fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vykon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19511
Stránka 2 z 3

Autor:  master [ 13 říj 2008 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak jako zrovna u ty jeho 1,6 16 V je to fakt na prd, ten motor je jebka, ale myslim to vseobecne na vsechyny podobny otazky.

Autor:  Krtek-NA [ 13 říj 2008 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dobře, ať vymění za 1,8 a pak tvoje úpravy co jsi popsal a nebude mít konkurenci ani u "dvoulitrů" sice otázka peněz, ale....

Autor:  Jimmy [ 13 říj 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

8-10tis?? To asik nee. Jen ty vačky vyjdou na 13tis (přebroušení), nové na 19tis. Píšou + 12PS. :smt017

Autor:  LeMans [ 14 říj 2008 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

psal sem sáhodolouhou odpověd ale tady to nemá cenu. VŠICHNI, co tomu rozumí píšou to samé - vyměnit motor, lidi se na to ptají milionkrát a milionkrát dostanou stejnou odpověd.
Když někdo nechce měnit motor, tak at nedělá nic. Protože NIC JINÉHO NEMÁ SYMSL!! A rozčilovat se že to nejsem schopni pochopit- tak zkus spíš typochopit, že když je něco JEDINÉ ROZUMNÉ řešení, tak je prostě jediné. A zase sem se stejně kua rozepsal.

Autor:  angličák [ 14 říj 2008 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

master....hele....fak nema smysl ti oponovat....navadis fakt naprosto blbym smerem...ty uvazujes moc sofistikovane...coz je super pro nekoho kdo chce fakt stavet cistokrevny race projekt...ma dost penez, zrucnosti apod...a stejne se nedobere k vykonu, ktery da ta 1.8...

Chci dodat, ze kazdy normalni clovek, co by mu to tam montoval, by mel poskytnout zaruku, predpokladat apriori to,ze kazdej prodejce dilu je zmrd, co zataji realny stav motoru je fakt paranoia...

Nastrelim tady cenu za 1,8 96 kw, za predpokladu ze spojka na jeho aute je o.k...motor 77 kw tak 3-5 litru dle stavu, prestavbovy set na 96 kw tak cca taky 3000...coz je sest az 8000...z montazi treba do 10-12 000....je to hruby nastrel...a to do toho nezahrnuju to, ze tu 1.6 by mohl prodat, nebo ji vnutit nekomu, kdo to tam napere, jako protihodnotu...treba mi... :-D

A na zaver chci rict ze existuje funkce HLEDAT, kterou se daji obdobne nesmyslne diskuze vyhledat....

Autor:  angličák [ 14 říj 2008 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

master...jeste neco....ty sam si neco s motorem nekdy delal, ze tak presne vsechno vis? Nechci tady pusobit jako nafoukanec co vi vsechno...ale neco malo vim...hm...

A nase reakce nejsou negativni....je to jen diskuze...

Autor:  LeMans [ 14 říj 2008 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

Master: tak mě ještě tak napadlo.. můžeš nám tu, když se o tom tak vehementně zmiňuješ, osvětlit co mu vlastně ta vačka konkrétního přinese a na jakém principu funguje? a když už v tom vudeš, tak napiš co všechno souvisí s takovou výměnou vačky aby byla smysluplná..

Autor:  master [ 14 říj 2008 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokud si to dobre pamatuju, tak ostra vacka pozmeni casovani ventilu a strih mezi nimi. Jinak sem mel uz parkrat moznost se svyst s podobne upravenym autem a od seriovky to rozdil je. Sice chapu, ze ne takovy jako dat tam o 200 ccm vetsi motor, ale pro nekoho to je konicek. Jiank takovy ty pokusy s rezonatorem, filtrama atd. sem mel na vlastnima autama. Jiank samozrejme nerikam, ze takovyhle vsechny upravy co jsou v tehle diskuzy napsany pridaj nejak megabrutalne vykon, ale i to malo nekomu staci. Samozrejme opakuju, ze vymenit motor je nejlepsi, o tom neni pochyb a nechci se s Vami nejak hadat.

Autor:  LeMans [ 14 říj 2008 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

ještě by mě zajímalo proč se té vačce říká ostrá.. a co všechno souvisí s její výměnou.. pls... protože pokud by do toho někdo šel měl by to vědět...

