fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 21:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 07:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, tenhle motor ma jeste map a ne MAF. Sorry, ne ECU, ale EDIS.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 08:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
map je na turbo ne?meri tlak vzduchu....a nac je ta druha krabicka?mohlo by to mit vliv?

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 09:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Strikacka musi mit udaj o mnozstvi vzduchu, meraky ruznej princip, tohle ma tu krabku map. EDIS je vykonna jednotka zapalovani, ECU vymysli,posle pokyn, ECU provede.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 10:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
koukal jsme co tam jeste zbylo tak vlevo je jeste jakysi kondik z nej dva draty a vede prez nej podtlak.to je k cemu?te dto jdu vse vymenit a dat druny ventil na vracecku....uz mi z toho jebne.ten merak na lambdu byl mysleny jak?

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 11:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Takovej ten stribrnej valecek s hadickou a konektorem ovlada prisavani par z aktivniho uhli.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 14:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
aha,tak tam taky cgyba nebude,a co jeste klapka?jak se ladi potenciometr???diky tobe budu mit za chvili CVH zmakly.diky

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 15:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Potak se bohuzel ladit neda i kdyz u nekterejch XR se da rozebrat, ma tam ty zacvakavaci packy, ale ja uz bych to nedelal, je tam par kurvitek, ktery ruzne vyskakujou a vubec ja kamos s elektrikou nejsem.Znalej by s tim mohl pripadne neco udelat, novej me kdysi stal 2,5 tacu, to neni zrovna potesujici a je svarenej.
Ladit se da i volnobezak pokud mas ten kovovej, pistek uvnitr je stazenej matickou prtavou, tady bacha na to ze pred pistkem i za nim jsou dve pruziny, kazda jina , pri rozebrani beznym se to rozleti vcetne podlozky pod matkou a badej co potom s tim.
S klapkou jde hejbat, ale taky spis v krajnim pripade, musi se na to udelat ohnuty bazmek z hrebiku jako sperhak malej, pristup je jen zespoda, musi se klapka jednou rukou drzet otevrena, pootocit pul otacky a nasadit druhej sperhak s dalsim britem posunuty, protoze na jednu otacku jednim sperhakem tam neni misto.Rikam, je to spis o staticky naladeni po rozebrani, nebo potom vylozene o jemny
doladovani, kdyz jsi pacient, jinak zbytecne pracny.Jo jeste ten volnobezak, vetsinou blbne proto, ze pistek je potazenej necim jako teflonem a ta vrstva bejva mistama osoupana, takze to nebeha jako novy, nahradit se mi to nepodarilo, ale muze to rozumne fungovat i v tomhle stavu.Jeste jsem si vybavil, na zvyseni nebo snizeni otacek volnobehu pri jemnym ladeni je prioritne sroub pridavnyho vzduchu v klapce, tusim utahovanim se zvysujou, povolovanim snizujou, ale chce to nezne, ma jemnou spicku a ladit po pul otackach klidne, nekdy se muze stat, ze to moc nereaguje, takze nebejt rozcarovanej.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
prave ze se tim sroubkem nic nedeje

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 17:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
jinak problem stale pretrvava.pri tak 3/4 zatizeni plynu je citit neco pod 3tis ot a nez se dostanu na 3.5 jakoby uduseni a pulzace plynu...jako bych mirne ubiral a pridaval...nevim cim to...uz sjem toho povymenoval tolik ze za chvili jsme u konce.jednou mam otacky na volnobeh krasne kolem tisicovky a pak 1500

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 21:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
A co ta lambda ? Merils ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 23:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
ptal jsem se tady jak ji mam zmerit.nevim jak mam merit lambdu.a cim

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 00:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vezmes DIGITALNI merak a pripojis ho na kostru a na vyvod ktery vede od lambdy do ECU jednotky.
Pak nastartujes a pockas az se lambda ohreje. Pak by se napeti melo zacit pohybovat nekde v rozmezi 0.3 az 0.8V (cca do jedne minuty).
0.3 je tusim chuda, 0.8V bohata.
Pak pojedes, budes koukat na merak (obcas muzes chvilku kouknout i na silnici). Je normalni ze napeti prestane kmitat pri prudke akceleraci a pri brzdeni motorem. Jinak krome prechodu by to melo porad oscilovat.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 06:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
diky diky to zni rozumne

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Obávám se, že normálnmí měřák nebude to cyklování lambdy stíhat a navíc ovlivní hodnotu,m co z té lambdy leze, ne nadarmo se kvůli tomu vyrábí indikátor, který je tu někde popsaný a který je navržen tak, aby to stíhal a svým odporem neovlivňoval měřené hodnoty.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 09:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To Wizzy: jakykoliv digitalni merak naprosto vyhovi. Dneska ma kazdej dig.m. vstupni odpor v radek MegaOhmu a to je bohaty na to, aby to lambdu nezatizilo.
Ten merak s A277D, co je tady nekde uverejneny, ma vstupni odpor skoro urcite mensi(=horsi) nez bezny dig.mer. a taky je to jeste pouzitelny.
Rychlost sledovani neni dulezita. Jde jen o to, aby se udaj znatelne menil, pak vis, ze lambda regulace chodi. Pokud se bude menit jen malo, napr. jen o par 10mV, je neco spatne.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 12:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Normálním měřákem to jde a dokonce je tady i popsaný postup měření:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 5&start=62

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz