fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Váha vzduchu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21182
Stránka 2 z 2

Autor:  LeMans [ 16 led 2009 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

raději poslechni anglána, pač je dost pravděpodobné, že v určité fázi rozpracovanosti vozu zjistíš, že tě vlastně mrzí že si šlechtíš takovou soc. verzi s nejhorším možným motorem a budeš přeméšlat co s tím. případně tě to bude mrzet až to úplně doděláš a zjistíš že to pořád není to pravé ořechové.

Autor:  skaldal [ 17 led 2009 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ale nech ho, když ho to baví (resp. má na to).....potom až to vyvaří, dá do laku, tak si řekne, když už je kastle OK, tak by to chtělo lepší motor, koupí motor, převodovku a vše okolo, potom zjistí, že to ten motor neubrzdí, koupí RS brzdy, potom dodělá servo, klimu, el. okna, vyhřívané čelní sklo a potom zjistí, že má splácaninu za 100.000,- na papírech 1.4 1991, prodejnost žádná a přidá se do tématu "kolik jste doposud vrazili do Esca" ...nebo jak se to jmenuje. :lol:

Jen pro doplnění info by mě zajímala cena toho lacinýho auta, po kterým jsi sáhl. Taková běžná rozumná je v současné době kolem 2000,-Kč, tak ať můžem porovnat. :wink:

Autor:  Jimmy [ 17 led 2009 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Co k tomu dodat?? Snad jen :lol:

Autor:  calamada [ 19 led 2009 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

Hm, ja za to auto dal 5 000kc.... puvodne jsem mel mit BMW E30, jenze to stalo 15 000kc, takze bohuzel....

Autor:  Standars [ 20 úno 2009 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím!
Tak jsem se konečně dokopal k tomu,dát ten můj kočár na počítač.A ten mi jasně napsal,že moje potíže(chcípání studenýho motoru po opadnutí sytiče,houpání otáček při studeným motoru) mají na svědomí čidlo teploty motoru a hlavně váha vzduchu.Ale jelikož váha stojí ranec a není jistý,že to není třeba v kabelu,nechci hned kupovat novou.Nemám ani kámoše forďáka,kterej by mi tu váhu půjčil na zkoušku.Může mi někdo zkusit poradit,jak to vyřešit?Kupovat váhu na vrakáči asi nebude to pravý ořechový.Díky!

Autor:  Jimmy [ 20 úno 2009 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Heh a já mám teď doma váhy vzduchu 3...a nakonec jsem zjistil, že jsou všechny v pořádku a problém je jinde - chaaa -- 4.500kč v prdeli. Escorti jsou ale sračky..

Autor:  Standars [ 20 úno 2009 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

co stojí jedna?1500?

Autor:  Jimmy [ 20 úno 2009 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ne jedna stojí nová u Forda 4.028Kč - tu druhou jsem zkusil koupit použitou za 500Kč a třetí je původní.

Autor:  Standars [ 22 úno 2009 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

no hezkypěkně!Hezká sumička!

Autor:  calamada [ 23 úno 2009 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Takze zmena planu, chystam se udelat projekt meho auti, komplet prekopat a dat ho do plny palby, tedka mam v garazi 1.6 EFi a mam uz na ceste turbo co jde primo na ni, jeste sehnat svody a muzu to tam dat :D jinak s tou plnou palbou, nevite kde se da schrastit ten origo koberec, co tam je? bych ho vytrhal a dal tam new, teda az dodelam karoserii ;)

Autor:  Jimmy [ 24 úno 2009 00:08 ]
Předmět příspěvku: 

Na to se mi snad ani nechce reagovat....nebo snad jen silná slova ......a...... skutek utek???, ale pokud to nestřílíš jen od boku, máš nastudovaných x-stránek s touhle tematikou a víš co to znamená turbo a oturbení N/A motoru, tak potom Ti držím palce.

Autor:  Jimmy [ 24 úno 2009 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

A když už teda turbení, tak proč proboha 1.6?? Proč ne rovnou ZETECA 1.8, který je konstrukčně úplně jinde, v Anglii jich oturbených jezdí desítky a takhle nějak to funguje. Proč turbit starou 1.6, když to dá úplně stejnou práci jako jednaosmu, kde je daleko větší potenciál. A vůbec máš představu co to obnáší? To není jen turbo a svody, ale dalších milion věcí za desetitisíce kaček....

Autor:  Wizzy [ 24 úno 2009 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

Protože si myslí, že když RST je taky oturbená 1.6 CVH, že to sešroubuje dohromady a ono to pojede. Což je sice absolutně mimo, ale co naděláš...

Autor:  calamada [ 25 úno 2009 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

:D tak ja s tim pocitam, ze to nebude prochazka ruzovym sadem, panoveee, mezi nami, pocitam, ze oddelam motor, ale nejak se to naucit musim ne? :D ale s tou 1.8 ZETECEM si me dostal, to me nenapadlo.... mam nad cim premyslet, hlavne uz jsem zase popsal, par A4 se drtim teorii :D

Autor:  calamada [ 25 úno 2009 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, jeste dodatek ;) mam tady knizku o escu a dve o motorech ;) pac me to bavi a mam na to i hlavu :D teda myslim no

Autor:  Pepča [ 26 úno 2009 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Takže povídas ze ten motor na konec neprodas jo??? :lol: uvidíme :lol:

Autor:  calamada [ 26 úno 2009 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

Mno newim jeste, asi jo, pac me nadchla ta 18 ZETEC :D jsem si precetl, par veci ohledne elektroinstalace a neni to zas tak hrozny, jen hold s tim bude srani no, to dame si poradime ne, jsme preci kuci z Lipy vid Pepo :D ;)

Autor:  Scray [ 16 črc 2009 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

lidi jak bych mohl vyčistit váhu vzduchu??? :oops:

Autor:  Mouse [ 16 črc 2009 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

a co třeba trochu HLEDAT ? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=24318

Autor:  Scray [ 16 črc 2009 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mouse píše:


tak se teda omlouvám :-D mám MAP :) jak ho vyčistim?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/