Autor:  futura [ 14 říj 2008 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

Teda nechtel jsem se tady moc vyjadrovat, ale nejak mi to neda, treba to nekomu k necemu bude. U vetsiny motoru stari a najetych km, ktery jsou tady v prumeru zastoupeny muze sportovni vacka mozna nahradit nejaky semiky, ktery starim chcipli, takze pokud vyrobce uvadi narust 10 a vic hp, tak se ve vetsine pripadu dostanu na hodnoty novyho, hezky rozchozenyho motoru. Kdyz vezmu v uvahu, ze do skoroseriovyho motoru na bezny jezdeni se hodej jen vacky ze spodnich pater nabidky, vetsinou oznacovany jako fast road, hight torque, nebo obdobne, proste lehce optimalizovana serie, tak za jejich cenu ,aspon u renomovanych firem bych si skoro troufnul udelat GO motoru, ktera by asi prinesla vetsi uzitek.Mozna mam blbou filosofii, ale nejak jsem casem dospel k tomu, ze mit na motoru vykonovy upravy jen nekde a ostatni nechat v puvodnim, mnohdy znacne ojetym stavu je cesta do pekel, tahle kombinace dlouho nefunguje a za ty investice potom mi to nestoji.
Howg

Autor:  master [ 14 říj 2008 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ano tva filosofie je spravna, ale kdyz vim nebo tusim, ze mam spatny krouzky, podpaleny dva ventily nebo neco podobneho tak nebudu vrazet do uprav, ale do oprav.
Jinak te vacce se rika ostra, protoze je skutecne ostrejsi nez seriova. Vymenu sem nikdy nedelal, ale rekl bych, ze je potreba sundat viko ventilu, rozvody,sundat puvodni vacku a zrejme jeste neco.

Jinak vzkaz pro ostatni: to ze nejsem na foru znamej a nejsme moc ukecanej fordak, neznamena, ze o autech nic nevim. Nejsem sice nejakej profik, ale sem vyucenej v oboru a vim, ze motor je hlavne o fyzice. Hlavne at si nekdo o me nemysli, ze sem takovej ten typek co si kazdej mesic kupuje tuning a na kazdy svoje auto cpe ladak, aby se ukazal jak mu to rve a na bok auta si da napis RS a pod kapotou ma 1,2HTP.

Autor:  fenca007 [ 14 říj 2008 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

master:však ti taky nikdo nic neříká a názor je názor,proto jsou fora-víc hlav víc ví :-)A až budeš ukecaný tak ti to ani nepříjde :-)

Autor:  Bumerank [ 14 říj 2008 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

master: myslím, že LM se ptal spíš co dalšího musí na motoru upravit, když už bude dávat ostrou vačku - co jsem se dočetl, tak určitě taky řídící jednotku... :-)

Autor:  oli_2 [ 14 říj 2008 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

master:navážu na Bumeranka a LeMansovo otázky ohledně dalších věcí s výměnou vačky.myslim že lemy tě nechtěl zkoušet z rozborky a zborky,ale spíš tě chtěl dovést k tomu abys vypsal to co je v souvyslosti s tim udělat a vymenit a tim dospět k dalšim investicím s tim spojenym.po součtu těhle částek se vopravdu dospěje k tomu,že to je k ničemu.

Autor:  Bumerank [ 14 říj 2008 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

mňo...asi tak! :-)

Autor:  fenca007 [ 14 říj 2008 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

tak tak :-)

Autor:  master [ 14 říj 2008 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jasne uznavam, to je pravda. Jen sem proste chtel odpovedet na puvodni otazku: Jak zvysit vykon u motoru co tam ma. Podle me by docela dost lidi zajimalo jak zvysit vykon i bez ohledu na vysokou cenu. Proste jen vedet jak se to da udelat.

Autor:  Bumerank [ 14 říj 2008 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

ok...dejme tomu, že jsi dával obecnou radu, jak zvýšit výkon u všech motorů, tedy i u tazatelova... :D

Autor:  Jimmy [ 14 říj 2008 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

master píše:
Jinak te vacce se rika ostra, protoze je skutecne ostrejsi nez seriova.


Já jsem teda úplně naprostý začátečník a laik, ale není náhodou ostřejší vačka naopak daleko víc zaoblenější? A nejmenuje se náhodou ostrá proto, že její dosedací plocha je strmější? Tím pádem se ventil rychleji otvírá a zavírá přitom je déle otevřený a tím pádem se válec lépe plní a vyfukuje? Ale to já jen tak střílím od boku 8)

Autor:  Jimmy [ 14 říj 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Která z těchto dovou bude ta ostřejší??? :-)

Obrázek

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/