fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

problemy se startovanim a s vykonem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21066
Stránka 2 z 4

Autor:  tomin [ 07 led 2009 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Zkontroloval si ty hodnoty se spravnymi ?
Nechce se mi to hledat za tebe, nekde tady v sekci pro stazeni jsem to tusim nasel.

Ad vaha - kamos servisak Fordu mi rikal, ze vahy na Eskach testuji tak, ze pri rychlem proslapnuti na podlahu na volnobehu musi vyskocit vystupni napeti vahy na 4.0V. Zkousel jsem to merit oscikem na me 1.6 a mel pravdu. :-) Ale chce to asi osciloskop, digital.merak ti to nemusi chytit.

Autor:  patrikcina [ 08 led 2009 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: problemy se startovanim a s vykonem

Filipek46 píše:
Mam escorta 1.8 16v zetec 85 kw a rano kdyz je zima jako ted tak to blbe startuje!!! nekdy to chytne tak až na po 5te!!! když to chytne tak to hned chcípne!!! musím startovat s plynem a za studena to držet min. v 2500 ot. jinak to chcipne a ma to problem nastartovat!!! nema to za studena vubec vykon. nekdy kdyz to chcipne tak to nenastartuji!!!??? ale kdyz se to žduchn tak to chytne na šup :twisted: tak vubec nevim mužete mi nekdo poradittt??? prosím??? už si navím fakt rady :cry:
je to divny ale me to dela uplne to sami :evil:

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 15:13 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

jo jo zkontroloval!!! a sedi to takže to čidlo je spravne!!!

Autor:  Jimmy [ 08 led 2009 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímalo by mě s jakými hodonotami jsi to čidlo kontroloval, protože při 20C má ukazovat 35-40kOhm a při 100C okolo 2kOhm. Takže při -7C rozhodně 75kOhmů správná hodnota nebude!!!

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 15:39 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

no s těmi co jsou tady na tom foru!!!

Autor:  Jimmy [ 08 led 2009 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

To asi těžko :-)

termistor umístěný v okruhu chladicí kapali-
ny vedle zapalovací cívky;
• signál je podmínkou pro obohacení při star-
tu, postartovní fázi a zahřívání motoru;
• odpor 20 °C – 35 až 40 kΩ, 100 °C – 1,9 až
2,5 kΩ, signál se pohybuje v rozsahu 4,5 V do 0,5 V, je měřitelný na ŘJ pin 7, nebo na sní-
mači.

Teď jsem to čidlo byl proměřit a při 10C mi ukazuje 63kOhmů.

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 16:19 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

tak ted sem byl jezdit a venku je -1 stupen auto bylo zahřate jak sem přijel a ukazovalo to 7,9 kohmu a jak sem jezdil tak to bylo 6,3 kohmu takže je asi dobre!!! sem si splet čisla rano !!! nebo sem si to už nezapamatoval :) Takže se omlouvam a dik za radu :D tak co to bude dal? nejake jine čidlo? co třeba to čidlo co je umístěné mezi skrtici klapkou a vahou vzduchu v tom sani! myslim že je to na tlak nebo na teplotu vzduchu!

Autor:  Jimmy [ 08 led 2009 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Je to čidlo na teplotu vzduchu, ale to za tím problémem stát nebude - to čidlo jen nepatrně ovlivňuje dobu vstřiku.

heh já pořád vidím problém v teplotním čidle. Prostě pokud při -7C naměříš 75kOhmů, tak to čidlo je špatné, i přes to, že za tepla ukazuje dobře....

K tomu výkonu- MAF, čidlo klapaky a nebo lambda - vše proměř.

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to čidlo zkusim ještě rano proměřit! ja už si to moc nepamatuju to číslo! a co to je ten vyjebyny MAF???

Autor:  Jimmy [ 08 led 2009 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

MAF je váha vzduchu, čili měří množství nastátého vzduchu. Tedy přímo ovlivňuje směs paliva a vzduchu. Většinou za problémem s výkonem stojí právě MAF (pokud uvažujeme, že mechanicky je motor OK) Je úmístěné hned za vzduchovým boxem (mezi airboxem a škrtící klapkou). Jinak pokud Ti auto líp táhne třeba na půl plynu jak na plný, tak za tím může být i špatný potenciometr škrtící klapky (ten je přímo na klapce)

Takže pokud to chceš vyřešit, tak v první řadě sehnat multimetr.....

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 17:28 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

aha? ja vim co je vaha vzduchu aji kde je jen sem nevedel že je to ten maf! a multimetr mam!

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 21:27 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

aha tak ted sem to změřil venku je -7 stupnu a odpor byl 75 kohmu takže je asi špatne to čidlo

Autor:  Filipek46 [ 08 led 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

aha tak podle te tabulky
-40 °C 749-1020
-20 °C 253-289
0 °C 89-102
20 °C 35-40
50 °C 15-18
80 °C 7-8,5
100 °C 1,9-2,5 Kohm.
když to čidlo ma 75 kohmu a když je venku -7stupnu tak motor ale nemusi mit kapalinu taky v minusu ne??? :shock: podle toho čidla je teplota chl. kap. je nakych cca. 5 stupnu

Autor:  Wizzy [ 09 led 2009 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

Což je celkem blbost, žejo? Čidlo jednotce říká, že je vyšší teplota, než reálně je, takže tam jde méně paliva a nechce to blafnout.
Což ti tu už Jimmy trpělivě troubí jak dlouho. Vyměň čidlo a máš klid.

Autor:  Bumerank [ 09 led 2009 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

..je možné, že má můj motor jiné čidlo, tedy jiný průběh odporu v závislosti na teplotě??
Obrázek

Autor:  Filipek46 [ 09 led 2009 14:22 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

ok seženu čidlo vyměním to a napišu! dneska rano sem to měřil znova a bylo tam 85.3 kohmu

Autor:  tomin [ 09 led 2009 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

No tak 85k je cca jako 0 stupnu. Myslim si ze zas tak uhnuty to neni, aby to zpusobilo ze to vubec nechytne :?
Asi bude problem jinde, ale uhnutej je, ja bych ho kazdopadne vymenil.

Mas v aute OBD konektor pro diagnostiku ? Ktere piny jsou v nem osazene ?

Autor:  Filipek46 [ 09 led 2009 15:31 ]
Předmět příspěvku:  problemy se startovanim a s vykonem

jo mam zajsu se podivat a napišu

Autor:  Filipek46 [ 09 led 2009 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

takže jak maš tu zastrčku
nahoře mam 8 pinu a dole 8 pinu.
Nahoře: 2,4,5,7, mam osazene
Dole : 2,5,8 mam osazene.
Zbytek jsou vole

Autor:  tomin [ 09 led 2009 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to uz mas jednotku EEC V. Tu by nemel byt problem diagnostikovat jakymkoliv kabelem co Fordy podporuje. Zjisti si na netu nekoho v tvem okoli a zajed tam. Pres diagnostiku muzes vycist presne jakou teplotu (ve stupnich Celsia) vidi/cte ta jednotka.

Hledej Diagnostika Ford a muzes pridat SCP nebo PWM

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/