fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 črc 2024 17:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 14:11 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
sevaman píše:
jo karburátory jsou krásná věc, ale nemyslim že by se chtěl dostávat s 1,3 na ten výkon jak píšeš pokud to jenom díky karbecům a vačce jde :wink: . Hlavně se z toho stává už normálně nepoužitelné auto protože spotřeba ti vyletí až někam.... na kterou se ta XR3 nedostane a stejně ti bude pořád dýchat na záda. Další otázka je jaká je životnost motoru...bez go a nějakých "lepších" vnitřností asi ne moc velká pochybuju že ta 1,3 snese nějaké extrémní zvyšování výkonu... výsledek jasný v autě utopených hafo prachu s 1,3 vyhnanou na doraz... osobně když už bych si to auto chtěl nechat tak bych udělal swap za lepší motor...ovšem další investice do podvozku brzd..prostě klasika :-)


právě o to jde naklepat prdel xrku 1.3kou životnost motoru nevim pochybuju že by karoserie přežila dalších 10 let, a takhle malé upravy motor jen tak nezničej, jinak spořeba- já mam escorta mk1 2.0 2x dvojitý weber idf45 jezdim okolo 15 litrů a řádná spořivá jízda, už snim řádim 8 let a nevidím nějaký opotřebení a vem si ře je to skoro o 20 starší kára než vaše stroje, mam jen zvětšený ventily vačku 290 a laděný výfuk originál ford rs2000 nedá mě ani RSoctávie a cenově to stálo pár peněz
a jak tady už někdo zminoval dej si do 1.3 např 1.6 a jdi na technickou podle...

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 15:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
tak ono je to taky hodně o váze. Už jsem zastáncem názoru, že nejlepší když chceš aby ti auto jelo, je začít odlehčovat...začal bych vypakováním všech nepotřebných věcí z interiéru (zadní sedačky tapecíry muzika atd.) to budeš mít zadarmo, pak nějaké skořepiny místo křesel co tam máš, kola, laminátové díly třeba tu http://www.pesch.cz/ford/ford-escort-cosworth ( cosworth ať už to vypadá :-D ) karbon bude asi finančně mimo :lol: ...no a pak bych si udělal podvozek a brzdy u escorta výhoda spousty dílů z výkonějších verzí..., teprve potom řešit výkon....klasika svíčky, nějaký kvalitní filtr (výkon asi nepřídá ale tak pro ten pocit :-D) hlavně odstínit od motoru, odlehčit setrvák ať to de rychlejc do otáček, udělat si svody, protože co vím tak aspoň u nissana nejsou z výroby bůhví jak dokonalé) nemotal bych je termopáskou když bys měl odstíněné sání oni taky svody umí prasknout přehřátím.... atd. věcí na vylepšení je spousta máš jenom takový skromný návrh asi toho nejlevnějšího ;-)

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 20:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
teda pánove,možná mam dlouhý vedení,ale nechápu jednu věc.tuning je pěkná věc,určitě dobrej koníček,ale nevim proč člověk kterej vo autě neví pravděpodobně vůbec nic,chce dělat ze sotva jezdícího cestovního auta polozávoďák.chápu když si mechanik nebo člověk léty praxe znalý chce udělat závoďák z auta u kterých se prostě větší výkony nevyrábý a auto ho jakymsi důvodem přitahuje nebo chce z auta s většim obsahem dostat takovej výkon kterej se v sérii nedělá a z auta má o to větší radost že si ho stavý sám což se v případě matheuse říct nedá,protže takový zásahy co tu píšete si asi sám neudělá když to nikdy předtim nedělal ani neviděl dělat.nemyslim si že ač může bejt sebešikovnější když si přečte radu tady na fóru eventuelně skoukne pár fotek že by to z fleku udělal.kort když jak řiká neoplývá penězma.když si koupí auto s motorem o obsahu 2.5 - 3.0,tak má výkon 3x takovej než má teď a eště mu půlka peněz z prodeje původního auta zbyde,páč takovýhle obsahy sou za pár kaček :?

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 00:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
no už jsem předtím psal že ta 1,3 nemá smysl... dál už jsem se spíš nechal unést a popustil uzdu fantazii jak bych v jeho případě postupoval já... :lol: ale tak nemyslím si že bych mu tam radil nějaké extra věci teda až na ty laminátové díly (ale zase ta váha...8) ) :lol: jinak jsou to víceméně běžné postupy a lehké úpravy...jak říkám vyházej si interiér to máš zadarmo a na těch 44kw to pude možná aj docela poznat :-D :-D :-D

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 00:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
jinak slyšel jsem o borcovi kterej to dohnal tak daleko v odlehčování že navrtával díry do kastle aby ušetřil nějaké to kilo :-D :-D

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 00:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Citace:
jinak slyšel jsem o borcovi kterej to dohnal tak daleko v odlehčování že navrtával díry do kastle aby ušetřil nějaké to kilo


Tak to uz je dost husty :-D

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 00:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Matheus, jedna rada, seriózna. Ja som mal 1,4. Spotreba na kašu a do kopca iba tlačiť. Asi som mal šťastie, ale predal som za 86.500 a kúpil som 1,8 16V komajna za 86.000. Šlape to v pohode, až na nejaké malé problémy, ale tie sú už na tomto fóre známe. Ale pomer výkon:spotreba neporovnateľný....:-)

