fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

výměna motoru 1,4 za?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=22695
Stránka 2 z 3

Autor:  fonz [ 02 dub 2009 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  RS1400 [ 02 dub 2009 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

žádnej když chceš jen motor aby fungoval, a né i světla , to by se musela komplet celá, takghle si vlastně jenom napojil jinej motorovej svazek a funguje to tak jak má, jediný co tak jsem musel koupit nový čidlo na teplotu motoru pro přístrojovku, a to bylo celý..

Autor:  fonz [ 02 dub 2009 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Floki [ 02 dub 2009 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

když vymění motor a nechá původní jednotku tak to nebude to pravy ořechovy ne?

Autor:  RS1400 [ 02 dub 2009 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

to nebude, hlavně tam, je ten problém s tim čidlem jak jsem psal, ještě tam může bejt snímač klepání, ten by tam taky mohl dělat brikule

Autor:  comol [ 03 dub 2009 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Vymena motoru me donutila pri koupi oriona 1.4 byl zadreny a nebylo dost kc na opravu ,ale mel jsem cely motor z escorta 1.6 r.v. 88 a pri porovnavani jsou stejne ,prime vstrikovani se dalo sundat bez problemu ,protoze na hlave byla hlinikova mezivlozka a delsi stefty cele to slo vymenit za jednobodvstrikovani CFI ,jen nad vanou v bloku chybelo cidlo otacek motoru to take nebyl problem dodelat a vzit s puvodniho motoru pote byla potreba jen vymenit setrvak nasadit motor a jedeto prace na tyden pokud mate vic casu tak i min, kdyz byl motor venku udelal jsem rozvody a vymenil lozisko spojky + lamelu

Autor:  comol [ 03 dub 2009 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000)

jak delas technickou? prece to musi byt evidentni rozdil mezi tim cos mel a mas ted , me nesedi na tech. jen emise a kod motoru zatim nikdo nekontroloval

Autor:  RS1400 [ 03 dub 2009 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

mam to tak 4 mesíce technická mi končí v zimě tak se uvidí....,ale nejsem sám, kdo takhle bude řešit technickou, kvůli zjevně jinýmu motoru

Autor:  comol [ 03 dub 2009 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000)

Asi je potreba mit znamy na spravnych mistech :D ale stejne mas muj obdiv RS2000 by me v orionu take velmi potesilo :wink:

Autor:  RS1400 [ 03 dub 2009 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

=)), dostal jsem od známého 2 vraky rs2000, jedno totál schilé s uvařenym motorem, a druhé na čumák ohlé až ve střeše ale motor o.k. teda kromě vany která dostala od závaží na převodovce, takže jsem jí vyměnil za tu z druhého vozu, navíc motor měl nalítáno jen asi 103tkm., takže nežere nic teda kromě benzínu, jen mě zlobí převodovka a řazení, ale to se vyřeší =)

Autor:  fonz [ 03 dub 2009 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  RS1400 [ 04 dub 2009 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

to fonz: budeš taky dělat upgrade???=)

Autor:  fonz [ 04 dub 2009 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  RS1400 [ 04 dub 2009 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

akorát si pak vyměň budíky, a mělo by to fachčit si myslim

Autor:  fonz [ 04 dub 2009 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  RS1400 [ 05 dub 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

zetec má 2 čidla otáček, vačka,klika, RS jen jedno, když tam vyměníš motor bude Ti to ukazovat polovinu otáček než skutečne, jinak zkontroluj svorkovnici pod oknem jestli ta elektrika má stejně barevný kabely jako ta z rs , dělal jsem to na mk5 tak u mk6 to může bejt trošku jinačí

Autor:  angličák [ 08 dub 2009 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

budiky dostane panacek...

Autor:  fonz [ 08 dub 2009 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  RS1400 [ 08 dub 2009 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

=))

Autor:  RS1400 [ 08 dub 2009 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

to Angli, jo jinak už mam konečně ty podložty pod náboje dozadu, 1,5cm každá, ještě koupim šrouby a je to

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/