fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 18:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 12:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
Alven píše:
Honza 2 píše:
je možné,že zpřísnily emisní limity,ale přeci to nemuže být o tolik aby neprošli auta emisní kontrolou??


To imho mozny neni, kazdy auto ma predepsany, jakych hodnot ma dosahovat.. to se menit nemuze...


Dají se někde sehnat tyto hodnoty na vozy Ford?? ?? Koukal jsem po internetu a neustále se česká republika hájí neustálými změnami z EU a nikde jsem nenašel jak to je nyní, aby prošel Emisemi na svém voze. Ja jen aby to nezkoušely znova to obejít na emisích a nebo budu muset jinam.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 12:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007 18:28
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
netusim jestli je to nekde na netu,ale predevsim by jsi to mel mit v takovy ty karticce, kterou predkladas pri emisich. tam jsou mezni hodnoty pro tvoje auto

_________________
Ford Escort RS2000 94'
Ford Escort 98 / 1.6 16V v hodne chude vybave, bohuzel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 13:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
Nechci toto téma zasekávat jinými příspěvky,ale na fóru jsem to nikde nenašel hodnoty vozů a na té kartě emisí u mého vozu je pouze :

Volnoběh Zvýšené otáčky
Obsah CO % max.0,50 0,30 max.
Lambda ----- 1 +/- 0,03
Obsah HC - ppm max.100 100.max.

Takže stejně nezjistím zda mi funguje správně jak Katalyzátor tak i Lambda.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... %E9m#84625

Pouze u příspěvku od " Naganta " jsou uvedené hodnoty.
Takže má katalyzátor stále v naprostém pořádku.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 17:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak to nevím, proč Ti to šlo do červeného. Co si tak pamatuju tak se to měří při 2800 - 3100 ot./min, technik zvýšil otáčky na asi 2900 a držel - a šlo to vše do zeleného a teplota oleje byla nad 80°C (dobu jsem stál venku a měl jsem strach, že motor vychladl, ale ti technici mi říkali: "V pohodě, to nějak dopadne"), teď z hlavy nevím kolik (85?). Hodnoty byly prakticky stejné jako při tom minulém měření.

Na tom protokolu bys měl mít naměřenou teplotu oleje. Máš nějaký protokol?

Co si tak pamatuji, tak prostřední sloupec byl nejmenší, snad CO.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
:? Protokol mi nedal a poslal mě pryč,abych si to opravil. Je fakt,že ma motoru jsem měl max. 40 Celsia. Mě prostřední sloupec vylétl nahoru jako střela.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2008 23:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, 40°C je opravdu málo. Teplota oleje má být aspoň 80°C.
Navíc, ten sloupec vyletí nahoru ale postupně to jde dolů pod max. hranici, co si tak pamatuju.
Takže bych to radši nechal ještě prověřit někde jinde.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 12 lis 2008 23:08, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2008 00:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Nebo sežeň takového,kterému dáš300 na pivo a emise máš jak na novém atí.(tohle není návod k úplatkářství :smt018 ) :-D

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2008 01:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Před dvěma týdny jsem dělal technickou, teda ne přímo já, ale můj servisák na mém autě a za úplatek 200,- mám ukázkové hodnoty (jinak by to prý neprošlo). Ani se moc nedivím, protože mám stejně katalyzátor vysypanej.

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2008 21:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
:!: zkusím to znova na emise, ale pojedu jinam a uvidím.Snad neodešel katalyzátor jak tvrdil ten technik z emisí.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 10:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Taky se přidám. Kat může dělat problém s cukáním motoru a to v té souvislosti co se tady zmiňujete v závislosti na lambda regulaci. Kat když je poškozený tj. přicpává výfuk nebo na opak vymlácený (není žádný) je změna průtoku výfukových plynů a tím i špatná regulace směsi v závislosti na systému daného řídici jednotkou.Zaleží na jakém autě to je v souvislosti se systémem ŘJ. Viděl bych to tak ,že u Zetec motorů s katem budou problémy a to takový vysoká spotřeba díry v plynu nebude to mít akceleraci škubání a jiné.Bude to slyšet i pouhým uchem na chodu motoru. Jinak všeobecně platí že výfuky bývyjí spočítaný na daný motor kam patří (jde o proudění turbolence atd...) takže když vyndat kat tak se musí něčím nahradit (bavíme se o seriových motorech co mají splňovat emisní limity ,spotřebu atd...) postačí zde již zmiňovaná drátěnka z nádobí. Jsem spíše pro profesionální cestu a to místo katu vyvařit rezonátor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 10:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
:shock: :shock: :smt017 ještě jednou????

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 18:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Honza 2 píše:
:? Protokol mi nedal a poslal mě pryč,abych si to opravil. Je fakt,že ma motoru jsem měl max. 40 Celsia. Mě prostřední sloupec vylétl nahoru jako střela.

platil si ty emise?pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 18:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
oli_2 píše:
...pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.


Platil ,ale peníze jsem ho pak donutil vrátit. Byl to takový mladý technik do 26 let a zřejmě si myslel ,že je machr. Koukal jsem na lambdu a vizuálně je asi měněná a není rezavá ani nijak vypálená.Nevím jak funkce LS a to budu muset nějak zkontrolovat,aby mě při další kontrole nepodfoukly.Nerad bych měnil katalyzátor a pak mi řekly,že to Lambda a ne kat.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 19:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Honza 2 píše:
oli_2 píše:
...pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.


Platil ,ale peníze jsem ho pak donutil vrátit. Byl to takový mladý technik do 26 let a zřejmě si myslel ,že je machr. Koukal jsem na lambdu a vizuálně je asi měněná a není rezavá ani nijak vypálená.Nevím jak funkce LS a to budu muset nějak zkontrolovat,aby mě při další kontrole nepodfoukly.Nerad bych měnil katalyzátor a pak mi řekly,že to Lambda a ne kat.


Vůbec bych s tím nic nedělal zajeď někam jinam na emise a uvidíš. V Praze to dělají kolem 500,- a to nalepí jen nálepku a všude za Prahou se ceny pohybují i kolem 300,- není co řešit. A pak uvidíš jestli tě tahal za nohu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 17:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Sem jsem Ti hodil i ty nové hodnoty:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=84625

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 21:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
Dobře,zajedu jinam na měření emisí a pořádně to projede,aby to auto bylo zahřáté a vložím také hodnoty jak to dopadne pro informaci pro ostatní.

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 22:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Píšeš Bydliště: Východní Čechy, což je široký pojem; na prvním měření emisí jsem byl v Náchodě (Auto Branka), na druhém v HK (MEDIS, Bratří Štefanů) a na obou místech byli šikovní technici. Ale myslím, že by měli být zruční všude, asi jsi měl jen smůlu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 00:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
přesně tak Honzo nedělej s tim nic a zajeť jinam.když si z něj ty prachy "vymlátil" tak je to dobrý.třeba byl taky šikovnej,ale vychcanej,protože když ti nedal protokol,tak mu ty kačáky šli pěkně do kapsy.s protokolem by ti totiž měl vystavit doklad o zaplacní.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 23:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2008 23:20
Příspěvky: 155
Bydliště: Plzeň - Jih
oli_2 píše:
přesně tak Honzo nedělej s tim nic a zajeť jinam.když si z něj ty prachy "vymlátil" tak je to dobrý.třeba byl taky šikovnej,ale vychcanej,protože když ti nedal protokol,tak mu ty kačáky šli pěkně do kapsy.s protokolem by ti totiž měl vystavit doklad o zaplacní.


jj presne tak.. tak nas to ucili ve skole :) jinak me nez se ohreje motor tedy je studeny tak taky obac cuka nekdy i chcipne ale jak se ohreje tak jde nadherne to se musi nechat a katak mam OK a podle miho to je ta lambda sonda..

_________________
Ford Escort rv.94 Saphir 1.6 16v 88PSů
skoda favorit 136


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 21:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Honza 2: Nějaký nový výsledek?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz