fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zvýšení výkonu motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19379
Stránka 2 z 3

Autor:  capri [ 03 říj 2008 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

sevaman píše:
jo karburátory jsou krásná věc, ale nemyslim že by se chtěl dostávat s 1,3 na ten výkon jak píšeš pokud to jenom díky karbecům a vačce jde :wink: . Hlavně se z toho stává už normálně nepoužitelné auto protože spotřeba ti vyletí až někam.... na kterou se ta XR3 nedostane a stejně ti bude pořád dýchat na záda. Další otázka je jaká je životnost motoru...bez go a nějakých "lepších" vnitřností asi ne moc velká pochybuju že ta 1,3 snese nějaké extrémní zvyšování výkonu... výsledek jasný v autě utopených hafo prachu s 1,3 vyhnanou na doraz... osobně když už bych si to auto chtěl nechat tak bych udělal swap za lepší motor...ovšem další investice do podvozku brzd..prostě klasika :-)


právě o to jde naklepat prdel xrku 1.3kou životnost motoru nevim pochybuju že by karoserie přežila dalších 10 let, a takhle malé upravy motor jen tak nezničej, jinak spořeba- já mam escorta mk1 2.0 2x dvojitý weber idf45 jezdim okolo 15 litrů a řádná spořivá jízda, už snim řádim 8 let a nevidím nějaký opotřebení a vem si ře je to skoro o 20 starší kára než vaše stroje, mam jen zvětšený ventily vačku 290 a laděný výfuk originál ford rs2000 nedá mě ani RSoctávie a cenově to stálo pár peněz
a jak tady už někdo zminoval dej si do 1.3 např 1.6 a jdi na technickou podle...

Autor:  sevaman [ 03 říj 2008 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak ono je to taky hodně o váze. Už jsem zastáncem názoru, že nejlepší když chceš aby ti auto jelo, je začít odlehčovat...začal bych vypakováním všech nepotřebných věcí z interiéru (zadní sedačky tapecíry muzika atd.) to budeš mít zadarmo, pak nějaké skořepiny místo křesel co tam máš, kola, laminátové díly třeba tu http://www.pesch.cz/ford/ford-escort-cosworth ( cosworth ať už to vypadá :-D ) karbon bude asi finančně mimo :lol: ...no a pak bych si udělal podvozek a brzdy u escorta výhoda spousty dílů z výkonějších verzí..., teprve potom řešit výkon....klasika svíčky, nějaký kvalitní filtr (výkon asi nepřídá ale tak pro ten pocit :-D) hlavně odstínit od motoru, odlehčit setrvák ať to de rychlejc do otáček, udělat si svody, protože co vím tak aspoň u nissana nejsou z výroby bůhví jak dokonalé) nemotal bych je termopáskou když bys měl odstíněné sání oni taky svody umí prasknout přehřátím.... atd. věcí na vylepšení je spousta máš jenom takový skromný návrh asi toho nejlevnějšího ;-)

Autor:  oli_2 [ 03 říj 2008 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

teda pánove,možná mam dlouhý vedení,ale nechápu jednu věc.tuning je pěkná věc,určitě dobrej koníček,ale nevim proč člověk kterej vo autě neví pravděpodobně vůbec nic,chce dělat ze sotva jezdícího cestovního auta polozávoďák.chápu když si mechanik nebo člověk léty praxe znalý chce udělat závoďák z auta u kterých se prostě větší výkony nevyrábý a auto ho jakymsi důvodem přitahuje nebo chce z auta s většim obsahem dostat takovej výkon kterej se v sérii nedělá a z auta má o to větší radost že si ho stavý sám což se v případě matheuse říct nedá,protže takový zásahy co tu píšete si asi sám neudělá když to nikdy předtim nedělal ani neviděl dělat.nemyslim si že ač může bejt sebešikovnější když si přečte radu tady na fóru eventuelně skoukne pár fotek že by to z fleku udělal.kort když jak řiká neoplývá penězma.když si koupí auto s motorem o obsahu 2.5 - 3.0,tak má výkon 3x takovej než má teď a eště mu půlka peněz z prodeje původního auta zbyde,páč takovýhle obsahy sou za pár kaček :?

Autor:  sevaman [ 04 říj 2008 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

no už jsem předtím psal že ta 1,3 nemá smysl... dál už jsem se spíš nechal unést a popustil uzdu fantazii jak bych v jeho případě postupoval já... :lol: ale tak nemyslím si že bych mu tam radil nějaké extra věci teda až na ty laminátové díly (ale zase ta váha...8) ) :lol: jinak jsou to víceméně běžné postupy a lehké úpravy...jak říkám vyházej si interiér to máš zadarmo a na těch 44kw to pude možná aj docela poznat :-D :-D :-D

Autor:  sevaman [ 04 říj 2008 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

jinak slyšel jsem o borcovi kterej to dohnal tak daleko v odlehčování že navrtával díry do kastle aby ušetřil nějaké to kilo :-D :-D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 04 říj 2008 00:26 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
jinak slyšel jsem o borcovi kterej to dohnal tak daleko v odlehčování že navrtával díry do kastle aby ušetřil nějaké to kilo


Tak to uz je dost husty :-D

Autor:  Mlynec [ 04 říj 2008 00:33 ]
Předmět příspěvku: 

Matheus, jedna rada, seriózna. Ja som mal 1,4. Spotreba na kašu a do kopca iba tlačiť. Asi som mal šťastie, ale predal som za 86.500 a kúpil som 1,8 16V komajna za 86.000. Šlape to v pohode, až na nejaké malé problémy, ale tie sú už na tomto fóre známe. Ale pomer výkon:spotreba neporovnateľný....:-)

Autor:  capri [ 04 říj 2008 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

oli_2 píše:
teda pánove,možná mam dlouhý vedení,ale nechápu jednu věc.tuning je pěkná věc,určitě dobrej koníček,ale nevim proč člověk kterej vo autě neví pravděpodobně vůbec nic,chce dělat ze sotva jezdícího cestovního auta polozávoďák.chápu když si mechanik nebo člověk léty praxe znalý chce udělat závoďák z auta u kterých se prostě větší výkony nevyrábý a auto ho jakymsi důvodem přitahuje nebo chce z auta s většim obsahem dostat takovej výkon kterej se v sérii nedělá a z auta má o to větší radost že si ho stavý sám což se v případě matheuse říct nedá,protže takový zásahy co tu píšete si asi sám neudělá když to nikdy předtim nedělal ani neviděl dělat.nemyslim si že ač může bejt sebešikovnější když si přečte radu tady na fóru eventuelně skoukne pár fotek že by to z fleku udělal.kort když jak řiká neoplývá penězma.když si koupí auto s motorem o obsahu 2.5 - 3.0,tak má výkon 3x takovej než má teď a eště mu půlka peněz z prodeje původního auta zbyde,páč takovýhle obsahy sou za pár kaček :?



výkon 2.5-3.0 tam je ale je tam taky dvonásobná váha nevim jak u ostatních značek ale např u forda scorpio je 2.9i na tom uplně stejně jako escort 1.6 xr3i a jinak jestli je nešikovnej tak at nic nedělá, jen reaguji na to co se ptal jak zvýšit výkon, a podle mě vyměnit karbeci a výfuk snad zvládne každý, dávat čip je nesmysl, jo třeba subaru budiš ale u esca zbytečný

Autor:  Jimmy [ 04 říj 2008 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

No docela by mě zajímalo kam by se ten čip v případě karburátorů dával :shock:

No k věci 1.3ku upravovat má smysl jenom v jednom případě a to pokud ho vyloženě staví na závody, tudíž kvůli skupině. Jelikož toto asi nebude ten případ, tak doporučuje jednoznačně vyměnit celé auto, případně aspoň motor (záleží na stavu kastle)

Autor:  Kodl54 [ 05 říj 2008 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

no me by se hlaven libila ta spotreba okolo 15litru :smt044 :smt043 :smt044 to by mi semnou prastilo stim jezdit kazdej den treba do prace..

