fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
tak jsem ráno nenastartoval... http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21260 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Wizzy [ 16 led 2009 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše Jimmy - pro start jsou nezbytné pouze tyto dvě čidla - čidlo polohy kliky, bez toho si to ani neškrtne a teploní čidlo, podle kterého se nastaví bohatost. Žádné jiné se při startu nebere v potaz. Možností může být víc (palivový filtr, čerpadlo, zapalovací cívka, zacpaný výfuk), ale je důležité někde začít a postupovat systematicky |
Autor: | Mišell [ 16 led 2009 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska večer na to kouknu,staví se kámoš s Escem,tam mu to čidlo vezmu a zkusim u sebe. Čerpadlo zabzučí(je otázka,jestli to ale tlačí nějakej benzín). Cívku si nechám nakonec a na vejfuk kouknu,jestli mi do něj někdo nestrčil bramboru:) |
Autor: | Wizzy [ 16 led 2009 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Palivo ověříš na liště, je tam ventilek jak na pneumatice, zmáčkni to, jestli z toho stříká benzín, můžeš čerpadlo a filtr vyloučit. Pak ještě je otázka, jestli je tam dostatečný tlak, mělo by tam být něco přes 200kPa, nepletu-li se.... |
Autor: | Mišell [ 16 led 2009 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo,tak to můžu taky zkusit. Večer budu moudřejší. Doufám jen,že to není něco jako kouslej motor-mám cca 500km do výměny oleje,ale je ho tam dost. |
Autor: | Mouse [ 16 led 2009 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
nenastartovánej motor 210-230 kpa a s nastartovaným motorem cca.300 kpa |
Autor: | Mišell [ 16 led 2009 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak bohužel zjišťování se nekoná...kámoš má letní gumy a nevyjel ze dvorka:) Otec mi tu furt nutí názor na zamrzlej benzín(spíš ta voda co v tom je). Co vy na to? |
Autor: | Wizzy [ 17 led 2009 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může být... kde vlastně máš auto, venku nebo v garáži? |
Autor: | Mišell [ 17 led 2009 11:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě že garáž nemám,stojí venku. Těch cca 10 dnů,co to stálo,jsme tu měli běžně v noci kolem -20,přes den tak -10. Každopádně příznaky by to teoreticky mohlo mít stejný. Jestli to je ono,tak vyjedu asi až na jaře:) |
Autor: | Wizzy [ 17 led 2009 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co zamrzlý výfuk - tohle jsi četl? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... FD+v%FDfuk Chtělo by to dát k někomu přes noc do tepla a ráno by se vidělo... |
Autor: | Mišell [ 17 led 2009 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vida,taky zajímavý. Horší je,že neznám nikoho,kdo by měl vytápěnou garáž:( Sice z kopce nestojim,ale u tohohle auta mě už asi nic nepřekvapí. Ještě jak jsi psal o tom měření tlaku na liště,že když zmáčkneš ventilek,měl by tam vytýct benzín,to by teoreticky při zamrzlym benálu nemělo ne? Ještě upřesnim,že jsem měl před vejplatou a v nádrži bylo max. tak 6l benálu,možná míň... |
Autor: | balu [ 17 led 2009 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jsi měl v nádrži houby, tak to huby obsahuje hodně vody. Tlak na liště může být, ale krystalky ledu ve vodě jsou zmrznuté ve střicích . Nechat rozmrznout a ošetřit přípravkem na vazbu vody nádrž. Dříve to byl velfobin. |
Autor: | Mišell [ 17 led 2009 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm,asi to tak bude no. Horší to je fakt s místem,protože garáž nemám:( V Po a Út má bejt lehce nad nulou,tak to třeba povolí...nebo mám ještě horkovzdušku,ale to je asi zbytečný snažení... |
Autor: | Jimmy [ 18 led 2009 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
S horkovzduškou to není vůbec špatné řešení.....jak jsem psal o stranu zpět...nastartovali jsme 1.8D pomocí fénu, ale taky to dalo hodinu fénování |
Autor: | Mišell [ 18 led 2009 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
No uvidíme no,snad to klapne. Pak sem dám vědět výsledek. |
Autor: | Nagant [ 18 led 2009 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, dnes je v HK nad nulou, tak by zmrzlá voda v benzínu měla roztát. Pozn. Své auto jsem měl 8 dní stát, v pátek jsem ho poprvé startoval, normálně naskočilo, i když je benzínu na dně. |
Autor: | Mišell [ 18 led 2009 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes jsem v práci,takže zkoušet budu zítra. Když to nenaskočí,budu zahřívat a když to nenaskočí ani pak,bude závada jinde... |
Autor: | Mišell [ 19 led 2009 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno,tak že nic zamrzlýho není. Prý je to něco v ele. Zkoušeli jsem i takovej ten startovací sprej,taky nic. Párkrát to střelilo do vejfuku,vylítli saze a teď je to snad ještě horší. Točí pořád,ale už ani neškube. Benzín tam je,jiskra taky. |
Autor: | patrikcina [ 20 led 2009 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
pojistkovka dela pekny divy |
Autor: | Mišell [ 21 led 2009 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrikcina: Tak na tuhle možnost ani nemyslim,to by mě opravdu nebavilo předělávat. Já furt mám takovej dojem,jak když to je uchlastaný,ale nevim,proč by bylo. Blbý je,že jsem dost v práci a nemám na to čas:( Naštěstí se mi nabíd kámoš automechanik,že se na to koukne,tak doufám,že to vymyslí. Jinak to teplotní čidlo to na 95% nebude,zkoušeli jsem jiný a furt nic. |
Autor: | Mišell [ 26 led 2009 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže nakonec to byly svíčky. Po výměně to sice nastartovalo hned,ale škubalo to,nedrželo volnoběh,chcípalo a jízda s tim byl fakt zážitek. Tak nějak jsme došli k názoru,že by to mohla bejt váha vzduchu. Po ruce jsme měli Mondeo II s fungl novou váhou a taky s 85kW motorem. Po zapojení to dělalo furt to stejný. Na tý černý krabičce na váze jsme vyčetli,že je to jinej typ. Byla po ruce ještě váha z 1,6ky Esca,jenže ta zas nepasovala průměrem nasazení na trubku sání. Nakonec jsme sundali tu černou krabičku,vyměnili za tu moji a najednou to šlapalo. Takže pohoda...je zajímavý,že se vždycky těch závad vyskytne víc najednou. Teď ještě je otázka,jestli ten šváb na váze maj motory 1,6 a 1,8 stejný,ale jede to docela svižně,takže to asi žádnej problém nemá. |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |