fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak zvýšit u 1,6 výkon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20510
Stránka 2 z 4

Autor:  Standa [ 28 lis 2008 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
no.. tak hlavně zapomínáte ještě na jednu věc, nevím teda jak u 8v ale u 1,6 16v je hooodně dlouhá převodovka, u toho rencka může být kratší, k tomu je lehčí a máte vymalováno..
to se pak dá se 150 konma natrhnout řicku aj 220 kobylám


Nějak sis nevšiml, že o kousek výš se píše, že má 1,6 77 kW a ten se jako 16v nedělal. Navíc k převodovce už psal, rencek jí má prostě delší:

leonxp píše:
.... ja mam kolem 190kmh 6000ot a on prej ma pri 200kmh 5000ot, nechapu jak je to mozny, pritom ten jeho motor kdyz otevre kapotu vypada jak prd, obycejne sani atd...

Autor:  LeMans [ 28 lis 2008 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

no blbě jsem to napsal žes to špatně pochopil, já vím, že má 8v - proto jsem pesl, že nevím jak u toho 8V ta převodovka je, ale u 16v esca že je dlouhá.

A joo, že už o převodovkách psal jsem si fakt nevšimnul! Váze bych ale takovou důležitost nepřikládal, ta se projevuje především při zrychlování z nuly ale ve vyšších rychlostech už to tak výrazný handicap není.

Autor:  Vavris [ 28 lis 2008 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

:-D:-D Tohle je zábavný thread...

No, já bych největší vinu hledal v předchozím majiteli. Kdoví kolik z těch 105 klokanů ti za ty roky pochípalo... Kdoví jakým stylem předchozí majitel jezdil - třeba řadil ve 2.500 ot. a motor je jednoduše zhnilý. Kdoví jak se o motor staral ?

Jinak, Rencek má očividně delší převodovku, ale i tak je těch 200km/h docela utopických - hold staré tachometry přeměřují jako blázen :D

Autor:  oli_2 [ 28 lis 2008 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
LeMans píše:
no.. tak hlavně zapomínáte ještě na jednu věc, nevím teda jak u 8v ale u 1,6 16v je hooodně dlouhá převodovka, u toho rencka může být kratší, k tomu je lehčí a máte vymalováno..
to se pak dá se 150 konma natrhnout řicku aj 220 kobylám


Nějak sis nevšiml, že o kousek výš se píše, že má 1,6 77 kW a ten se jako 16v nedělal. Navíc k převodovce už psal, rencek jí má prostě delší:

leonxp píše:
.... ja mam kolem 190kmh 6000ot a on prej ma pri 200kmh 5000ot, nechapu jak je to mozny, pritom ten jeho motor kdyz otevre kapotu vypada jak prd, obycejne sani atd...

no LeMans se nevšim špatně on sice leonxp napsal že ten rencek má delší převodovku,ale i přesto mu vůbec nedocvaklo proč mu to teda jede pomalejš :lol:

Autor:  Jimmy [ 29 lis 2008 01:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já bych se v první řadě zaměřil na motor. Změřil tlaky a proměřil čidla.....případně si změřit zrychlení na stovku a porovnat to tady s klukama, co mají stejný motor. Nějak se mi totiž nechce věřit, že by ten Rencek tolik ujížděl....tu váhu by bylo dobré zjistit. Taky je otázka jestli on nemá vykuchaný interiér a naopak Ty v kufru 100kg hudby.... :-)

Autor:  Wizzy [ 29 lis 2008 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

Takový zanešený katalyzátor taky udělá svoje...

Autor:  Fulda [ 29 lis 2008 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Takový zanešený katalyzátor taky udělá svoje...
A takové zdvihátka sjeté o dvaapúl milimetru, to je teprve ztráta výkonu!

Autor:  Rosťa-RS [ 29 lis 2008 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

kup nějaký kvalitní čistič vstřiků dej do pucu výfuk jako kat pryč rezonátor střeďák taky pryč pak natankuj šell vi pover dej do toho ten čistič vstřiků v jednou tak menší dávce než píšou a běž si pořádně zajezdit a hoň to a hoň to a pak to bude ok,protože jestli máš zapečené kroužky a tak prostě motor jezdil jen kolem 2,5tis tak potom to plný výkon nedá, jo a na mojem esku se vysypal jednou kat a pak to nechtělo jet víc jak 150 :)

Autor:  kenny [ 30 lis 2008 02:47 ]
Předmět příspěvku: 

Rosťa-RS píše:
kup nějaký kvalitní čistič vstřiků dej do pucu výfuk jako kat pryč rezonátor střeďák taky pryč pak natankuj šell vi pover dej do toho ten čistič vstřiků v jednou tak menší dávce než píšou a běž si pořádně zajezdit a hoň to a hoň to a pak to bude ok,protože jestli máš zapečené kroužky a tak prostě motor jezdil jen kolem 2,5tis tak potom to plný výkon nedá, jo a na mojem esku se vysypal jednou kat a pak to nechtělo jet víc jak 150 :)


Nechápu jestli jsi to myslel vážně, ale jestli má zapečený kroužky, tak krom překroužkování ( a komplet GO) motoru nic nepomůž a může tam lít cokoliv, a lejt tam shell V pover je u tohodle motoru k ničemu.

Autor:  P3RF3KT [ 30 lis 2008 05:57 ]
Předmět příspěvku: 

tak když to vezmu z kraje 1,6 16V se v 77kw nedelal! 1,6ky maj 66kw/90PS až od 1,8 16V se delalo 77kw a neznamena ani trosku ze když mas papirove veci vykon musis mu natrhnout prdel zalezi na mnoha dalsich vecech! kroutak, převodovka, vaha auta, atd. atd. ja mam jeste bmw e30 ma to 75kw a nemam problem s kamosovo mondeem 1,8 16V 85kw a to třeba pro to ze ten bavorak ma o 300kg min a kratkou převodovku. Takže nejdriv se o autech neco nauč a pak se nebudeš tolik divit... :roll:

Autor:  Mouse [ 30 lis 2008 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

a co 1.6 8V?

Autor:  Jerikkk [ 30 lis 2008 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mousy ale on psal,že se 1,6 16v 77kw nedělal,o 1,6 8v nepadla řeč :wink: :)

Autor:  pbjun [ 30 lis 2008 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

P3RF3KT: to se hluboce mylis! Esca mely odjakziva v 1,6 verzi 77 dokonce i 79kW. S jednou takovou 77kW rok 91 sem dokonce jel byla to CVH EFI kód motoru LJF a fakt to jelo jak dabel! A troufam si rict ze ve vyrobe od roku 86 dal byly verze 77kW. Sice nemam jak to dokazat, ale mam pocit ze sem videl i MKIV v provedeni 1,6 CVH 77kW.

Autor:  Jerikkk [ 30 lis 2008 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

To máš pravdu ale byl to 8 ventil ne 16 ti ventil

Autor:  Mouse [ 30 lis 2008 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jerikkk píše:
Mousy ale on psal,že se 1,6 16v 77kw nedělal,o 1,6 8v nepadla řeč :wink: :)

soráč já jsem to nečet celé a tak se ti omlouvám a nečerti se no :smt074 :smt081

Autor:  pbjun [ 30 lis 2008 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

No tak sme na to dva :D taky sem si nevsim... Ono se v 16V 74kw delalo ale az do focusu proto me to nejak netrklo :D

Autor:  Jerikkk [ 30 lis 2008 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

V klidu :-D :smt023 To se stane,že to člověk přehlídne nebo nepřečte

Autor:  Bendy&Macíček [ 30 lis 2008 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

Zábavné, jak se zde dokaží řešit věci..... co takle to tady pročíst a nehádat se o věcech, které jsou zde mnohokrát napsany.... :roll:

Autor:  skaldal [ 30 lis 2008 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

:smt044 To je prdel, tohle téma, celou dobu se tu píše o motoru 1.6 77kW (což je samozřejmě 8V) a na druhý stránce se začne každej opakovat s tím co už je napsáno a řešit, co to je za motor. Co takhle, když už chci na něco odpovídat, si nejdřív to téma přečíst? :lol: :roll:

Autor:  Bendy&Macíček [ 30 lis 2008 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

A nejen toto téma, něco podobného se tu již řešilo a konkrétně u tohoto motoru 1,6 77kW.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/