fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukání Zetec 1,6 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23080
Stránka 2 z 4

Autor:  Standa [ 24 dub 2009 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

To pivik: Já bych šel tímto směrem: http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

Autor:  otas.pe [ 24 dub 2009 08:52 ]
Předmět příspěvku: 

Standa: Pojistkovku mám přeletovanou před cca rokem a půl. Zkoušel jsem i shánět jinou, ale nepovedlo se mi sehnat se stejným kodem. Sehnal jsem s podobným kodem a ta mi nefungovala.

Autor:  Rosťa-RS [ 25 dub 2009 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

ještě a to škubání je to jen za tepla nebo i za studena když otevřete víčko od nádrže je tam přetlak nebo podtlak? já jsem měl problémy i kvůli tomu :-D

Autor:  AL-ADIN [ 25 dub 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jen za tepla :)

Autor:  otas.pe [ 25 dub 2009 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

Cuká to hlavně za tepla se studeným motorem. Za studena pak občas při sešlápnutí plynu. Ale to neni cukání, ale výpadek v zapalování. Mám už skoro na cestě jinou pojistkovku od Skaldala, tak doufám, že to problém vyřeší.

Autor:  otas.pe [ 29 dub 2009 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pojistkovka vyměněná a problém s výpadky zapalování stále přetrvává. Pokud by někdo měl nějaký tip na co se zaměřit, tak by mi to docela pomohlo, protože už jsem pomalu v koncích... :roll:

Autor:  tomin [ 29 dub 2009 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Zkousel si vyblikat chyby z pameti ?

Autor:  otas.pe [ 29 dub 2009 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

Zatím ne, páč jsem to už pozapomněl, ale není to špatnej nápad, zkusím to. Diodu mám v garáži, takže zkusím..

Autor:  otas.pe [ 29 dub 2009 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

Takže diagnostika je vyblikaná a podle očekávání 111 - 111. Boha... :roll:

Autor:  tomin [ 29 dub 2009 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Meni se to cukani podle pridani plynu ? Nebo kdyz to zacne, tak to cuka bez ohledu kolik mas pridano ?

Pokud se to meni, zacal bych podezirat zapalovaci civku/modul.

Autor:  otas.pe [ 30 dub 2009 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Občas to zacuká i na volnoběh, ale to se mi stalo snad jen jednou nebo dvakrát. Když dávám málo plynu, tak to skoro vůbec nezacuká, ale jak přidám víc plynu, tak se rozcuká. Po ubrání plynu bych řekl, že je to zase lepší. Takže jakási souvislost s plynovým pedálem tam je..

Autor:  tomin [ 30 dub 2009 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

Prehodit ten modul snad nebude velky problem. Je to krasne pristupny. To se da i primo u vrakoviste. (Svicky a kabely si uz psal, ne ?)

Autor:  Dieg0 [ 30 dub 2009 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

co skusit nějakej přípravek na čištění vstřiků?? pokud řikám blbost tak mě nekameujte.. :wink:

Autor:  otas.pe [ 30 dub 2009 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Svíčky jsou nový, kabely jsem neměnil. Modul zkusit můžu, jen nevím, kde mi ho kdo půjčí, protože už nechci nic kupovat naslepo.

Autor:  tomin [ 30 dub 2009 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jeste ty kabely - poradne promerit. Jsou medene nebo uhlikove ? Jestli uhlikove "praskaji" kdyz se s nima zakrouti, mely by se vymenit.
Moje mrtve z v6ky chroupaly jak susenky :-).
Pricpany vstrik(y) se da dobre odhalit na diagnostice.

Autor:  herdik [ 30 dub 2009 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som tiez vyskusal tie kable. tiez som mal podobne problemy ako ty a tak som urobil test. vyhadzal som vsetky 4 kable namiesto nich som dal poctive medene kable zo ziguliaka (treba k tomu kombinacky a sedia ako med :P ) nastartoval a bolo po probleme. jasna vec ze som z tym nejazdil bolo to urobene len koly testu lebo len tak vykrcat 1200sk za nove kable a aby to nepomohlo sa mi zdalo dost.
mal som tam este povodne kabla motorcraft a potom som si vsimol ze maju popraskanu izolaciu tak ze iskru hadzalo niekde o veko ventilov a nie na sviecke

Autor:  otas.pe [ 30 dub 2009 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Takže teď jsem přijel z práce. Hrůza! Nastartuju, volnoběh ok, ale s autem se prakticky nelze rozjet - okamžitě začne vynechávat. Po odskákání cca 2 km, poté co se ohřál motor problém prakticky vymizel. Takže docela záhada, ale už mě to fakt s..e, prakticky se s tím nedá už jezdit..

Autor:  otas.pe [ 06 kvě 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to moje cukání má jednoznačně spojitost s venkovní teplotou. Teď když je chladněji, tak auto jezdí naprosto bez problémů. Na co by měla vliv okolní teplota tak že to při vyšší okolní teplotě (cca nad 15 - 20 stupňů) cuká a zároveň něco cvaká v pojistkovce?

Autor:  Wizzy [ 06 kvě 2009 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle kabely u baterky, altíku a startéru? Nahnilé, zkratující se, nebo naopak blbá kostra...?

Autor:  otas.pe [ 06 kvě 2009 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

To by se měnilo v souvislosti s teplotou?

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/