Autor:  angličák [ 06 říj 2008 00:41 ]
Předmět příspěvku: 

Pane Capri....vase auta jsou masakr a msylim ze by si taky zaslouzli byti videny zde pritomnymi, coz hodit par fotek do sekce tuning? Vim ze to tam moc nepatri...ale....treba psychocernej transit s tim ujetym vlekem a na nem to RS??? To je myslim dost ujete... :-D

Autor:  angličák [ 06 říj 2008 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

...sorry za OT ale nemohl jsem jinak...

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 378#223378

Autor:  angličák [ 06 říj 2008 00:54 ]
Předmět příspěvku: 

...jinak na ladeni 1.3 bych se fakt vykaslal, pokud auto je na daily ride...idelani reseni je swap, pokud majitel chce mermomoci vic kobyl...a v tomto pripade je ta 1.6 slusne reseni, ktere nemusi byt ani cenove mimo...samozrejme se invenci meze nekladou a napcat N7A RS je taky reseni...ale to uz bych rekl ze je lepsi sehnat cele RS a na 1.3 zapomenout...

Odlehceni je taky reseni....ale opet tim znatelen utrpi komfort cehokoliv...ad laminaty od Pesche....jsou delane na Coswortha, kterej ma jinej rozvor, tudiz v podstate na obyc Esco nesedi....hlavne opticky to pusobi debilne...

Pro silence je reseni co bylo popsano vyse...Webery, vacky...ale to si myslim ze neni reseni, ktere by bylo realne...financne... :-D

A nebo ma pan hodne penez? Sem s nim... :-D

Autor:  angličák [ 06 říj 2008 00:58 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
On má ale 1.3 :?


1.3 nebo 1.4? Neni to putna..? CVH jako CVH...vsechny jsou stejne...

DETAILISTO!!!! :smt047

Autor:  George V. [ 08 říj 2008 06:16 ]
Předmět příspěvku: 

1,3 je OHV. Konstrukčně stejnej jak motor z Favorita - 3x uložená klikovka a řetěz...

Autor:  LeMans [ 08 říj 2008 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

a stejnej jak motor s filcky taky :)

al jak už tu bylo řečeno několikrát i mnou - vykašlat se na to. protože - když by to moc nestálo, tak by to za moc nestálo.....

Autor:  angličák [ 08 říj 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
1,3 je OHV. Konstrukčně stejnej jak motor z Favorita - 3x uložená klikovka a řetěz...


1.3 je i OHC...CVH....takze tak...myslim ze tazateli je uz jedno co tady blabolime...kazdopadne mam pocit ze nikde presnej typ motoru neuvedl...tech OHV jsem v Escortech moc nevidel..na rozdil od Fiesty...

Autor:  George V. [ 08 říj 2008 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

...no ono je to právě naopak. 1,3 OHC v Escortech nejsou, jen OHV. OHC se motovaly (ještě montují?) do Fiesty.

Autor:  angličák [ 08 říj 2008 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

......to neni pravda.....!!!!!!!

Od Mk.III Escorta se do nej montovaly motory CVH (Compund Valve Hemi) ktere jsou OHC, vacka v hlave, rozvod remenem....byly 1.3, 1.4, 1.6....RST...je taky OHC....

Prave ze ty OHV jsou celkem malo videne....protoze jsou to stare motory jeste z Mk.II Cortiny...presne znaceny coby Crossflow...

Mne neuhadas!!!

Autor:  George V. [ 08 říj 2008 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

1,3 od Mk. V byla OHV. Rač nahlédnout do Etzolda, nebo příručky...

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/