fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 CVH - žere jak tank
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19371
Stránka 2 z 3

Autor:  odletelo [ 30 zář 2008 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Těsnost prověřím, filtr taky, ale ten jsem dával nový asi před dvěma tisícema. Na liště nemám ventilek jako zetek, takže jak změřit? Bud mezi hadičku od filtru do lišty nebo mezi lištu a regulátor...

Autor:  futura [ 30 zář 2008 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kdysi mi to nejaky manik meril mezikusem mezi privodem a listou, tohle by melo ukazat tlak na vstricich.

Autor:  odletelo [ 30 zář 2008 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mi to nedalo a kouknul jsem na rozvody, seděj na značkách. Když odpojím jakoukoliv hadičku ze sání (třeba podtlak pro spínač aktivního uhlí, nebo regulátoru paliva) tak motor běží perfektně a po odpojení volnoběžnýho ventilu tak se drží taky dobře, žádný cukání. To jsem jenom tedkon vypozoroval

Autor:  Krtek-NA [ 30 zář 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Falešnej vzduch??? Po odpojení volnoběžáku by měl motor chcípnout. Nebo zůstal otevřenej volnoběžák a je tím pádem v prdeli, nebo není zavřená škrtící klapka. Jedno z toho. :wink:

Autor:  odletelo [ 30 zář 2008 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Po odpojení volnoběžnáku nemá chcípnout pouze klesne volnoběh na 750 otáček takhlen je to daný pro CVH navím jak jiný motory. Mám ještě jeden tak ho tam šoupnu a uvidí se :wink:

Autor:  Krtek-NA [ 30 zář 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžák zajištuje obtok škrtící klapky, CVH to má snad stejně. Buďto ti nedovírí škrtící klapka nebo je problém někde tam. Chce to aby se k tomu vyjádřil taky někdo to auto má, já tohle plácám z hlavy, Autodata mám podrápaný abych se podíval jak to tam je... :!:

Autor:  petradam [ 30 zář 2008 23:16 ]
Předmět příspěvku:  velka spotreba

s tim cukáním mam taky problém málo plynu tak 2500 ot a když se jede pod plynem tak nic.
a žere mi to tak 15 l na 100km

Autor:  futura [ 01 říj 2008 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

U CVH tofakt podle chytry knihy ma jen klesnout, dostelovava se to odpojeny , chcipaj Zmetcy a to jak jsem koukal ne vsechny.S timhle poslednim vyvojem bych uz byl skoro jistej, ze jde o moc bohatou smes, ted jen prijit na to, kde je chybka.

Autor:  fenca007 [ 01 říj 2008 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Lambda? :smt102

Autor:  odletelo [ 01 říj 2008 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Lambdu mám novou - možná je mrtvá. Udělám jednu úchylárnu lambda když má indikovat bohatou směs tak napětí je vetší než 0.6V, takže vezmu zdroj nastavím tak 0.7 až 1V a zkusím simulovat bohatou, když to pomůže tak je to jasný :wink:

Autor:  Wizzy [ 01 říj 2008 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

1) změřit tu lambdu na osciloskopu, jestli je ok
2) změřit jestli i to nové čidlo na teplotu vody není blbé, náhoda je blbec
3) změřit tlak paliv ana liště, jestli není v loji regulátor.

Nic jiného snad nijak výrazně spotřebu nemůže ovlivnit, aby to žralo dvojnásob. Ještě možná zacpaný výfuk, ale to by se mu nechtělo točit.

Autor:  odletelo [ 01 říj 2008 09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: velka spotreba

petradam píše:
s tim cukáním mam taky problém málo plynu tak 2500 ot a když se jede pod plynem tak nic.
a žere mi to tak 15 l na 100km


Tak aspon nejsem sám :-D cuká jen při 2500 když to trošku přiživuju, je to tak? Je jedno jestli mám za dvě nebo za tři... Měřil jsi poták klapky? Možná budeš mít uplně stejnej problém jako já :wink:

Autor:  fenca007 [ 01 říj 2008 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

odletelo píše:
Lambdu mám novou - možná je mrtvá. Udělám jednu úchylárnu lambda když má indikovat bohatou směs tak napětí je vetší než 0.6V, takže vezmu zdroj nastavím tak 0.7 až 1V a zkusím simulovat bohatou, když to pomůže tak je to jasný :wink:
jestli jsi ji měnil sám,je možné že pořádně nesnímá.Skus vytáhnout,pročistit a stříknou sprejem na kontakty.jinak jsi snad jak tady čtu vyskoušel všechno :wink:

Autor:  odletelo [ 01 říj 2008 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

fenca007 píše:
odletelo píše:
Lambdu mám novou - možná je mrtvá. Udělám jednu úchylárnu lambda když má indikovat bohatou směs tak napětí je vetší než 0.6V, takže vezmu zdroj nastavím tak 0.7 až 1V a zkusím simulovat bohatou, když to pomůže tak je to jasný :wink:
jestli jsi ji měnil sám,je možné že pořádně nesnímá.Skus vytáhnout,pročistit a stříknou sprejem na kontakty.jinak jsi snad jak tady čtu vyskoušel všechno :wink:


Jsem elektromechanik takže jsem jí měnil sám a na sto procent jsem si jistý, že jsem ji připojil správně. Ale z praxe vím, že i nové součástky jsou mrtvý

Autor:  fenca007 [ 01 říj 2008 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Uvydíš,že to bude nějaká blbost.

Autor:  petradam [ 01 říj 2008 17:38 ]
Předmět příspěvku:  fiesta

hele ještě nějak moc ne ale chystám se na to a stou spotřebou je to prý normální je to totiž fiesta turbo :lol:

Autor:  odletelo [ 01 říj 2008 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Připojil jsem místo lambdy necelý volt a žádná změna, možná to bylo málo, nebo jsem málo projel. Už to bylo zminovaný že by to mohl být vejfuk. Bylo by možný aby lambda hlásila nesmysli kdyby byl zacpaný vejfuk? Vejfuk je na několika místech už svařovaný a už má něco za sebou

Autor:  Wizzy [ 02 říj 2008 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

Připojit stálé napětí místo lambdy moc funkční není, ten signál má cyklovat... Proto ten osciloskop...
http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php

Autor:  Krtek-NA [ 02 říj 2008 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

odletelo píše:
Připojil jsem místo lambdy necelý volt a žádná změna, možná to bylo málo, nebo jsem málo projel. Už to bylo zminovaný že by to mohl být vejfuk. Bylo by možný aby lambda hlásila nesmysli kdyby byl zacpaný vejfuk? Vejfuk je na několika místech už svařovaný a už má něco za sebou

No vono by to mělo cyklovat, aby to fungovalo. Takhle si to maximálně šopnul do nouzáku. :wink:
Zkusil bych nějakej generátor obd. signálu s ampl. 1 V Horší bude zjistit časovou osu. Ale lambdou to asi nebude, když je nová. :!:

Autor:  odletelo [ 02 říj 2008 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

když jsem lambdu měnil tak jsme jí i měřil na osciloskopu sice ne digitálním pouze analogem a k tomu ještě bez synchronizace takže to pořádně nešlo. Podle grafu jsem naměřil průběh č. 6 takže špatně. Zkusím si někde půjčit sto procentně funkční nebo udělám indikátor

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/