fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zadrene ventily??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19126
Stránka 2 z 2

Autor:  Martin_in_Capri [ 17 zář 2008 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Dobrej nápad... Hodně štěstí...

Autor:  speed [ 17 zář 2008 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dneska mi servisak rikal,ze mereni tlaku valcu je vporadku,nezjistili unik chladici kapaliny...vycistil volnobezny ventil...a porad nevi,co s tim:) Jsou dobre tlaky valcu meritko toho,ze jsou ventily 100procent ok? Pze on porad mele o tech ventilech....ze by to asi chtelo vymenit...

Autor:  Martin_in_Capri [ 17 zář 2008 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Dobré tlaky ve válcích vypovídají o tom, že hlava těsní tak jak má, že ventily se dovírají na doraz a že není prasklá hlava. V případě přidření ventilů dojde k tomu, že pomaleji zavírají a nemusejí dovřít úplně - pak jsou tlaky KO. Nemáš třeba náhodou ucpanej výfuk?

Autor:  speed [ 17 zář 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Uf..s temi ventily mi spadl kamen ze srdce...defakto to rekl servisak jako ty...ventily tesni...Covece vuz mam dva mesice,nez jsem vymenil baterii,tak to jelo vporadku,od vymeny baterie to takto na volnobeh zlobi. S tim vyfukem,nenapada me co na to rici:) Pokud jsou ventily ok,tipl bych to na nejakoe cidlo ci sondu nebo volnobezny ventil. Treba se mu proste ta chyba neukazuje na diagnostice.Popravde nemam tucha...jak ta zarizeni komunikuji o svych chybach...

Autor:  Wizzy [ 17 zář 2008 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Čidla a sondy s řídící jednotkou komunikují - kdyby ne, tak by tam nemusely být - a pokud dávají hodnoty mimo rozsah, tak to diagnostika vyplivne. Ovšem záludnost spočívá v tom, že občas čidla vykazují hodnoty v očekávaném rozmezí, ale absolutně neodpovídající reálné situaci. Jako je to například pěkné popsáno zde u lambdy http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php
Naopak akční členy o své činnosti/nečinnosti řídící jednotku většinou nijak neinformují, takže zlobící volnoběžný ventil, regulátor tlaku paliva na liště, svíčka nebo vstřikovač řídící jednotka nepozná.

Autor:  Krtek-NA [ 17 zář 2008 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Opravdu máš auto v dobrých rukách. Ventily těsní, ale asi bych je vyměnil aby těsnili ještě líp, nejhůř stejně a aby to tady nestálo jen tak pro nic za nic.
Kdyby radši povyměňovali jiný věci a přestali vymejšlet píčoviny. :!:

Autor:  speed [ 17 zář 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za vyjasneni. Zitra tam jdu,tak se s nim poradim...a pak se ozvu tady,co jsme vyspekulovali:)Zatim prijemny vecer

Autor:  speed [ 17 zář 2008 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sem z toho srna,proc porad točí o tech ventilech. Proste nevi..v cem je problem. Jeste me napada,ze jsem menil olej,mam tam 5w40 ...ale to delat nemuze,co??pro me je ted dulezite,ze udelali ty tlaky,coz jsem mel stejne v planu udelat..a vysly dobre.

Autor:  Krtek-NA [ 17 zář 2008 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vyjdou tlaky je motor mechanicky v pořádku. Ale může klidně bejt přidřenej na klice, nebo něco, ale oni ho tam mají aby to mohli posoudit jestli mu něco brání v pohybu...

Autor:  speed [ 18 zář 2008 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Takze jsem doma s opravdu divnymi pocity.Vuz tam meli tri dny. Hledali problem,v diagnostice nenasli,jinde take nenasli,meli domenku na vodu ve valci a pridrene pisty,voda ve valci nenasli.Rozebrali volnobezny ventil,vycistili,prisli na to,ze "je nejaky divny" a doporucili vymenu...udajne je jeste divny i termostat,auto se nezahreje na provozni stav tak jak ma...s tim udajne souvisi narust spotreby,kdy jednotka motoru toto vyhodnoti jako potrebu davat do valcu vice benzinu...Takze sem VYHODIL 1800za ty srace....Jeste rekli,ze auto studene tuhceji startuje,takze se mam pripravit na vymenu starteru. Tlaky valcu si necham na posled .Stahujte obrazek zde http://uloz.to/763387/tlakySpeed.jpg Jinak vychazi takto :11,5 12 12,5 13 Nevim,jaky je to vysledek,ale rekl bych,ze ujde.Muj nazor. Jim to nestaci a porad tvrdi,ze jsou pridrene ventily.Ze tento test probiha za nizsich tlaku,nez jake jsou tlaky skutecne pri nastartovanem motoru a otackach 1000ot/min..Kdyz jsem odjizdel,auto se chova jako kdyz jsem ho tam vezl...stim rozdilem,ze pote co rozdelali a vycistili volnobezak se ke chcipani motoru pri prvnich 200metrech za STUDENA pridalo to,ze otacky pri prerazeni nechcou padat k volnobehu,ale drzi se vytocene,pripadne se jeste zvysi.Toto dela skutecne jen prvnich 200metru,nebo 2minuty pokud stojim studeny a nastartovany na miste. Ma nekdo pro me a za servisaky moznou odpoved?Me z nich doslova jebne:)

Autor:  Krtek-NA [ 18 zář 2008 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem neviděl že zahřátej motor je pokyn přidat dávku. To asi aby se snadněji přehrál katalyzátor nebo nevím. Ale nevím, asi bych to zkusil o dům dál. Co tam máš za olej???

Autor:  speed [ 18 zář 2008 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

nene,zahratej motor je udajne povel ubrat benzin:) Studeny je pridat benzin. Mam tam 5w40 valvoline

Autor:  Krtek-NA [ 18 zář 2008 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Tak olej je v pohodě, sice si myslím že má být 5W30, ale to nevím - do škopka teda jo.
Tak to je potom na posouzení toho kdo ten motor uvidí, ono odhadovat kde to vázne, jestli vůbec není vůbec směrodatný...

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2008 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Za studena opravdu se otáčky drží vysoko, po nastartování i 2000rpm. Takže pokud jedeš hned a 1-2 přijedeš ke křižovatce na dvojku s 1500rpm a vyřadíš, tak to opravdu může stoupnout na 2000. Po zahřátí to klesá. Jinak u Zetecu oproti jiným motorům opravdu pomalu klesají otáčky, to je vlastnost, ne chyba.

Autor:  speed [ 19 zář 2008 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

zdravicko,takze dneska sem to projel...uz jsou ty zvysene otacky dobre,vratilo se to zpet..asi si musel vycisteny volnobezny ventil sednout. Jinak kolisani k 500ot/min trva stale. Jeste me napada ventil odvetravani klikovky...nebo pak uz jen nejake cidlo teploty. S temi ventili se nechci smirit....Dnes sem poslouchal motor...trosku doslova seveli hydrostely,ale musis se do motoru zaposlouchat,abys to vnimal...ale jemne cvrkotaji i po zahrati..Chci znat vas nazor na vysledky tlaku mych valcu a jak moc mam brat vazne dle vas vyroky servisaku ford o tech tlacich,ze za volnobehu jsou tlaky jine nez jen pri zkouseni tlaku valcu manometrem..a proto zkouska neni meritko toho,ze jsou ventily 100procent ok.

Autor:  pbjun [ 19 zář 2008 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Z toho si nic nedelej... Mi kdyz se ochladi v motoru zacne bublat a otacky se drzi o 100 - 150 vys nez maj, auto pak lip tahne a je zhruba stejna spotreba a taky nikdo netusi co by to mohlo byt. Chcipani sem vyresil vymenou volnobezneho ventilu - zas tak moc penez to neni, a s tim ostatnim sem se smiril a neresim to :D Az to upadne tak se to vymeni....

Autor:  speed [ 06 črc 2009 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim,po dlouhe dobe pisu. Problem,o kterem se rozepisuji na zacatku. Tedy vycisteny volnobezny ventil u Forda melo za nasledek lepsi chovani vozu,ale az po cca 300km.To si asi jednotka nastavila potrebne udaje. Celou zimu sem projezdil s myslenkama na vadne ventily a dalsi veci,co mi rekli u fordu. v zime mi vuz obcas chcipl,pokud byl studeny a venku zima.Nyni,sem menil rozvody se znamym, Mely nalitane 80tkm.dalsich 30 by uplne vklidku zvladly.Zadne vlasecnicove prasklinky,ojete zuby,nic podobneho. Docela se podobal novemu. stejne tak kladky. Nove rozvody sem vzal od ford.sklep.pl za 1450 kc znacka Dayco,kladky tam jsou Ina. Objednal sem i volnobezny ventil a vymenil. Bylo to sice od forda,ale jinak noname za 1000kc s ujistenim,ze problemy s nimi nejsou. Po montazi se volnobeh poradne uklidnil a to i se zaplou klimou,kdy mi otacky kolisaly. Stejne tak pri vyssich otackach nezustavaji otacky viset,ale pomerne rychle padaji k volnobehu. Jeste jednu vec,po vymene oleje za 5w40 valvoline se mi zda,ze vuz a jeho chod se podstatne zjemnil a prestala mi klepat zdvihatka. spotreba je tak 2mm na rysce na 7000km.Tolik news.Vsem diky Jinak smrt servisu ford.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/