fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Katalyzátor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19774
Stránka 2 z 3

Autor:  Honza 2 [ 05 lis 2008 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Alven píše:
Honza 2 píše:
je možné,že zpřísnily emisní limity,ale přeci to nemuže být o tolik aby neprošli auta emisní kontrolou??


To imho mozny neni, kazdy auto ma predepsany, jakych hodnot ma dosahovat.. to se menit nemuze...


Dají se někde sehnat tyto hodnoty na vozy Ford?? ?? Koukal jsem po internetu a neustále se česká republika hájí neustálými změnami z EU a nikde jsem nenašel jak to je nyní, aby prošel Emisemi na svém voze. Ja jen aby to nezkoušely znova to obejít na emisích a nebo budu muset jinam.

Autor:  Alven [ 05 lis 2008 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

netusim jestli je to nekde na netu,ale predevsim by jsi to mel mit v takovy ty karticce, kterou predkladas pri emisich. tam jsou mezni hodnoty pro tvoje auto

Autor:  Honza 2 [ 05 lis 2008 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nechci toto téma zasekávat jinými příspěvky,ale na fóru jsem to nikde nenašel hodnoty vozů a na té kartě emisí u mého vozu je pouze :

Volnoběh Zvýšené otáčky
Obsah CO % max.0,50 0,30 max.
Lambda ----- 1 +/- 0,03
Obsah HC - ppm max.100 100.max.

Takže stejně nezjistím zda mi funguje správně jak Katalyzátor tak i Lambda.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... %E9m#84625

Pouze u příspěvku od " Naganta " jsou uvedené hodnoty.
Takže má katalyzátor stále v naprostém pořádku.

Autor:  Nagant [ 05 lis 2008 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to nevím, proč Ti to šlo do červeného. Co si tak pamatuju tak se to měří při 2800 - 3100 ot./min, technik zvýšil otáčky na asi 2900 a držel - a šlo to vše do zeleného a teplota oleje byla nad 80°C (dobu jsem stál venku a měl jsem strach, že motor vychladl, ale ti technici mi říkali: "V pohodě, to nějak dopadne"), teď z hlavy nevím kolik (85?). Hodnoty byly prakticky stejné jako při tom minulém měření.

Na tom protokolu bys měl mít naměřenou teplotu oleje. Máš nějaký protokol?

Co si tak pamatuji, tak prostřední sloupec byl nejmenší, snad CO.

Autor:  Honza 2 [ 05 lis 2008 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

:? Protokol mi nedal a poslal mě pryč,abych si to opravil. Je fakt,že ma motoru jsem měl max. 40 Celsia. Mě prostřední sloupec vylétl nahoru jako střela.

Autor:  Nagant [ 05 lis 2008 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

No, 40°C je opravdu málo. Teplota oleje má být aspoň 80°C.
Navíc, ten sloupec vyletí nahoru ale postupně to jde dolů pod max. hranici, co si tak pamatuju.
Takže bych to radši nechal ještě prověřit někde jinde.

Autor:  miki21 [ 06 lis 2008 00:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo sežeň takového,kterému dáš300 na pivo a emise máš jak na novém atí.(tohle není návod k úplatkářství :smt018 ) :-D

Autor:  IntEx [ 06 lis 2008 01:14 ]
Předmět příspěvku: 

Před dvěma týdny jsem dělal technickou, teda ne přímo já, ale můj servisák na mém autě a za úplatek 200,- mám ukázkové hodnoty (jinak by to prý neprošlo). Ani se moc nedivím, protože mám stejně katalyzátor vysypanej.

Autor:  Honza 2 [ 06 lis 2008 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

:!: zkusím to znova na emise, ale pojedu jinam a uvidím.Snad neodešel katalyzátor jak tvrdil ten technik z emisí.

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se přidám. Kat může dělat problém s cukáním motoru a to v té souvislosti co se tady zmiňujete v závislosti na lambda regulaci. Kat když je poškozený tj. přicpává výfuk nebo na opak vymlácený (není žádný) je změna průtoku výfukových plynů a tím i špatná regulace směsi v závislosti na systému daného řídici jednotkou.Zaleží na jakém autě to je v souvislosti se systémem ŘJ. Viděl bych to tak ,že u Zetec motorů s katem budou problémy a to takový vysoká spotřeba díry v plynu nebude to mít akceleraci škubání a jiné.Bude to slyšet i pouhým uchem na chodu motoru. Jinak všeobecně platí že výfuky bývyjí spočítaný na daný motor kam patří (jde o proudění turbolence atd...) takže když vyndat kat tak se musí něčím nahradit (bavíme se o seriových motorech co mají splňovat emisní limity ,spotřebu atd...) postačí zde již zmiňovaná drátěnka z nádobí. Jsem spíše pro profesionální cestu a to místo katu vyvařit rezonátor.

Autor:  petansvatos [ 11 lis 2008 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: :shock: :smt017 ještě jednou????

Autor:  oli_2 [ 11 lis 2008 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Honza 2 píše:
:? Protokol mi nedal a poslal mě pryč,abych si to opravil. Je fakt,že ma motoru jsem měl max. 40 Celsia. Mě prostřední sloupec vylétl nahoru jako střela.

platil si ty emise?pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.

Autor:  Honza 2 [ 11 lis 2008 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

oli_2 píše:
...pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.


Platil ,ale peníze jsem ho pak donutil vrátit. Byl to takový mladý technik do 26 let a zřejmě si myslel ,že je machr. Koukal jsem na lambdu a vizuálně je asi měněná a není rezavá ani nijak vypálená.Nevím jak funkce LS a to budu muset nějak zkontrolovat,aby mě při další kontrole nepodfoukly.Nerad bych měnil katalyzátor a pak mi řekly,že to Lambda a ne kat.

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Honza 2 píše:
oli_2 píše:
...pokud ano,tak si neměl odjíždět dokaď ti nedal protokol a tim protokolem ho pak umlátit.kdo to kdy viděl měřit emise na studenym motoru.to je jako kdyby si kontroloval hladinu oleje a stál v kopci.to se jim to vydělává když tam každej jezdí 2x a víckrát.


Platil ,ale peníze jsem ho pak donutil vrátit. Byl to takový mladý technik do 26 let a zřejmě si myslel ,že je machr. Koukal jsem na lambdu a vizuálně je asi měněná a není rezavá ani nijak vypálená.Nevím jak funkce LS a to budu muset nějak zkontrolovat,aby mě při další kontrole nepodfoukly.Nerad bych měnil katalyzátor a pak mi řekly,že to Lambda a ne kat.


Vůbec bych s tím nic nedělal zajeď někam jinam na emise a uvidíš. V Praze to dělají kolem 500,- a to nalepí jen nálepku a všude za Prahou se ceny pohybují i kolem 300,- není co řešit. A pak uvidíš jestli tě tahal za nohu.

Autor:  Nagant [ 12 lis 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Sem jsem Ti hodil i ty nové hodnoty:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=84625

Autor:  Honza 2 [ 12 lis 2008 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře,zajedu jinam na měření emisí a pořádně to projede,aby to auto bylo zahřáté a vložím také hodnoty jak to dopadne pro informaci pro ostatní.

Autor:  Nagant [ 12 lis 2008 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Píšeš Bydliště: Východní Čechy, což je široký pojem; na prvním měření emisí jsem byl v Náchodě (Auto Branka), na druhém v HK (MEDIS, Bratří Štefanů) a na obou místech byli šikovní technici. Ale myslím, že by měli být zruční všude, asi jsi měl jen smůlu.

Autor:  oli_2 [ 13 lis 2008 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak Honzo nedělej s tim nic a zajeť jinam.když si z něj ty prachy "vymlátil" tak je to dobrý.třeba byl taky šikovnej,ale vychcanej,protože když ti nedal protokol,tak mu ty kačáky šli pěkně do kapsy.s protokolem by ti totiž měl vystavit doklad o zaplacní.

Autor:  Kodl54 [ 13 lis 2008 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

oli_2 píše:
přesně tak Honzo nedělej s tim nic a zajeť jinam.když si z něj ty prachy "vymlátil" tak je to dobrý.třeba byl taky šikovnej,ale vychcanej,protože když ti nedal protokol,tak mu ty kačáky šli pěkně do kapsy.s protokolem by ti totiž měl vystavit doklad o zaplacní.


jj presne tak.. tak nas to ucili ve skole :) jinak me nez se ohreje motor tedy je studeny tak taky obac cuka nekdy i chcipne ale jak se ohreje tak jde nadherne to se musi nechat a katak mam OK a podle miho to je ta lambda sonda..

Autor:  Nagant [ 03 úno 2009 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Honza 2: Nějaký nový výsledek?

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/