsem vyměnil lambdu, svíce, kabely, olej a pohrál si s odlučovačem olejových par, motor (v rámci možností) přede jak kotě :-D Volnoběh jedna báseň. Takže mám asi dobrej kus :lol: :-D

Autor:  sanoryn [ 24 črc 2008 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tak Vám děkuju za cenné rady. Abych pravdu řek, neřídil jsem se jima úplně a koupil jsem si 1.6 16V 90PS a za ty peníze je nádhernej. Je z roku 94, 3-dvéřák, v tmavě zelenej metalíze, má rádio na MP3, nikde nic neklepe, nebouchá, žádný zpětný rázy do volantu, chytne na první škrtnutí a pak krásně a hladce běží. Zátah má taky slušnej. Najeto má 170tkm a jediný místo, kde je vorezlej, je nad levym zadnim blatníkem.
300euro auto + 117 pojištění a značky + 80 benzín na cestu ze Stutgartu.
Dohromady 11 500 Kč. Eště musim na technickou a přihlásit to a pak už budu jenom jezdit a jezdit. Eště jednou díky moc za rady

Autor:  skaldal [ 24 črc 2008 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

sanoryn píše:
Tak Vám děkuju za cenné rady. Abych pravdu řek, neřídil jsem se jima úplně a koupil jsem si 1.6 16V 90PS
Jak to myslíš, že neřídil, vždyť ti tu právě tenhle motor většina lidí doporučovala, ne? :lol:

Autor:  Jimmy [ 24 črc 2008 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Gratuluju ke koupi. Jak jsi psal, že není nikde zrezlý, tak bych to raději ještě pořádně zkontroloval. Ne, že bych tomu nevěřil, ale přece jen se mrkni na nosníky, podlahu a taky na místa v rohu u řidičové levé a spolujezcovi pravé nohy. :-)

Autor:  skaldal [ 24 črc 2008 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím, že za tyhle peníze tam nějaká koroze klidně být může. To nestojí ani za to, ohýbat hřbet, vyvařovat se to stejně nevyplatí, až to shnije, tak zas koupí jiný a je to.

Autor:  tinco [ 25 srp 2008 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, tak neviem preco tu az tak odsuvate tu 1,4 urcite nema taky vykon ako 1,6 alebo 1,8 o tom niet pochyb, ale za to to vidno na spotrebe a niekto kto potrebuje priblizovatko sa potesi 6litrovej spotrebe...
ja na 1,4 mam spotrebu 6,1litra ale ak niekto potrebuje mat na svojej kundolapke 130koni len preto aby si zvysil svoje "ego" a potom plakal na desat litrovej spotrebe, tak prosim...
nemam proti vysokemu vykonu nic, ale zatracovat auto len kvoli tomu, ze nema maximalku nad 200km/h a stovku za 6sekund mi pride hlupe---

Autor:  enjoy [ 25 srp 2008 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

tinco píše:
hmm, tak neviem preco tu az tak odsuvate tu 1,4 urcite nema taky vykon ako 1,6 alebo 1,8 o tom niet pochyb, ale za to to vidno na spotrebe a niekto kto potrebuje priblizovatko sa potesi 6litrovej spotrebe...
ja na 1,4 mam spotrebu 6,1litra ale ak niekto potrebuje mat na svojej kundolapke 130koni len preto aby si zvysil svoje "ego" a potom plakal na desat litrovej spotrebe, tak prosim...
nemam proti vysokemu vykonu nic, ale zatracovat auto len kvoli tomu, ze nema maximalku nad 200km/h a stovku za 6sekund mi pride hlupe---


omlouva te jenom to,ze tady jsi uplny novacek.... :)

Autor:  Krtek-NA [ 27 srp 2008 03:21 ]
Předmět příspěvku: 

tinco píše:
hmm, tak neviem preco tu az tak odsuvate tu 1,4 urcite nema taky vykon ako 1,6 alebo 1,8 o tom niet pochyb, ale za to to vidno na spotrebe a niekto kto potrebuje priblizovatko sa potesi 6litrovej spotrebe...
ja na 1,4 mam spotrebu 6,1litra ale ak niekto potrebuje mat na svojej kundolapke 130koni len preto aby si zvysil svoje "ego" a potom plakal na desat litrovej spotrebe, tak prosim...
nemam proti vysokemu vykonu nic, ale zatracovat auto len kvoli tomu, ze nema maximalku nad 200km/h a stovku za 6sekund mi pride hlupe---

to buď v klidu to neudělá ani 1,8. A snad ani RS nemá kilo do 6 vteřin. :lol:

Autor:  skaldal [ 27 srp 2008 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

:smt044 To bych chtěl vidět, kolik lidí jezdí s 1.4kou za 6 litrů a vsadím se, že ti co s tím tak jezdí by s 1.6kou ve srovnatelném stavu jeli za 5,8 :wink: Zas jeden, co si myslí, že čím slabší motor, tím menší spotřeba :roll:
A na otázku proč odsouváme 1.4ku je jednoduchá odpověď: Když se někdo ptá jaký motor je nejlepší, tak mu přeci nebudeme radit druhý nejhorší :lol:

Autor:  King_Marty [ 28 srp 2008 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal: nabízí se otázka který že je to ten nejhorší? Já myslel že nic horšího než 1.4 se do esek nedávala.

A wikipedia pomohla 1.3 je ten vítěz od konce :) Ale to jsem snad ani nikde neviděl.

Autor:  Wizzy [ 28 srp 2008 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

No i ta 1.3 je snad lepší než 1.4. Ale osobní zkušenost nemám, naštěstí :-)

Autor:  skaldal [ 28 srp 2008 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

To právě není, je v tom ten šicí stroj z Fiest. :roll:

Autor:  Karel1 [ 29 srp 2008 00:56 ]
Předmět příspěvku: 

A co motor 1.1 ? Kód motoru GUF .

Autor:  skaldal [ 29 srp 2008 06:14 ]
Předmět příspěvku: 

Takovej se tam nikdy nedával pokud vím :shock:
Vůbec 1.1 jsem viděl naposled v Escortu MkIV ale GUF to teda nebyl. To vůbec nevím co je. Maximálně ve Fiestě MkIII GUD nebo GUE.

Autor:  sierus [ 29 srp 2008 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

no pravda je že ta 1,4 neni na závodění ale na přepravu z místa A do místa B je to v pohodě a pokud se jezdi v jednom tak to stačí bohatě.s nákladem je jednoznačný že pár koníků navíc by se hodilo

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/