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 12:28 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
oli_2 píše:
teda pánove,možná mam dlouhý vedení,ale nechápu jednu věc.tuning je pěkná věc,určitě dobrej koníček,ale nevim proč člověk kterej vo autě neví pravděpodobně vůbec nic,chce dělat ze sotva jezdícího cestovního auta polozávoďák.chápu když si mechanik nebo člověk léty praxe znalý chce udělat závoďák z auta u kterých se prostě větší výkony nevyrábý a auto ho jakymsi důvodem přitahuje nebo chce z auta s většim obsahem dostat takovej výkon kterej se v sérii nedělá a z auta má o to větší radost že si ho stavý sám což se v případě matheuse říct nedá,protže takový zásahy co tu píšete si asi sám neudělá když to nikdy předtim nedělal ani neviděl dělat.nemyslim si že ač může bejt sebešikovnější když si přečte radu tady na fóru eventuelně skoukne pár fotek že by to z fleku udělal.kort když jak řiká neoplývá penězma.když si koupí auto s motorem o obsahu 2.5 - 3.0,tak má výkon 3x takovej než má teď a eště mu půlka peněz z prodeje původního auta zbyde,páč takovýhle obsahy sou za pár kaček :?



výkon 2.5-3.0 tam je ale je tam taky dvonásobná váha nevim jak u ostatních značek ale např u forda scorpio je 2.9i na tom uplně stejně jako escort 1.6 xr3i a jinak jestli je nešikovnej tak at nic nedělá, jen reaguji na to co se ptal jak zvýšit výkon, a podle mě vyměnit karbeci a výfuk snad zvládne každý, dávat čip je nesmysl, jo třeba subaru budiš ale u esca zbytečný

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 13:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No docela by mě zajímalo kam by se ten čip v případě karburátorů dával :shock:

No k věci 1.3ku upravovat má smysl jenom v jednom případě a to pokud ho vyloženě staví na závody, tudíž kvůli skupině. Jelikož toto asi nebude ten případ, tak doporučuje jednoznačně vyměnit celé auto, případně aspoň motor (záleží na stavu kastle)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2008 22:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2008 23:20
Příspěvky: 155
Bydliště: Plzeň - Jih
no me by se hlaven libila ta spotreba okolo 15litru :smt044 :smt043 :smt044 to by mi semnou prastilo stim jezdit kazdej den treba do prace..

_________________
Ford Escort rv.94 Saphir 1.6 16v 88PSů
skoda favorit 136


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2008 00:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Pane Capri....vase auta jsou masakr a msylim ze by si taky zaslouzli byti videny zde pritomnymi, coz hodit par fotek do sekce tuning? Vim ze to tam moc nepatri...ale....treba psychocernej transit s tim ujetym vlekem a na nem to RS??? To je myslim dost ujete... :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2008 00:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
...sorry za OT ale nemohl jsem jinak...

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 378#223378

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Naposledy upravil angličák dne 06 říj 2008 01:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2008 00:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
...jinak na ladeni 1.3 bych se fakt vykaslal, pokud auto je na daily ride...idelani reseni je swap, pokud majitel chce mermomoci vic kobyl...a v tomto pripade je ta 1.6 slusne reseni, ktere nemusi byt ani cenove mimo...samozrejme se invenci meze nekladou a napcat N7A RS je taky reseni...ale to uz bych rekl ze je lepsi sehnat cele RS a na 1.3 zapomenout...

Odlehceni je taky reseni....ale opet tim znatelen utrpi komfort cehokoliv...ad laminaty od Pesche....jsou delane na Coswortha, kterej ma jinej rozvor, tudiz v podstate na obyc Esco nesedi....hlavne opticky to pusobi debilne...

Pro silence je reseni co bylo popsano vyse...Webery, vacky...ale to si myslim ze neni reseni, ktere by bylo realne...financne... :-D

A nebo ma pan hodne penez? Sem s nim... :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2008 00:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
dj.DEKL píše:
On má ale 1.3 :?


1.3 nebo 1.4? Neni to putna..? CVH jako CVH...vsechny jsou stejne...

DETAILISTO!!!! :smt047

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 06:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
1,3 je OHV. Konstrukčně stejnej jak motor z Favorita - 3x uložená klikovka a řetěz...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 09:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
a stejnej jak motor s filcky taky :)

al jak už tu bylo řečeno několikrát i mnou - vykašlat se na to. protože - když by to moc nestálo, tak by to za moc nestálo.....

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 10:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
George V. píše:
1,3 je OHV. Konstrukčně stejnej jak motor z Favorita - 3x uložená klikovka a řetěz...


1.3 je i OHC...CVH....takze tak...myslim ze tazateli je uz jedno co tady blabolime...kazdopadne mam pocit ze nikde presnej typ motoru neuvedl...tech OHV jsem v Escortech moc nevidel..na rozdil od Fiesty...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 10:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...no ono je to právě naopak. 1,3 OHC v Escortech nejsou, jen OHV. OHC se motovaly (ještě montují?) do Fiesty.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 10:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
......to neni pravda.....!!!!!!!

Od Mk.III Escorta se do nej montovaly motory CVH (Compund Valve Hemi) ktere jsou OHC, vacka v hlave, rozvod remenem....byly 1.3, 1.4, 1.6....RST...je taky OHC....

Prave ze ty OHV jsou celkem malo videne....protoze jsou to stare motory jeste z Mk.II Cortiny...presne znaceny coby Crossflow...

Mne neuhadas!!!

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Naposledy upravil angličák dne 08 říj 2008 10:25, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2008 10:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
1,3 od Mk. V byla OHV. Rač nahlédnout do Etzolda, nebo příručky...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz