fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS2000 teplota oleje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20277
Stránka 2 z 2

Autor:  Lubak [ 18 lis 2008 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

No mě se umístění čiela pod olej. filtrem zdá jako good řešení takže to nechám tak jak to je

Autor:  futura [ 18 lis 2008 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, taky mi to tak pripada, meri to teplotu oleje, kterej jde primo do motoru, takze tam tech 80-100 je uplne idealni, v ty vane by to sice nemelo bejt o tolik odlisny, ale nejaky zkresleni tam bude, proti teplote primo v motoru. Kazdopadne ono jde spis o sledovani nejakych neprirozenych hodnot, nez o buhvijakou presnost.

Autor:  Floki [ 18 lis 2008 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem to bral podle minulyho auta kde se mi teplota oleje pohybovala mezi 110-130

Autor:  Lubak [ 18 lis 2008 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

tak tak uplně přesné to měření nebude ale člověk má přehled alespon kdy je auto ohřáté což není od věci
Floki a kde jsi měl umístěné čidlo?

Autor:  futura [ 18 lis 2008 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, kde a jaky auto?

Autor:  Lubak [ 18 lis 2008 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

tak tak

Autor:  Jimmy [ 18 lis 2008 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ten kroužek pod filtr měří jak tlak, tak i teplotu zároveň? 2in1

Futy ten chladič oleje máš řešený jak? Psal jsi, že redukci máš před filtrem? A okruh pro chlazení se zapíná sám od určité teploty, nebo ho zapínáš sám z interiéru?

Autor:  Jimmy [ 18 lis 2008 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak je to docela otázka - jestli měřit ve vaně, kde je teoreticky teplota nejvyšší, nebo měřit na filtru, kde teplota oleje taková, jaká se dostane do motoru.

Autor:  Lubak [ 18 lis 2008 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy, ten kroužek je připraven na dvě čidla jak teplotu tak tlak, já mám na tlak zaslepený to jsem nedával tedy zatím

Autor:  futura [ 18 lis 2008 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pod filtrem je mezikus, prakticky stejnyho tvaru jako ten s dourama na mereni tlaku a teploty, ale s odlisnym vnitrkem, ma v sobe termostat, kterej otvira v 80 a sroubeni na hadice.A protoze delat diry do nej na cidla se mi zrovna nechce, uz kvuli tomu, ze zavity vetsinou nejsou metricky a zmetec ma na hlavnim olejovym kanalu vedle cidla tlaku oleje na kontrolku jeste jednu stejnou duru, mam tlak zapojenej na bloku a teplotu holt merim na vypustaku. Ono by slo udelat mezikus na vedeni k chladici, ale zase by to bylo dalsi sroubeni, kde muze nastat problem, ono nadsenej z tech hadic a chladice taky zrovna nejsem, je to dalsi zdroj mozny poruchy, kdyby to slo bez toho, byl bych radsi. Jestli to vypada vic jako race, to radsi tu spolehlivost.

Autor:  Bery [ 18 lis 2008 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslel že je dobrý vždy měřit teplotu oleje který jde teprve do motoru a to tedy jedině ve vaně a v podstatě co nejníž.

Autor:  Standa [ 18 lis 2008 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Vana slouží jako chladič oleje a určitě je lepší měřit teplotu oleje až za čerpadlem. Tedy teplotu oleje, kterým bude motor mazaný.

Autor:  futura [ 18 lis 2008 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Stando, nechystas se na merak? Zrovna u tebe by me ty vysledky obzvlaste zajimaly.

Autor:  Standa [ 18 lis 2008 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Futy, no možná ho tam doplním, ale má aktivita je na bodu mrazu.

Autor:  futura [ 18 lis 2008 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak udelal jsi dost, ted muzes vysadit, ale uvazuj o tom.

Autor:  Floki [ 18 lis 2008 15:52 ]
Předmět příspěvku:  ...

Auto u kteryho jsem měl takovou teplotu bylo Toyota Corolla 1.6 GTi Turbo z roku 1988 budiž jí země lehká. Několikrát se mi podařilo že teplota vylezla až na 130 stupnů, na dálnici když jsem zkoušel kolik to dá atd...

Autor:  Jimmy [ 18 lis 2008 15:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: ...

Floki píše:
Několikrát se mi podařilo že teplota vylezla až na 130 stupnů,ale to se mi stalo jen jednou


:smt017 Ty už jsi dneska něco pil, že jo?? :-D

Autor:  Floki [ 18 lis 2008 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

sem se přepsal,jsem chtěl něco napsat a pak sem se na to vyprd a nevymazal to cely no :D

Autor:  Bery [ 18 lis 2008 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Vana slouží jako chladič oleje a určitě je lepší měřit teplotu oleje až za čerpadlem. Tedy teplotu oleje, kterým bude motor mazaný.


To v každým případě a hlavně hliníková to je věc známá.A o jaký teplotní rozdíl se jedná když je motor ohřátý na provozní teplotu před a za olejovým čerpadlem ?

Autor:  futura [ 18 lis 2008 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

To bych taky dost rad vedel, ale pokud je u filtru teplovodni vymenik, nebo je tam jeste chladic, asi nejaky podstatnejsi bude.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/