fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pořád cuká
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2032
Stránka 2 z 2

Autor:  Návštěvník [ 22 čer 2005 16:18 ]
Předmět příspěvku:  pořád cuká

v tom aby se prase vyznalo :twisted: od vstřikování mi vede hafo drátů

Autor:  Martin 1,6 [ 13 bře 2006 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

Mám takový problém. Pročítal jsem příspěvky, ale nic tomu mému neodpovídá. Občas mi motor na vteřinu vysadí a pak zase normálně jede. Dělá to na volnoběh, v nízkých otáčkách i vysokých. Začlo to dělat zhruba jednou za 100 kilometrů a teď už mi to dělá co 5. Dneska jsem si všiml, že v momentě, kdy to vynechá je slyšet pod přístrojovkou zvuk jakoby rychle zacvakalo nějaké relé, nebo nějaký zkrat. Takové "trrrt". Díky za každou radu.

Autor:  Wizzy [ 13 bře 2006 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych, že to bude relé zapalování nebo palivového čerpadla. Příčinou asi studeňáky v pojistkovce - jestli teda mk5 už má pojistkovku vlevo pod volantem. (a jestli jsem trefil dobře mk5 podle obrázku :-) ) Může to být i jinde, nahlodaný kabel, nekonektorující konektor a podobně...

Autor:  Martin 1,6 [ 13 bře 2006 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Pojistkovku mám pod volantem no. Tak jestli je to v ní, jak píšeš, tak to mám radost teda. :( Dá se na té pojistkovce zjistit, který spoj je pro relé zapalování? A nemůže být vadné to relé? Že by třeba nedrželo sepnuté? Dvakrát se mi stalo, že se motor při startování zalil. Jednou studený, což jsem moc neřešil a sváděl to na svíčky, ale včera se zalil i teplý. Tak jsem hned vytáhnul 5ku pojistku od čerpadla a po chvíli co jsem trápil startér to blaflo a pak jsem ji vrazil zpátky a jel. Takže by to mohlo mít taky souvislost myslím.

Autor:  Wizzy [ 13 bře 2006 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Rozložení relátek na pojistkovce najdeš v tajné sekci downloadu na hlavní stránce. Bez otevření pojistkovky stejně nic nepoznáš. Můžeš zkusit sehnat nové relé, což je tak sto, stopade - ale musíš přesně vědět, jaké potřebuješ. Nebo můžeš vyáhnout pojistkovku, celou ji rozebrat a propájet ji, je to práce tak na víkend - výborný je Standův popis v sekci technics. Anebo ji sehnat na vrakáči (s rizikem, že nevíš, kdy začne zase blbnout). Anebo budeš mít kliku a zjistíš, že máš akorát povylezlé relátko, zatlačíš ho a pohoda, případně očistíš kontakty...

Autor:  Martin 1,6 [ 13 bře 2006 23:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak díky za rady. Zíra na to asi mrknu. Jinak jsem toho v manuálu moc nenašel. Snad jen relé R 12 prý chod motoru se tam uvádí. Tak nevím, jestli to může být ono.

Autor:  Martin 1,6 [ 14 bře 2006 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se v tom povrtal. Všechna relé drží dobře a mají čisté kontakty. Pak jsem jen tak jezdil po dědině a mlátil přitom do té pojistkovky. Nic auto ani neškublo. Tak jsem si myslel, že už je to asi o.k. Ale jakmile jsem dojel domů, stál jsem na place, auto se ani nehlo, tak to na volnoběh zase udělalo. Motor téměř zdechnul. Nechce se mi moc věřit, že by to byl nějaký studený spoj.

Autor:  Martin 1,6 [ 20 bře 2006 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už je to neúnosné. Už mi to škube pořád. Chystám se teda na přepájení té pojistkovky. Standa tuším tady psal jak na to. Ale nemůžu to tady nikde najít. Mužete mi sem někdo kdo víte, kde to je hodit odkaz? Díky.

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2006 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tutok :wink:

Autor:  Martin 1,6 [ 20 bře 2006 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

Díííííky :-)

Autor:  LeMans [ 22 bře 2006 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Nějak jsem přehlíd, že máš r.v. 88, takže ani nevím, jestli je to stříkačka, nebo karbec.

ŘJ mají jen stříkačky a reset se provádí odpojením baterky na 15-20 min. Pak se stačí autem tak 8-10km projet - při téhle jízdě se ŘJ učí = sbírá údaje z čidel a nastavuje si hodnoty. V chytrých knížkách se uvádí ještě jiný postupy učení ŘJ. Např. 3 min zahřát na volnoběhu, pak 2 min držet 1200RPM, pak projížďka (ještě je otázka, jestli to dělat při studeném, nebo teplém motoru). Ten reset se doporučuje vždy při provádění výměn filtrů, svíček, čidel, termostatu nebo jiných opravách motoru. Jedinej následek je, že po znovupřipojení baterky budeš muset odkódovat rádio a znovu naladit (pokud takový máš) :lol:. A hlavně nezapomeň vytáhnout klíč ze zapalování a strčit do kapsy, pokud máš centrál, protože při znovupřipojení baterky to může auto zamknout.


Díky moc za návod, tohle mě ještě čeká - měnil jsem lambdu. I když jsem rozdíl pocítil i bez resetu, ale hned dneska to resetnu, at už jsem v klidu, protože jsem měnil i svíčky a kabel svíčky stály 60,- Kč /kus!!!! :shock: čuměl jsem na tu cenu jak vyoraná myš ale ptal sem se jestli jsou dobrý, že si klidně koupím i lepší a bylo mi řečeno, že jsou v pohodě a řek mi to jeden z nejlepších prodejců v KM. zato kabely už tak levné nebyly - 930,- Sem mooc zvědav jak to pojede po tom resetu..

Autor:  Martin 1,6 [ 26 bře 2006 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám pojistkovku přepájenou. Je to fakt mazec! Nikomu bych to nepřál. :?
Ale ten výsledek stojí za to. Motor má chod jako před tím. Ujel jsem víc než 500km a zatím ani jednou to neškublo.
Díky moc foru FordFans. :smt039

Autor:  Wizzy [ 27 bře 2006 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Gratuluju k úspěšné opravě a hlavně k tvé trpělivosti...

Autor:  Pa9 [ 05 čer 2006 15:04 ]
Předmět příspěvku:  stale cuka

Nevim cim to muze byt ale vymenil sem uz snad vsechno co tady pisete az na kabely na ty se teprve chystam a motor pri prudsim prislapnuti plynu na neutral jde s otackama dolu v motoru cosik psikne jak kdyby naky ventil a hned zase otacky vyleti a dela to hlavne za studena.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/